#1
Er stond echt een knipoog bij.Daar is de (s) ook voor uitgevonden⦠š
Er stond echt een knipoog bij.Daar is de (s) ook voor uitgevonden⦠š
De berichten er voor wel.Flualhamdulillam zet er voor de zekerheid neer dat het niet naar jou gericht is, gezien het zo kan over komen.
Ja, het is de Corona die iedereen gek maakt op een drugs forum. Just kidding. Lief wezen en geen aandacht meer schenken aan dit kleinigheidjeDe berichten er voor wel.
maar ik houd nou echt op. Ongelofelijk hoe een niet begrepen grap zo uit zijn verband word getrokken.
Klote corona maakt iedereen knettergek!
over en uit!
Inderdaad. Als je elk jaar een vaccin moet nemen om beschermd te worden (wat ik niet wist er ook pas sinds vandaag achter kwam) wat mensen dus vervolgens niet gaan doen (de meeste niet denk ik tenminste). Dan heeft het ook geen nut om alleen dit jaar te prikken..Ik sta hier helemaal aan aan @Rivalrie ās kant. NĆŗ het vaccin nemen, voor een virus wat tóch niet weggaat en waarvoor je ook niet jaarlijks een prik gaat halen, heeft (zeker inmiddels) echt een verwaarloosbare impact (op de negatieve impact na, die is immens).
Het is alsof je zandzakken legt voor een overstroming die je niet kunt stoppen. Die zandzakken zijn we kwijt en ze vervuilen de zee (vaccins belemmeren de opbouw van een natuurlijke afweer tegen het virus, zoals we die ook hebben opgebouwd tegen de griep). Als je de energie had gebruikt voor het landinwaarts verplaatsen van het volk (wat tóch al moest gebeuren!), had het een hoop gedoe gescheeld.
Maar zinvol en proactief optreden, daar doen ās werelds leiders vandaag de dag niet aan.
Ook je hoop laten rusten op vaccinontwikkeling is een onbegrijpelijke zet. Dat de vaccinās uberhaupt zoān hoge effectiviteit blijken te hebben is al een wonder (vergelijk het met het griepvaccin, in een goed jaar is die nog altijd maar 50% effectief als ik het goed heb)
Dirkjan liked dit bericht? š® nu breekt mij helemaal de klomp..Daar is de (s) ook voor uitgevonden⦠š
Middelvinger was niet beschikbaarDirkjan liked dit bericht? š® nu breekt mij helemaal de klomp..

Ik heb het helemaal niet over jouw grap⦠je zegt dat de vaccinās gratis zijn, laat voor een tweede keer merken dat jij het idee hebt dat er niet meer voor betaald hoeft te worden en ik zeg daar wat van, in een topic OVER CORONA⦠Ik meende oprecht dat jij geen bord voor je kop hebt, maar nu kan je hem krijgen ook.maar ik houd nou echt op. Ongelofelijk hoe een niet begrepen grap zo uit zijn verband word getrokken.
Laat gaanIk heb het helemaal niet over jouw grap⦠je zegt dat de vaccinās gratis zijn, laat voor een tweede keer merken dat jij het idee hebt dat er niet meer voor betaald hoeft te worden en ik zeg daar wat van, in een topic OVER CORONA⦠Ik meende oprecht dat jij geen bord voor je kop hebt, maar nu kan je hem krijgen ook.
Prima dat je een grapje maakt, maar dit is geen grappen-en-grollen topic⦠Als je iets post over een serieus onderwerp (ook al is het vermengd met een āgrapā) moet je ook een beetje tegenspraak kunnen incasseren. Ik wist niet dat sneeuwklokjes zo lang meegingenā¦
Best hoor!Ik heb het helemaal niet over jouw grap⦠je zegt dat de vaccinās gratis zijn, laat voor een tweede keer merken dat jij het idee hebt dat er niet meer voor betaald hoeft te worden en ik zeg daar wat van, in een topic OVER CORONA⦠Ik meende oprecht dat jij geen bord voor je kop hebt, maar nu kan je hem krijgen ook.
Prima dat je een grapje maakt, maar dit is geen grappen-en-grollen topic⦠Als je iets post over een serieus onderwerp (ook al is het vermengd met een āgrapā) moet je ook een beetje tegenspraak kunnen incasseren. Ik wist niet dat sneeuwklokjes zo lang meegingenā¦
Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....Dit topic heb ik niet gemist.
Jij kunt het topic toch sluiten šSsssht... zometeen maak je "het wakker"....![]()
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijftJij kunt het topic toch sluiten š
Dat denken we al.... Met sluiten bevestig je het alleenNee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft![]()
Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee š¤Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft![]()
Ik snap niet dat mensen de dwang voelen om in dit topic te kijken EN te reageren als ze dat niet willen.Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee š¤
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."