Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
428 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Daar is de (s) ook voor uitgevonden… šŸ˜
Klik om te vergroten...
Er stond echt een knipoog bij.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die ene zei:
Flualhamdulillam zet er voor de zekerheid neer dat het niet naar jou gericht is, gezien het zo kan over komen.
Klik om te vergroten...
De berichten er voor wel.

maar ik houd nou echt op. Ongelofelijk hoe een niet begrepen grap zo uit zijn verband word getrokken.

Klote corona maakt iedereen knettergek!

over en uit!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
De berichten er voor wel.

maar ik houd nou echt op. Ongelofelijk hoe een niet begrepen grap zo uit zijn verband word getrokken.

Klote corona maakt iedereen knettergek!

over en uit!
Klik om te vergroten...
Ja, het is de Corona die iedereen gek maakt op een drugs forum. Just kidding. Lief wezen en geen aandacht meer schenken aan dit kleinigheidje
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beef!

7CC96259-7193-4070-A93E-82A73BA691CE.gif
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flualhamdulillam zei:
Ik sta hier helemaal aan aan @Rivalrie ā€˜s kant. NĆŗ het vaccin nemen, voor een virus wat tóch niet weggaat en waarvoor je ook niet jaarlijks een prik gaat halen, heeft (zeker inmiddels) echt een verwaarloosbare impact (op de negatieve impact na, die is immens).
Het is alsof je zandzakken legt voor een overstroming die je niet kunt stoppen. Die zandzakken zijn we kwijt en ze vervuilen de zee (vaccins belemmeren de opbouw van een natuurlijke afweer tegen het virus, zoals we die ook hebben opgebouwd tegen de griep). Als je de energie had gebruikt voor het landinwaarts verplaatsen van het volk (wat tóch al moest gebeuren!), had het een hoop gedoe gescheeld.

Maar zinvol en proactief optreden, daar doen ā€˜s werelds leiders vandaag de dag niet aan.

Ook je hoop laten rusten op vaccinontwikkeling is een onbegrijpelijke zet. Dat de vaccin’s uberhaupt zo’n hoge effectiviteit blijken te hebben is al een wonder (vergelijk het met het griepvaccin, in een goed jaar is die nog altijd maar 50% effectief als ik het goed heb)
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Als je elk jaar een vaccin moet nemen om beschermd te worden (wat ik niet wist er ook pas sinds vandaag achter kwam) wat mensen dus vervolgens niet gaan doen (de meeste niet denk ik tenminste). Dan heeft het ook geen nut om alleen dit jaar te prikken..
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Daar is de (s) ook voor uitgevonden… šŸ˜
Klik om te vergroten...
Dirkjan liked dit bericht? 😮 nu breekt mij helemaal de klomp..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
whitesugar zei:
Dirkjan liked dit bericht? 😮 nu breekt mij helemaal de klomp..
Klik om te vergroten...
Middelvinger was niet beschikbaar
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natuurlijk erg actueel nog.


Screenshot_20210927-135759_Chrome.jpg


Mensen moeten wel bang blijven.

www.parool.nl

Ziekenhuizen vrezen griepgolf: ā€˜Meer mensen vatbaar voor influenza’

Ziekenhuizen maken zich zorgen over een griepgolf deze winter. Door alle coronamaatregelen was er het afgelopen jaar nauwelijks influenza, met als gevolg dat meer mensen nu vatbaar zijn voor een hevige griep.
www.parool.nl www.parool.nl
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
dit kan iedereen wel gebruiken denk ik :tonguewink:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben trots dat ik nog geen vaccine hebšŸ’ŖšŸ»
Als ik een spuitje neem dan zorg ik wel dat het heroĆÆne is
(Corona vaccinatie🤮)
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
maar ik houd nou echt op. Ongelofelijk hoe een niet begrepen grap zo uit zijn verband word getrokken.
Klik om te vergroten...
Ik heb het helemaal niet over jouw grap… je zegt dat de vaccin’s gratis zijn, laat voor een tweede keer merken dat jij het idee hebt dat er niet meer voor betaald hoeft te worden en ik zeg daar wat van, in een topic OVER CORONA… Ik meende oprecht dat jij geen bord voor je kop hebt, maar nu kan je hem krijgen ook.
Prima dat je een grapje maakt, maar dit is geen grappen-en-grollen topic… Als je iets post over een serieus onderwerp (ook al is het vermengd met een ā€˜grap’) moet je ook een beetje tegenspraak kunnen incasseren. Ik wist niet dat sneeuwklokjes zo lang meegingen…
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flualhamdulillam zei:
Ik heb het helemaal niet over jouw grap… je zegt dat de vaccin’s gratis zijn, laat voor een tweede keer merken dat jij het idee hebt dat er niet meer voor betaald hoeft te worden en ik zeg daar wat van, in een topic OVER CORONA… Ik meende oprecht dat jij geen bord voor je kop hebt, maar nu kan je hem krijgen ook.
Prima dat je een grapje maakt, maar dit is geen grappen-en-grollen topic… Als je iets post over een serieus onderwerp (ook al is het vermengd met een ā€˜grap’) moet je ook een beetje tegenspraak kunnen incasseren. Ik wist niet dat sneeuwklokjes zo lang meegingen…
Klik om te vergroten...
Laat gaan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
Ik heb het helemaal niet over jouw grap… je zegt dat de vaccin’s gratis zijn, laat voor een tweede keer merken dat jij het idee hebt dat er niet meer voor betaald hoeft te worden en ik zeg daar wat van, in een topic OVER CORONA… Ik meende oprecht dat jij geen bord voor je kop hebt, maar nu kan je hem krijgen ook.
Prima dat je een grapje maakt, maar dit is geen grappen-en-grollen topic… Als je iets post over een serieus onderwerp (ook al is het vermengd met een ā€˜grap’) moet je ook een beetje tegenspraak kunnen incasseren. Ik wist niet dat sneeuwklokjes zo lang meegingen…
Klik om te vergroten...
Best hoor!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit topic heb ik niet gemist.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
GanggangšŸ’Æ zei:
Dit topic heb ik niet gemist.
Klik om te vergroten...
Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....:tongueclosed:
P
Plucky DuckLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
Ssssht... zometeen maak je "het wakker"....:tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Jij kunt het topic toch sluiten šŸ˜‰
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
iPlucky zei:
Jij kunt het topic toch sluiten šŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft :sweatsmile:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dat denken we al.... Met sluiten bevestig je het alleen :wink:


(Grapje natuurlijk)


(Of toch niet?)


(Toch wel)
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eik zei:
Nee... dan gaan mensen denken dat we een marionet van Bill Gates of zoiets zijn en dat we mensen hun mond wil snoeren... Topic blijft open maar ik zal er niet rouwig om zijn als het hier stilletjes blijft :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Die ene zei:
Was die verberg/negeer optie van topics laatst toch stiekem een goed idee 🤐
Klik om te vergroten...
Ik snap niet dat mensen de dwang voelen om in dit topic te kijken EN te reageren als ze dat niet willen.

Stiekem is iedereen verslaafd aan dit topic

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."