Natuurlijke immuniteit door infectie werkt voor zover ik het heb gehoord net zo goed. Maar kijk bijvoorbeeld eens naar de podcast met arts Evelien Peeters die ik in het Corona Het Nieuwe normaal? topic heb geplaatst.
Dat is ook niet slim.
Zelf heb ik met opzet maar een paar RC's gebruikt en dan met name LSD analogen die vrij veilig worden geacht. Ik heb geloof ik zelf verder alleen 6-APB gedaan qua RC's en dat vind ik achteraf ook niet zo slim.
Ik bedoelde ook niet jou persoonlijk. Jij lijkt me best een verstandige mens, maar ik had het over dat er meerdere mee roepen, die dan wel RC's misbruiken.
Het probleem met de vaccins is dat áls die een ernstige lange termijn bijwerking hebben, dan kan dit miljarden treffen.
Klopt.
Maar uiteindelijk hebben die miljarden mensen wel zelf mogen kiezen of ze het vaccin wilden of niet.
Niet iedereen is bezig met de wetenschappelijke kant van het vaccin, en nemen het alleen om toch maar op reis te kunnen gaan festivals te kunnen doen.
Tuurlijk zijn dat verkeerde redenen om het vaccin te nemen, maar voor mij voelde het hypocriet tegenover mijzelf.
Vaccin nee, want ja, "te snel" ontwikkeld, maar wel drugs gebruiken. De eventuele gevolgen zijn dan ook volledig mijn last om te dragen.
Elk nadeel heb zijn voordeel.
Ja, zoals wanneer 80% van de bevolking gevaccineerd is het voor de overige 20% niet moet. Dus hebben degene die geen vaccin willen mensen nodig die het wel nemen,.
Ik leef liever nog even door middels mijn eigen immuunsysteem.
Maar er is nergens bewezen dat we gaan sterven door het vaccin. Iedereen gaat ervan uit dat het iets "slechts" is, terwijl het misschien een upgrade kan zijn bij bepaalde mensen (minder last van de gewone griep etc...) Maar inderdaad, we zullen pas binnen een aantal jaar (of misschien nooit) weten hoe of wat.