#1
Jij hebt het over een normaal gesprek terwijl je eerste post een Jodenster is. Wat een respect. Een beetje zelfkritiek zou ook geen kwaad kunnen.Jongens ik vind helemaal prima goed.
Merk keer op keer dat er gewoon niet een normaal gesprek valt te voeren.
Geef je aan dat je voor die gene die er wel bang voor zijn en zich onveilig voelen je mondkapje draagt.
Dat je je aan de afstand houd en rekening houd met anderen.
Ongeacht mijn eigen gevoel erover, toon ik respect voor de ander.
Maar er valt niet in gesprek te gaan met de meeste (uitzonderingen daar).
Alleen hun inzicht en mening telt en de rest is bullshit.
Iedereen die zich laat vaccineren heb ik respect voor.
Iedereen die een andere mening hierin heeft dan mij behandel ik ook met respect.
Ga niet mij dingen opleggen omdat ik jouw mening niet deel.
Verder wens ik IEDEREEN een hele fijn dag toe vandaag!! 😊