Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
424 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Het was een geintje! De meesten in dit topic geloven mainstream niet, tenzij er iets in staat dan in hun straatje past. 😜
Klik om te vergroten...
Is dat zo? Of is dat een aanname ? :wink:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
In Belgiƫ is nu een Colombiaanse variant. Te vroeg om conclusies te trekken, maar hij lijkt dodelijker dan de Delta variant.

www.vrt.be

Zeven gevaccineerde bewoners woonzorgcentrum Zaventem overleden na uitbraak Colombiaanse coronavariant | VRT NWS Nieuws

In een woonzorgcentrum in Zaventem zijn in twee weken tijd zeven bewoners overleden na een uitbraak van een nieuwe variant van het coronavirus. Dat heeft VRT NWS vernomen. Alle gestorven bewoners waren volledig gevaccineerd tegen het coronavirus. Ze werden besmet met de zogenoemde Colombiaanse...
www.vrt.be www.vrt.be
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik proef de paranoia weer goed in de lucht. Ik hoop dat ik mijn 3de en 4de vakantie nog kan uitvoeren. Eerst maar eens terug naar nederland voor mijn 2de prikkie
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Martinus zei:
Ik proef de paranoia weer goed in de lucht. Ik hoop dat ik mijn 3de en 4de vakantie nog kan uitvoeren. Eerst maar eens terug naar nederland voor mijn 2de prikkie
Klik om te vergroten...
Met de auto heb je nergens last van :wink:
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#5
De meeste plekken op de wereld zijn onbewoonbaar. Of je moet zelfvoorzienend leven, dat zou eventueel kunnen.

wil je een plek bewoonbaar maken, dan krijg je daar weer een een concentratie van mens. Dan ben je weer terug bij af

spreiden dus. Ik zie dat niet echt als een goede oplossing.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Daar zit geen logica in. Hoezo meer mensen door minder consumeren? Gewoon minder consumeren EN minder kids fokken.
Klik om te vergroten...
Dit ben ik met je eens maar is makkelijker gezegt dan gedaan. Er zijn zoveel mensen op aarde en je kunt niet zeggen dat ze allemaal geen kinderen meer mogen nemen. Ik wil zelf wel kinderen in de toekomst namelijk.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Dat wil dat helemaal niet zeggen toch?
Ik vind idd dat er op de wereld niet teveel mensen zijn maar ik zeg nergens dat ik dan vind dat er meer mensen mogen komen. Juist niet als je goed terug leest in andere reacties. Er bestaat ook nog genoeg mensen naast teveel of te weinig.

Edit: ook heb ik nergens gezegd dat er plaats OVER is. Wel genoeg plaats.
Klik om te vergroten...
Je zei dit:

"De wereld is nog lang niet vol maar we moeten er anders mee omgaan."

Nog lang niet vol = er kunnen er nog veel meer bij. Niet "er zijn er juist genoeg" 't Is niet alsof ik woorden in je mond gelegd heb.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heerlijk in Frankrijk. 50% van de covid certificaten blijkt nep. Je kunt ze gewoon online kopen :tongueout:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/195236344/corona-certificaat-massaal-vervalst-in-frankrijk
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Ze hebben gezegd vaccinatie nooit te verplichten, maar ja dat zegt niet zoveel komende van pathologische leugenaars.
Klik om te vergroten...
ricorieks zei:
verplichten mischien niet ,maar je gaat zeker uitgesloten worden voor een hoop dingen,,
Klik om te vergroten...

Ik heb nu voor de derde keer een brief gehad dat ik mijn vaccinatie kan ophalen.
Hoezo opdringerig?
Hebben andere dit ook gehad?

Het is nu al zo dat er een feestje is waar ik niet heen kan in thuishaven..
Kwam ook met een vriendin bij een cafe waar je een code moet scannen?
Ik zeg wij blijven buiten zitten en ik heb geen code. Toen was er niks aan de hand maar ja begin het nu al te merken.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Heerlijk in Frankrijk. 50% van de covid certificaten blijkt nep. Je kunt ze gewoon online kopen :tongueout:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/195236344/corona-certificaat-massaal-vervalst-in-frankrijk
Klik om te vergroten...
Op telegram worden ze ook in Nederland massaal aangeboden.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Op telegram worden ze ook in Nederland massaal aangeboden.
Klik om te vergroten...
Die wil ik wel hebben!
Thanks voor de info..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jumping Jack zei:
Die wil ik wel hebben!
Thanks voor de info..
Klik om te vergroten...
Je wilt de boete niet betalen als ze je erop betrappen.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Je wilt de boete niet betalen als ze je erop betrappen.
Klik om te vergroten...
Ik maak mij in deze tijd meer druk om mijn vrijheid en mensenrechten dan een boete.......
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jumping Jack zei:
Ik maak mij in deze tijd meer druk om mijn vrijheid en mensenrechten dan een boete.......
Klik om te vergroten...
Door een vals document te kopen? Sorry dat ik de logica even niet volg.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Yep
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cerberus zei:
Je zei dit:

"De wereld is nog lang niet vol maar we moeten er anders mee omgaan."

Nog lang niet vol = er kunnen er nog veel meer bij. Niet "er zijn er juist genoeg" 't Is niet alsof ik woorden in je mond gelegd heb.
Klik om te vergroten...
Je maakt weer zelf aannames die ik helemaal niet denk. Dus als ik zeg dat de wereld nog lang niet vol is zeg ik volgens jou ook automatisch dat er dan nog VEEL meer mensen bij kunnen? Vreemde redenatie die ik zelf niet heb hoor in mijn hoofd. Laat staan dat ik dat gezegd heb.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Dus als ik zeg dat de wereld nog lang niet vol is zeg ik volgens jou ook automatisch dat er dan nog VEEL meer mensen bij kunnen?
Klik om te vergroten...
ā€˜Nog lang niet’ insinueert wel dat er nog ā€˜veel’ mensen bij kunnen, toch? Ik vind het helemaal geen vreemde gedachtegang iig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
ā€˜Nog lang niet’ insinueert wel dat er nog ā€˜veel’ mensen bij kunnen, toch? Ik vind het helemaal geen vreemde gedachtegang iig.
Klik om te vergroten...
Ik insinueer dat zelf niet. Dat doen de anderen en jij blijkbaar wel. Bij mij staat dat los van elkaar. Zoals al lang duidelijk valt te lezen in mijn vorige uitgebreide andere reacties..
Ik laat het hierbij. Het maakt niet uit wat ik zeg, hoe ik het zeg, het wordt door anderen compleet verkeerd geĆÆnterpreteerd, van alles bij bedacht wat ik dan ā€œook wel zou moeten denkenā€ omdat ik het ene denk.
Het gebeurd vaak in dit topic, ook bij anderen. Dus bij deze, succes nog allemaal in dit topic. Ik ga mij niet meer laten verleiden tot reageren hier want dat kost me elke keer teveel energie om dingen recht te moeten breien die krom worden gemaakt.
Maybe its me, maar toch, bye bye Corona topic. No hard feelings hey!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ik insinueer dat zelf niet. Dat doen de anderen blijkbaar wel. Bij mij staat dat los van elkaar. Zoals al lang duidelijk valt te lezen in mijn vorige uitgebreide andere reacties..
Klik om te vergroten...
Als ik zeg: ā€œHet brood is nog lang niet opā€, zou ik er ook vanuit gaan dat er nog veel mensen van kunnen eten. Maar helemaal goed, misverstand!

Ik vind het zelf wel gezellig, zo veel mensen op de aardbol šŸ˜‰. Jammer dat we zo slecht met elkaar overweg kunnen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Men verwijderd ook berichten. Stond net toch echt een bericht onder mijn bericht dat ik ook al gelikd had.

Over en uit hier in dit topic voor mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3031323334...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."