Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik baal enorm om corona. Ik ben zelf gecentreerd. Is daar iets mis mee? Moet iedereen alleen maar met andere mensen bezig zijn? Ik ben liever met mezelf en mijn eigen problemen bezig en die los ik ook het liefst zelf op."
"benzzzy zei: Ik denk dat OP na bijna een jaar wel succesvol is gestopt. Klik om te vergroten... Zit je nou paardenman te stalken ? :P"
"Ik ken deze type video wel. Die van alan watts heb ik al een paar keer eerder geluisterd. Ik zal die andere ook eens luisteren. Dank!"
"Het youtube algoritme poepte dit in mijn gezicht vandaag. De mensen in de comments gaan helemaal los hier op. Ik vraag me af of zo iets echt werkt."
"Kun je een overdose krijgen door snuiven? Ik had gelezen dat de membranen in je neus niet voldoende ketamine op kunnen nemen om er dood van te gaan. En dat je like beide neusgaten 2 keer vlink moet vol snuiven in een reeks snuiven om echt een dikke K-hole in te rollen. Nu heb ik met keta nooit de grenzen opgezocht. Van 4 snuifjes voel ik me al zo leeg van binnen dat ik het vaak opgeef op dat punt."
"Is er niet een limiet aan hoeveel ketamine je kan absorberen door je neus? Alvast dat las ik ergens voor ik het ging proberen. Weet niet of dat lariekoek was. Misschien een andere consumptie methode proberen? Je kan het schijnbaar ook in je reet steken. hahaha. Misschien ga je dan wel harder."
"Hey, Ik ben weer eens paddos aan het groeien en het valt mij op dat ik nooit flushes heb met paddos. Ik heb nu een mckenna kit en die groeit nonstop door. Ik pluk iedere dag een stuk of 5 paddos. En in de kit zie ik paddos van alle groei stadia door elkaar groeien. Soms als ik rijpe pluk zitten er aan de rijpe al weer babys vast. Heeft iemand anders dit ook? Mijn vorige kit vertoonde soortgelijke groei alleen die strain deed het wat minder goed. Ik pluk ze telkens wanneer het hoedje los kom van de steel. Maar ik laat alles dat nog niet zo ver is gewoon staan. Tussendoor geef ik vaak wat water met de plantenspuit op het vermiculiet. Hij staat 24/7 op de gang waar het stabiel 24graden is."
"PaddoKweker zei: Hoi Martinus, zou je een linkje kunnen doen van de bestelde kit? Dan kan ik je van de juiste info voorzien. gr Paddokweker Klik om te vergroten... Ik had een mondo xl mckennai growkit gekocht. Die vond ik kwa prijs het aantrekkelijkst. Mijn vorige kit was een mondo xl amazonian pes. Die groeide soortgelijk"
"PaddoKweker zei: Hoi Martinus De bedoeling is dat je alles oogst als de eerste paddenstoelen op het punt staan hun hoed te openen. De kit is dan weer helemaal schoon en ga je opnieuw inwateren en zo ga je van flush naar flush. Ik zou je aanraden om bij je set met een schoongemaakte vork veel diepen gaatjes te prikken, tot op de bodem en deze sets opnieuw voor 24 uur in te wateren en in de koelkast te plaatsen. Wel eerst alle stoeltjes, hoe klein dan ook er af plukken. graag volg ik je resultaten in dit topic. gr Paddokweker Klik om te vergroten... Het maakt niet uit als de kit niet volgens flushes groeit toch? De kit groeit als een wilde. Ik was vooral nieuwschierig of iemand anders het ook zo ervaarde."
"Mijn vakantie plannen zijn ook in de soep gelopen. Ik denk dat plannen maken eventjes nutteloos is gezien de situatie zo kan omslaan. Maar goed nieuws. Het is me vandaag gelukt om een brood te kopen."