Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
469 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Wat Covid betekent interesseert mij ook niet. Als gevaccineerde mensen op de een of andere manier nou gecontroleerd zouden worden middels 5G, dΓ‘t zou fascinerend zijn. Ik geloof er alleen geen snars van. Daarom vroeg ik ook om bewijs dat ik nu nog steeds niet heb gekregen en dat had ik ook wel verwacht.
Klik om te vergroten...

Ja, helemaal mee eens, dat zou zΓ©ker heel fascinerend zijn. Ik zou dat minimaal een bijzonder grote technische doorbraak van de mensheid durven noemen. πŸ€–

De bewijzen zijn er natuurlijk niet. Maar mocht het binnenkort uitgebreid onderzocht en aangetoond in Nature of Lancet staan, of ik begin ineens in programmeertaal te denken, ben ik de laatste die je nog hoort. :)
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens een bepaalde inschatting zijn er circa 8 miljoen wetenschappers wereldwijd... het is duidelijk dat er een aantal gek genoeg zijn om de Coronacrisis te bagatelliseren, het is vast ook wel mogelijk er 1 te vinden die een soort van motivering voor het 5G complot wilt houden πŸ˜‹
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Hebt idee van @Roze Olifant als groot pleitbezorger van de Kerk vind ik dan wel weer een geinige gedachte πŸ˜‚

Beetje jammer van al day drugsgebruik... past toch weer wat minder bij onze christelijke tradities 😝
Klik om te vergroten...
Nou ja, als ze er stelen en aan kindjes zitten zullen ze ook wel snuiven in het biechthok! πŸ˜‚πŸ˜‚
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nose Candy zei:
Mijn excusus, om te claimen dat deze mensen "ziek" zijn ging er misschien wel wat over. Maar alsvolgt ben je vrij om je eigen keuze te maken indien je wel of niet het vaccin gaat zetten, verder vind ik het wel gewoon absurd dat mensen vinden dat andere mensen niet meer mogen buiten komen indien ze het vaccin niet zetten of zelfs gewoon niet meer mogen deelnemen aan evenementen. Dus om deze persoon zelf een dan wel of niet (vals) gevoel van veiligheid te geven moeten mensen met een andere mening ervan weerhouden worden deel te nemen aan de maatschappij?
Klik om te vergroten...
Lees nou eerst alles even. Wat je nu schrijft is allemaal al besproken in dit topic. En we gaan hier respectvol met elkaar om, wat iemand ook beslist.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gister vroeg mijn huisarts of ik het vaccin al had gekregen.
Ik gaf aan dat ik die niet wil.
Oooh en waarom dan wel niet was de vraag.
Want hij had ook het vaccin en met hem honderdduizenden.
En hij hoopte voor mij dat ik maar geen corona ging krijgen.
Ik gaf aan dat ik het niet wil omdat niet bekend is wat bijwerkingen op lange termijn kunnen zijn.
En dat ik allang corona heb gehad.
Ja nou je moet het ook zelf weten zei dokter.
Inderdaad mijn mening staat al vast hierin.

Iedereen moet zijn eigen keuze hierin maken.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
Klik om te vergroten...
In beide fronten zijn er wel gekkies aanwezig, zowel bij de pro als anti vaxxers.

Kun je een beetje vergelijken met links en rechts, een euwig durende discussie die geen einde kent.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Gister vroeg mijn huisarts of ik het vaccin al had gekregen.
Ik gaf aan dat ik die niet wil.
Oooh en waarom dan wel niet was de vraag.
Want hij had ook het vaccin en met hem honderdduizenden.
En hij hoopte voor mij dat ik maar geen corona ging krijgen.
Ik gaf aan dat ik het niet wil omdat niet bekend is wat bijwerkingen op lange termijn kunnen zijn.
En dat ik allang corona heb gehad.
Ja nou je moet het ook zelf weten zei dokter.
Inderdaad mijn mening staat al vast hierin.

Iedereen moet zijn eigen keuze hierin maken.
Klik om te vergroten...
Ook aan de hand van wat ze in BelgiΓ« bekent maken is dat je nog altijd kans hebt op het corona virus, echter zijn de symptomen gewoon minder zwaar. Dus elke gevaccineerde zou beschermd moeten zijn, als ik als niet gevaccineerde iemand wat gevaccineerd is besmet, zal ie er weinig tot geen last van hebben. Buiten de risicopatienten misschien, maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt? De maatregelen die genomen zijn afgelopen anderhalf jaar zijn niet conform de economische schade die wij hebben geleden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nose Candy zei:
Ook aan de hand van wat ze in BelgiΓ« bekent maken is dat je nog altijd kans hebt op het corona virus, echter zijn de symptomen gewoon minder zwaar. Dus elke gevaccineerde zou beschermd moeten zijn, als ik als niet gevaccineerde iemand wat gevaccineerd is besmet, zal ie er weinig tot geen last van hebben. Buiten de risicopatienten misschien, maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt? De maatregelen die genomen zijn afgelopen anderhalf jaar zijn niet conform de economische schade die wij hebben geleden.
Klik om te vergroten...
Lees nu even het gehele onderwerp. Ik denk dat velen hier niet nogmaals dezelfde discussie willen voeren.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Lees nu even het gehele onderwerp. Ik denk dat velen hier niet nogmaals dezelfde discussie wil voeren.
Klik om te vergroten...
Hij kent het verschil tussen een griepvirus en een SARS mutatie niet eens. Laat staan dat die dit hele topic heeft gelezen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nose Candy zei:
maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt?
Klik om te vergroten...
Met de gewone griep lagen niet bijna alle IC afdelingen in Nederland vol.

Uiteraard konden we alles open houden maar dan moet je niet verwachten dat je snel geholpen kan worden in een ziekenhuis voor wat dan ook.

Onze medische sector is op het randje gebracht door COVID.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Hij kent het verschil tussen een griepvirus en een SARS mutatie niet eens. Laat staan dat die dit hele topic heeft gelezen.
Klik om te vergroten...
True, true....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
Klik om te vergroten...
Dan is het maar goed ook dat dat tegengeluid er is op internet, als anders de meesten het zonder nadenken zouden nemen...

Maar inderdaad, internet zorgt wel voor meer verdeling door meer extreme standpunten en groepsvorming daarin. Ik weet voor mezelf vrij zeker dat ik ook geen vaccin zou nemen als er geen internet was, want ik kan ook zonder internet zien dat de media en overheid de boel zitten te manipuleren en groter maken dan het is, om de 1 of andere reden (ik heb sterke vermoedens maar dat even terzijde). En ik neem geen experimenteel en niet op lange termijn getest vaccin voor een virus dat relatief ongevaarlijk is, terwijl ik in goede gezondheid verkeer met een goed werkend immuunsysteem. Dit komt gewoon voort uit mijn eigen denken en heb ik geen internet community voor nodig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ )
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ )
Klik om te vergroten...
En wij de - niet gevaccineerden vallen onder de noemer internet gekkies en wappies volgens de wel - gevaccineerden. πŸ˜„
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ )
Klik om te vergroten...
Oh ik heb inmiddels ook gewoon geaccepteerd dat ik een wappie ben. Geen probleem mee dat mensen mij als dat zien. :) Als een diep gebrek aan vertrouwen in overheden mij een wappie maakt ben ik een wappie.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
En wij de - niet gevaccineerden vallen onder de noemer internet gekkies en wappies volgens de wel - gevaccineerden. πŸ˜„
Klik om te vergroten...
Moet je nagaan als een wappie en een schaap kinderen krijgen. Krijg je een blatende ronde keutels poepende wappie met gratis 5g! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Sorry, ben beetje sarcastisch vandaag... 😜
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Oh ik heb inmiddels ook gewoon geaccepteerd dat een wappie ben. Geen probleem mee dat mensen mij als dat zien. :) Als een diep gebrek aan vertrouwen in overheden mij een wappie maakt ben ik een wappie.
Klik om te vergroten...
En ik ben een trots schaap! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Moet je nagaan als een wappie en een schaap kinderen krijgen. Krijg je een blatende ronde keutels poepende wappie met gratis 5! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Sorry, ben beetje sarcastisch vandaag... 😜
Klik om te vergroten...
Hahaha als iemand dit overwogen leest met volledige serieusheid moet je even een beetje wakker worden denk ik dan. Want je kan gewoon lezen dat het sarcastisch-humoristisch geschreven is.

niet te vergeten dat het dan blatende wappie schapen zijn met een extra vleugje 5G πŸ€ͺ
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
De verdeeldheid onder de bevolking over dit onderwerp vind ik misschien nog wel het ergste aan deze corona β€œcrisis”. En dat laten we deels zelf toe.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben geboren in 1994 dus mijn geboortejaar is bijna aan de beurt, maar ze mogen die prik in hun moer prikken!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...140141142143144...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."