Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat ze je doorschakelen naar een duur nummer waarvan zij vervolgens de winst cashen. Of ze proberen je over te halen om iets op het internet te openen/in te vullen om je mee te scammen. Hoe ze aan je nummer komen kan op allerlei manieren. Slecht beveiligde formulieren op internet sites, of datalekken."
"Dit is een scam. Ophangen is de juiste keus geweest! Ik ben zelf een paar weken terug ook door willekeurige nummers gebeld met zo'n soort bandje. Als je er op Googlet kom je er wel meer info over tegen. Als ze echt wat van je willen omdat ze je ergens van verdenken gaan ze dat echt niet via een crappy pre-recorded bericht doen."
"Nieuwe speekseltest? Is dit in Nederland of België?"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Dat is het werk van de politie. Op de weg zijn en surveilleren. Kentekens natrekken hoort daar ook bij, want je weet maar nooit van wie of wat die auto is. Nu moet het toeval natuurlijk wel precies zo zijn dat ze dan en bij jou moeten rijden op dat moment en dan ook nog precies jouw kenteken moeten natrekken. Je kan er wel vanuit gaan als ze dat doen, dat je een grote(re) kans hebt op een controle. @Blaatschaap In Nederland @De Dunne Methylfenidaat wordt niet getest. Je hebt dit op een recept van de doctor ook toch? Zou iig dat document gewoon in je auto hebben liggen. Dat moet dan aan de regio liggen haha.. Bij mij hier in de stad staan de parkeerplaatsen helemaal vol met mensen die smoken naast de coffeeshop. Zie nooit een politieauto. Nee, geen verschil. Het gaat om de stof THC. Klik om te vergroten... Weet je toevallig ook om welk merk test het gaat? Ik weet dat de wangtest een test van Dräger is, ook te koop op Amazon. Ik was voornemens om mezelf in enkele situaties te testen zodat ik hopelijk een beeld kan krijgen van hoe lang ik moet wachten om geen risico te lopen. Maar als ze overstappen op nieuwe testkits dan heeft het weinig zin om die van Dräger te kopen."
"LadyLike zei: Wiet zie ik niet zitten. Wil niks roken. Klik om te vergroten... Je hoeft niet te roken. Je kan wiet ook verdampen(mijn persoonlijke favoriet), in eten(spacecake bijvoorbeeld) verwerken of zelfs thee van zetten (dat laatste heb ik geen ervaring mee)"
"Memento zei: Ik ben niet echt een kenner. Maar voor een ‘budget’ optie vind ik monkey shoulders erg lekker. En voor minder budget Glenfiddich 18 years😊 Klik om te vergroten... Monkey Shoulder! Heerlijke whisky ^^ Ik was vroeger nooit fan omdat het branderige gevoel van sterke drank al snel voor brandend maagzuur zorgt, maar sinds ik wat beter heb leren drinken (geen grote slokken ;p) is dit mijn go-to whisky geworden, ik vind hem erg zacht op de keel waardoor hij erg lekker weg drinkt"
"ricorieks zei: is zeker een goede daily driver ....tis een super simpele whiskey kwa smaak. maar heeft tog alles om het 1 van de betere in zijn prijsklasse te zijjn.. Klik om te vergroten... Precies! Niet te duur ook. Dat vind ik wel fijn, ik drink niet vaak maar als ik drink dan lust ik ze wel, vind het zonde om dan een hele dure fles leeg te slobberen"
"ricorieks zei: hehe ,gelijk heb je . kan ook niet echt maat houden met een flesje. al hoe wel ik op het moment met een fles tog wel 2x kan doen... Klik om te vergroten... Haha precies! Een fles in mijn eentje lukt mij ook niet, maar meestal ben ik niet alleen wanneer ik aan de alcohol ga. In mijn eentje kan ik wel genieten van één of twee glaasjes, maar zodra het gecombineerd is met gezelligheid dan lust ik ze wel meer"
"FredKroket zei: Sporten met stimulerende middelen is pertinent een slecht idee. Je belast je hart nog veel meer en je gaat veel makkelijker over je grenzen heen. Daarnaast is de kans op blessures een stuk hoger omdat je over je max heen gaat en je krijgt er een flink pak spierpijn van. Klik om te vergroten... Zou dit ook gelden voor een lang stuk wandelen? Een maat en ik hebben plannen om zo'n 30-40km te wandelen met pep en 2cb."
"Ik denk dat je daar pas gezeur mee krijgt wanneer je een ongeluk veroorzaakt. Ik heb nog nooit een alcohol/drugstest fuik voor fietsers gezien en na ontelbaar aantal keren dronken/onder invloed op de fiets ben ik ook nog nooit staande gehouden om daarop getest te worden. Volgens de wet is onder invloed op de fiets verboden geloof ik, maar in de praktijk doen ze daar alleen maar wat mee als je overlast veroorzaakt of een gevaar op de weg bent."