#1
Je hebt gelijk, ik zal toegeven dat ik me bij mn reactie schuldig maakte aan een simpele denkfout, het klonk gewoon eng.Omdat als je als hartpatiënt corona krijgt het afgelopen kan zijn. Een ontsteking aan een hartspier of zakje is vele malen minder gevaarlijk.
Maar goed, gisteren de afspraak gezet, ik haal 'm hoe dan ook wel.