#1
Hoera! Een medestanderIk zou wel wat meer libertarisme in de politiek willen zien:
Hoera! Een medestanderIk zou wel wat meer libertarisme in de politiek willen zien:
Ondanks dat ik je mening niet deel over het vaccineren, vind ik het prachtig om te zien dat je staat voor de vrijheid van een ieder om zelf te kunnen beslissen over wel/niet vaccineren!Ik zou wel wat meer libertarisme in de politiek willen zien:
- Mensen zijn vrij om zich wel of niet te laten vaccineren
- Mensen zijn vrij om welke drug dan ook tot zich te nemen
Misschien ben ik heel raar hoor, maar dat zit me toch niet helemaal goed...![]()
Spanje gaat register bijhouden met ’vaccin-weigeraars’
De Spaanse autoriteiten gaan een register bijhouden van mensen die weigeren om zich tegen Covid-19 te laten vaccineren. De gegevens zullen niet publiek worden gemaakt, maar wel worden gedeeld met…www.telegraaf.nl
Ik kan wel raden waarom zij dit doen....Misschien ben ik heel raar hoor, maar dat zit me toch niet helemaal goed...
Wat moeten andere landen met die gegevens? Ik vind het trouwens verre van respectvol om dat zomaar te delen. Dat is als een geheim dat je zou bewaren voor iemand toch doorvertellen aan iemand anders en dan tegen diegene waarvan je het geheim zou bewaren zeggen: maar ik heb je geheim wel respectvol gedeeld met die andere...
Wie kan hier garanderen dat dit uiteindelijk niet uitmondt in een soort klassensysteem van mensen die gehoorzamen en een tweede lagere klasse van mensen die niet zondermeer gehoorzamen en daarom minder rechten hebben.
Op klaarlichte dag, maar bijna niemand ziet het.![]()
Bill Gates: ”Vaccins moeten wereldbevolking uitdunnen”
Bill Gates: ”Vaccins moeten wereldbevolking uitdunnen”healthwatch.eu
Hoe betrouwbaar deze bron is weet ik niet. Maar BG en zijn stoute mond. 😆
Of hij antwoordde eerlijk op de kwestie.Op klaarlichte dag, maar bijna niemand ziet het.
Wie verspreekt zichzelf nou op zo'n manier? En wie laat dan ook nog eens na om te corrigeren?
Die Bill Gates is een heel naar mannetje. Moet er niet aan denken waar hij helemaal blij van wordt...
Haha touché! maar was even om mee te gaan in de vergelijking dat iedereen evenveel knikkers zou moeten hebbenNee, want dan verlies je alle reden om zelf nog diensten en goederen te produceren voor anderen om knikkers te bemachtigenis bovendien niet logistiek haalbaar.
Dat weet ik, mijn antwoord was dus ook niet per se naar jou, ookal citeere ik jou, ik wou je gewoon aanvullen want gek genoeg snapt niet iedereen datHaha touché! maar was even om mee te gaan in de vergelijking dat iedereen evenveel knikkers zou moeten hebben![]()
Oh oops, sorry 🤡Dat weet ik, mijn antwoord was dus ook niet per se naar jou, ookal citeere ik jou, ik wou je gewoon aanvullen want gek genoeg snapt niet iedereen dat![]()
Ik was dit forum aan het uitpluizen, voordat ik eenzelfde soort argument zou plaatsen. Zoals ik verwachtte was iemand me voor: het is zo'n vanzelfsprekend argument.DFers die zich niet laten vaccineren omdat ze bang zijn om daar iets verschrikkelijks aan over te houden, maar wel research chemicals gebruiken of hebben gebruikt; zijn motherfucking hypocriet.
Exact! Scheve vergelijking. Als je het effect van een RC niet wou had je het nooit genomen nee.Het is geen goede vergelijking omdat die RC gebruikers het effect van de RC willen, maar gerust zijn in het effect van een vaccinatie omdat ze doorgaans geen schrik hebben voor corona. De risk-reward ratio van een RC ligt dus beter voor hen dan dat van een vaccinatie, waar ze geen reward aan vinden. Daarbij heb je gradaties aan RC gebruikers. Diegene die echt het allerlaatste nieuwe tot zich nemen zijn nog een veel meer nichegroep dan zij die dingen zoals 3-mmc nemen die al in 2012 ofzo bestonden en dus al 8 jaar aan ervaringen heeft. Als het coronavaccin 8 jaar bestond, was de groep die bang was van het coronavaccin misschien ook veel kleiner? Zelf wil ik het coronavaccin ook niet maar ik ben wel ingeënt tegen vanalles en nog wat inclusief hepatitis A & B, gele koorts, ... allemaal intentingen die de meeste mensen niet hebben, maar wel al lang bestaan en ik geen schrik voor heb. Ik ben dan ook wel niet echt into RC's.
Logisch verhaal toch..? Geen reden tot paniek...
Er worden hier twee termen genoemd, dit is hoe ik ze zie:
1. Infectie: Virus treedt je lichaam binnen en vermenigvuldigt zich.
2. Symptomen: Je lichaam wordt in sommige gevallen (ernstig) ziek.
Het vaccin voorkomt infecties uiteraard niet, want:
- Het vaccin verandert het virus niet, deze bindt zich nog steeds aan elk slachtoffer.
- De cellen in je lichaam worden door het vaccin niet veranderd, je blijft ontvankelijk.
Je voorkomt infecties door ervoor te zorgen dat er minder virus rond gaat zwerven.
Nergens hoor je hierover. Alleen maar pushen om dat vaccin te nemen, inpraten op mensen hun schuldgevoel...Volgens mij is de algemene gedachte dat een vaccin voorkomt dat je geïnfecteerd raakt.
Dat zou ook duidelijk gecommuniceerd moeten worden.
Dat is met elk vaccin zo. Het idee is dat je niet of minder ziek raakt. Doordat veel mensen het doen roei je hopelijk uiteindelijk een ziekte uit, zoals ziektes waar we vroeger mee te maken hadden en nu niet meer bestaanVolgens mij is de algemene gedachte dat een vaccin voorkomt dat je geïnfecteerd raakt.
Dat zou ook duidelijk gecommuniceerd moeten worden.
Ik zou graag zien dat er getest kan worden of je covid gehad hebt. Dit is mogelijk dacht ik?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."