#1
Ik dacht alleen maar... Ik moet naar zoveel mogelijk evenementen want alles gaat toch weer dicht. Het openen van de maatschappij ging zo snel dat ik het idee kreeg dat ze het volk even een sigaar uit eigen doos wilde geven om vervolgens alles weer dicht te gooien. (Wat nu ook gebeurt).Ik was er ook een beetje ingetrapt met de versoepelingen van 26 juni moet ik bekennen
In de hele corona discussie is wybren van haga naar mijn idee, de enige politicus met een realistische en intelligente blik.
