Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
465 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Jongens ik vind helemaal prima goed.
Merk keer op keer dat er gewoon niet een normaal gesprek valt te voeren.
Geef je aan dat je voor die gene die er wel bang voor zijn en zich onveilig voelen je mondkapje draagt.
Dat je je aan de afstand houd en rekening houd met anderen.
Ongeacht mijn eigen gevoel erover, toon ik respect voor de ander.
Maar er valt niet in gesprek te gaan met de meeste (uitzonderingen daar).
Alleen hun inzicht en mening telt en de rest is bullshit.

Iedereen die zich laat vaccineren heb ik respect voor.
Iedereen die een andere mening hierin heeft dan mij behandel ik ook met respect.

Ga niet mij dingen opleggen omdat ik jouw mening niet deel.

Verder wens ik IEDEREEN een hele fijn dag toe vandaag!! 😊
Klik om te vergroten...
Jij hebt het over een normaal gesprek terwijl je eerste post een Jodenster is. Wat een respect. Een beetje zelfkritiek zou ook geen kwaad kunnen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
KlaasVaak zei:
Jij hebt het over een normaal gesprek terwijl je eerste post een Jodenster is. Wat een respect. Een beetje zelfkritiek zou ook geen kwaad kunnen.
Klik om te vergroten...
Foei syl..
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga mij wel laten vaccineren. Alhoewel ik geen vaccinatie expert ben, ben ik door mijn studie wel gekwalificeerd om medische papers te lezen. Ik denk echter dat ik dit niet eens ga doen, want ik heb er vertrouwen in dat het een goed vaccin is. En dan ik dansjes doen ergens in een obscure club om te vieren dat het over is :).
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ikbeneenfiets zei:
Ik ga mij wel laten vaccineren. Alhoewel ik geen vaccinatie expert ben, ben ik door mijn studie wel gekwalificeerd om medische papers te lezen. Ik denk echter dat ik dit niet eens ga doen, want ik heb er vertrouwen in dat het een goed vaccin is. En dan ik dansjes doen ergens in een obscure club om te vieren dat het over is :).
Klik om te vergroten...
Pas op dat het geen gaybar is.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#5
BBKING zei:
Pas op dat het geen gaybar is.
Klik om te vergroten...
Nou daar is het vast ook heel gezellig hoor
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikbeneenfiets zei:
Nou daar is het vast ook heel gezellig hoor
Klik om te vergroten...
Lol, geen idee.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee. Onkruid vergaat niet dus niet nodig
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Wel zouden de weigeraars eigenlijk in quarantaine moeten blijven tot het virus helemaal weg is. Maar daar zullen ze het fatsoen wel niet voor hebben.
Klik om te vergroten...
Juist andersom toch? Weigeraars zijn niet bang voor het virus en nemen de kans om besmet te raken op de koop toe. Ook al ben je gevaccineerd, dan wordt je nog steeds ziek en ben je nog steeds besmettelijk.

Eik zei:
Way mij betreft zouden weigeraars niet per se in quarantaine hoeven maar ik zou het wel logisch vinden als ze geweigerd worden of kunnen worden op risicovolle plekken zoals bv evenementen.
Klik om te vergroten...
Waarom ? Ze zijn toch geen bedreiging voor jou, aangezien jij wel gevaccineerd bent ?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
KlaasVaak zei:
Wat jij 'zonder enige bewijs' noemt is gebaseerd op consensus binnen de medische wetenschap. Degenen die er jaren voor gestudeerd hebben. Ik heb niet de illusie dat mijn mening op dit gebied ook maar iets betekent tegenover die van hen. Het zou ook wel onmetelijk arrogant zijn om na een paar blogjes te hebben gelezen te denken dat je hierover mee kan praten.
Klik om te vergroten...
En toch... In onderstaande video wordt er gesproken over gevaccineerde kinderen die ernstige bijwerkingen kregen van een vaccin waar zogenaamd ook algemene wetenschappelijke consensus was over de veiligheid ervan. Maar dat niet alleen. Wanneer door stichtingvaccinvrij aan het RIVM gevraagd werd naar wetenschappelijk bewijs hiervan, werd dit niet geleverd. Er werd simpelweg gezegd dat er consensus was over de veiligheid van het vaccin en dat het daarom niet mogelijk was dat deze kinderen er zo ziek van werden. Wat moet je daar nou mee... Als er in dit geval écht wetenschappelijk bewijs zou zijn, hadden ze het wel aangeleverd toch? Zou je zeggen.



Als jullie straks ernstige bijwerkingen krijgen door het vaccin, denk dan maar niet dat je iemand daar verantwoordelijk voor kunt houden. Ja, jezelf.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Waarom ? Ze zijn toch geen bedreiging voor jou, aangezien jij wel gevaccineerd bent ?
Klik om te vergroten...
Juist wel. Als je gevaccineerd bent neemt de kans op een besmetting af met circa 90-95%. Er blijft dus nog steeds een risico op besmetting. Dat risico is natuurlijk vele malen kleiner als je te maken hebt met iemand die ook gevaccineerd is vergeleken met iemand die niet gevaccineerd is.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
En toch... In onderstaande video wordt er gesproken over gevaccineerde kinderen die ernstige bijwerkingen kregen van een vaccin waar zogenaamd ook algemene wetenschappelijke consensus was over de veiligheid ervan. Maar dat niet alleen. Wanneer door stichtingvaccinvrij aan het RIVM gevraagd werd naar wetenschappelijk bewijs hiervan, werd dit niet geleverd. Er werd simpelweg gezegd dat er consensus was over de veiligheid van het vaccin en dat het daarom niet mogelijk was dat deze kinderen er zo ziek van werden. Wat moet je daar nou mee... Als er in dit geval écht wetenschappelijk bewijs zou zijn, hadden ze het wel aangeleverd toch? Zou je zeggen.



Als jullie straks ernstige bijwerkingen krijgen door het vaccin, denk dan maar niet dat je iemand daar verantwoordelijk voor kunt houden. Ja, jezelf.
Klik om te vergroten...
Daar heeft u gelijk in.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
BBKING zei:
Daar heeft u gelijk in.
Klik om te vergroten...
Alsjeblieft, zeg maar jij...

Voel me al oud genoeg...
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja ik wel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
KlaasVaak zei:
Heb je een andere bron dan een YouTube-video van meer dan een uur?
Klik om te vergroten...
Vanaf 1:04:20 wordt de kern van wat ik zeg kort besproken.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
En toch... In onderstaande video wordt er gesproken over gevaccineerde kinderen die ernstige bijwerkingen kregen van een vaccin waar zogenaamd ook algemene wetenschappelijke consensus was over de veiligheid ervan. Maar dat niet alleen. Wanneer door stichtingvaccinvrij aan het RIVM gevraagd werd naar wetenschappelijk bewijs hiervan, werd dit niet geleverd. Er werd simpelweg gezegd dat er consensus was over de veiligheid van het vaccin en dat het daarom niet mogelijk was dat deze kinderen er zo ziek van werden. Wat moet je daar nou mee... Als er in dit geval écht wetenschappelijk bewijs zou zijn, hadden ze het wel aangeleverd toch? Zou je zeggen.



Als jullie straks ernstige bijwerkingen krijgen door het vaccin, denk dan maar niet dat je iemand daar verantwoordelijk voor kunt houden. Ja, jezelf.
Klik om te vergroten...
Heb je een andere bron dan een YouTube-video van meer dan een uur?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Als jullie straks ernstige bijwerkingen krijgen door het vaccin, denk dan maar niet dat je iemand daar verantwoordelijk voor kunt houden. Ja, jezelf.
Klik om te vergroten...

Helaas, als er veel zich laten vaccineren hebben (en in het geval dat het blijkt dat de lange termijn bijwerkingen toevallig wel er zijn), gaat er enorm veel belastingsgeld vrijgemaakt worden om deze mensen in het mate van het mogelijke te redden, gezien het om zoveel mensen gaat, die dan nog eens de narrative van de overheid volgden. Ook zij die zich niet laten vaccineren en zeiden dat ze het onveilig worden, gaan daar mee voor betalen, nadat ze uitgemaakt werden door die andere groep voor "anti-vaxxers" (vroeger een woord die gebruikt werd om mensen die vaccinaties die al decennia lang bestaan weigeren aan te duiden, in 2020 nu ook voor mensen die gloednieuwe vaccinaties die zich nog niet op lange termijn bewezen hebben).
Daarom is overheidsdwang belachelijk. Zo gaan twee of meerdere zijdes het in het oneindige blijven uitvechten met elkaar met alle problemen vandien. Eigenlijk zou het heel simpel zijn: festival wilt mensen die niet gevaccineerd zijn weren van hun festival? PRIMA, hun recht, zo lang het hun eigen beslissing is en niet opgelegd door overheid. Mensen die zich niet laten vaccineren kunnen naar festivals gaan waar organisatoren dat niet verplichten. En zij die zich wel laten vaccineren hebben kunnen het dan ook wagen op die laatste festivals als ze durven. Allemaal eigen keuzes dus en dus eigen risicobepaling, in plaats van dat een deel van de bevolking de ander onderdrukt via overheid.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cerberus zei:
Helaas, als er veel zich laten vaccineren hebben (en in het geval dat het blijkt dat de lange termijn bijwerkingen toevallig wel er zijn), gaat er enorm veel belastingsgeld vrijgemaakt worden om deze mensen in het mate van het mogelijke te redden, gezien het om zoveel mensen gaat, die dan nog eens de narrative van de overheid volgden. Ook zij die zich niet laten vaccineren en zeiden dat ze het onveilig worden, gaan daar mee voor betalen, nadat ze uitgemaakt werden door die andere groep voor "anti-vaxxers" (vroeger een woord die gebruikt werd om mensen die vaccinaties die al decennia lang bestaan weigeren aan te duiden, in 2020 nu ook voor mensen die gloednieuwe vaccinaties die zich nog niet op lange termijn bewezen hebben).
Klik om te vergroten...
Heb je een punt ja, dat het om zoveel mensen gaat en dat ze deden wat de overheid aanraadde. Maar ik weet het niet, we zullen het zien...

Cerberus zei:
Daarom is overheidsdwang belachelijk. Zo gaan twee of meerdere zijdes het in het oneindige blijven uitvechten met elkaar met alle problemen vandien. Eigenlijk zou het heel simpel zijn: festival wilt mensen die niet gevaccineerd zijn weren van hun festival? PRIMA, hun recht, zo lang het hun eigen beslissing is en niet opgelegd door overheid. Mensen die zich niet laten vaccineren kunnen naar festivals gaan waar organisatoren dat niet verplichten. En zij die zich wel laten vaccineren hebben kunnen het dan ook wagen op die laatste festivals als ze durven. Allemaal eigen keuzes dus en dus eigen risicobepaling, in plaats van dat een deel van de bevolking de ander onderdrukt via overheid.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad gaande. Verdeel en heers.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
KlaasVaak zei:
Haha gaat het ff niet?
Klik om te vergroten...
?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
er lopen voor mij wat verschillende redenen om het vaccin niet te willen nemen.


1. ik houd er niet van iets doen wat me opgedrongen wordt.
2. ik ben huiverig voor de neven effecten omdat ze normaal gesproken veel langer de tijd nemen om het te testen.

waarom ik het mss wel moet nemen op een gegeven moment.

3. vliegen.. voor de liefde

ik snap dat dit een pittige discussie is..
en het kost mij soms moeite om me in te houden.. om de vrede te bewaren.
ik zou soms graag m'n zaak willen bepleiten.. maar ben er al lang achter dat dat geen zin heeft.

hoe hard je ook gelijk denkt te hebben..
ga er maar van uit dat je het bij het verkeerde eind hebt..
en betracht wat nederigheid.
Klik om te vergroten...
Precies je bent gwn n proefkonijn als t ware
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mensen met koorts mogen de vaccinatie niet. Kom je daar aan met je drugs temperatuurverhoging

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...141142143144145...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."