#1
Is dat zo? Of is dat een aanname ?Het was een geintje! De meesten in dit topic geloven mainstream niet, tenzij er iets in staat dan in hun straatje past. š
Is dat zo? Of is dat een aanname ?Het was een geintje! De meesten in dit topic geloven mainstream niet, tenzij er iets in staat dan in hun straatje past. š
Met de auto heb je nergens last vanIk proef de paranoia weer goed in de lucht. Ik hoop dat ik mijn 3de en 4de vakantie nog kan uitvoeren. Eerst maar eens terug naar nederland voor mijn 2de prikkie
Dit ben ik met je eens maar is makkelijker gezegt dan gedaan. Er zijn zoveel mensen op aarde en je kunt niet zeggen dat ze allemaal geen kinderen meer mogen nemen. Ik wil zelf wel kinderen in de toekomst namelijk.Daar zit geen logica in. Hoezo meer mensen door minder consumeren? Gewoon minder consumeren EN minder kids fokken.
Je zei dit:Dat wil dat helemaal niet zeggen toch?
Ik vind idd dat er op de wereld niet teveel mensen zijn maar ik zeg nergens dat ik dan vind dat er meer mensen mogen komen. Juist niet als je goed terug leest in andere reacties. Er bestaat ook nog genoeg mensen naast teveel of te weinig.
Edit: ook heb ik nergens gezegd dat er plaats OVER is. Wel genoeg plaats.
Ze hebben gezegd vaccinatie nooit te verplichten, maar ja dat zegt niet zoveel komende van pathologische leugenaars.
verplichten mischien niet ,maar je gaat zeker uitgesloten worden voor een hoop dingen,,
Op telegram worden ze ook in Nederland massaal aangeboden.Heerlijk in Frankrijk. 50% van de covid certificaten blijkt nep. Je kunt ze gewoon online kopen
https://www.telegraaf.nl/nieuws/195236344/corona-certificaat-massaal-vervalst-in-frankrijk
Die wil ik wel hebben!Op telegram worden ze ook in Nederland massaal aangeboden.
Je wilt de boete niet betalen als ze je erop betrappen.Die wil ik wel hebben!
Thanks voor de info..
Ik maak mij in deze tijd meer druk om mijn vrijheid en mensenrechten dan een boete.......Je wilt de boete niet betalen als ze je erop betrappen.
Door een vals document te kopen? Sorry dat ik de logica even niet volg.Ik maak mij in deze tijd meer druk om mijn vrijheid en mensenrechten dan een boete.......
Je maakt weer zelf aannames die ik helemaal niet denk. Dus als ik zeg dat de wereld nog lang niet vol is zeg ik volgens jou ook automatisch dat er dan nog VEEL meer mensen bij kunnen? Vreemde redenatie die ik zelf niet heb hoor in mijn hoofd. Laat staan dat ik dat gezegd heb.Je zei dit:
"De wereld is nog lang niet vol maar we moeten er anders mee omgaan."
Nog lang niet vol = er kunnen er nog veel meer bij. Niet "er zijn er juist genoeg" 't Is niet alsof ik woorden in je mond gelegd heb.
āNog lang nietā insinueert wel dat er nog āveelā mensen bij kunnen, toch? Ik vind het helemaal geen vreemde gedachtegang iig.Dus als ik zeg dat de wereld nog lang niet vol is zeg ik volgens jou ook automatisch dat er dan nog VEEL meer mensen bij kunnen?
Ik insinueer dat zelf niet. Dat doen de anderen en jij blijkbaar wel. Bij mij staat dat los van elkaar. Zoals al lang duidelijk valt te lezen in mijn vorige uitgebreide andere reacties..āNog lang nietā insinueert wel dat er nog āveelā mensen bij kunnen, toch? Ik vind het helemaal geen vreemde gedachtegang iig.
Als ik zeg: āHet brood is nog lang niet opā, zou ik er ook vanuit gaan dat er nog veel mensen van kunnen eten. Maar helemaal goed, misverstand!Ik insinueer dat zelf niet. Dat doen de anderen blijkbaar wel. Bij mij staat dat los van elkaar. Zoals al lang duidelijk valt te lezen in mijn vorige uitgebreide andere reacties..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."