#1
Zie het "waar ben je blij om vandaag" topic!Zou jij niet gaan slapen ? Of is het al ochtend ? :P
Zie het "waar ben je blij om vandaag" topic!Zou jij niet gaan slapen ? Of is het al ochtend ? :P
Shit! Had ik het bijna goed. Ik was in de war met Jay Z en Mahatma Gandhi.En het is Joost Eerdmans beste dirkjan.
Sex en drugs?Volgens mij wilt iedereen hetzelfde.
Lijkt me een goed plan!Dat de regering opstapt en een nieuwe regering de problemen serieus aanpakt
zodat de zorg nog verder naar de klote kan gaan? Nee dank u.en onze vrijheden langzaam teruggeeft ipv afpakt.
In mijn ogen is De Jonge een waanzinnig incompetente man. Ik geloof ten eerste niet dat er uberhaupt sprake is van een strategie bij die man. Als daar al sprake van is dan is het niet om het volk te verdelen.De huidige tweedeling is een strategie van De Jonge en helpt niet.
Ten eerste is het redelijk onzinnig om tegen de overheid als geheel te strijden. Verder een goed idee om tegen deze regering te demonstreren. Mag ik dan mijn spandoek meenemen dat deze regering elke keer te laat en te soft ingrijpt en te weinig maatregelen neemt? Of is dat niet de bedoeling?!De 20e is er weer een massale demonstratie. Ik zou zeggen, strijd samen tegen de overheid.
Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk. Maar nee ik "droom daar niet van". Het idee dat je serieus gelooft dat mensen "dromen" van maatregelen alsof het iets fantastisch is, geeft enkel aan hoe weinig je begrip je hebt van wat er aan de hand is.Voor fucking Corona… De wereld is gek geworden, echt niet alleen Oostenrijk. Hier dromen er vast een paar van zulk beleid.
Gek ventje wel hoor 🤷🏻♀️ Ken hem niet van vroegah/lpf maar zal voor altijd deze weirde associatie houden met hem:Bedoelt. En het is Joost Eerdmans beste dirkjan. Had het wat voor je uitgemaakt als ik dat meteen zo had neergezet?
Haha ja hierdoor ben ik me ook wel gaan bedenken whaha. Wtf was die aan het doen danGek ventje wel hoor 🤷🏻♀️ Ken hem niet van vroegah/lpf maar zal voor altijd deze weirde associatie houden met hem:
Was ook niet zo fan toen hij in de Rotterdamse raad zat maar wel mooie shots van de beste stad TER WERELD in de video💕
Hahahah ja volgens mij was hij heel zenuwachtig om een goeie indruk te maken... Beetje cool daddy syndrome vibes😂Haha ja hierdoor ben ik me ook wel gaan bedenken whaha. Wtf was die aan het doen dan
Ik wil niet heel lullig doen, maar ik vind dit een beetje een matte reactie. Het is oorlog! Dan laat je dat toch zien.De hele nacht is het door gegaan. Gesteggel en activiteit in het Corona topic.
Best knap… Leg het eens even naast jullie neer. Zal rust geven!
Waarom zou een andere regering de zorg kapotmaken?zodat de zorg nog verder naar de klote kan gaan? Nee dank u.
Beter lezen. Niet een nieuwe regering zou de zorg verder kapot maken, maar het nu langzaam teruggeven van onze vrijheden. Aldus @EikWaarom zou een andere regering de zorg kapotmaken?
Oorlog… nou ikkes niet hoorIk wil niet heel lullig doen, maar ik vind dit een beetje een matte reactie. Het is oorlog! Dan laat je dat toch zien.
Elke keer (sinds de start van dit topic) vraag ik mij af of je dit soort dingen zegt om te shockeren of dat je daadwerkelijk deze gedachten hebt. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat een gezond persoon dit daadwerkelijk vindt.Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk.
Dirkjan heeft oorlog in zijn hoofd, laat hem maar. Komt vast vanzelf wel goed!😁Oorlog… nou ikkes niet hoor
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk. Maar nee ik "droom daar niet van". Het idee dat je serieus gelooft dat mensen "dromen" van maatregelen alsof het iets fantastisch is, geeft enkel aan hoe weinig je begrip je hebt van wat er aan de hand is.
Hoe is dit discriminerend en haatdragend gedachtegoed?@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.
Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.
In de forumregels staat:
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.
Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk. Maar nee ik "droom daar niet van". Het idee dat je serieus gelooft dat mensen "dromen" van maatregelen alsof het iets fantastisch is, geeft enkel aan hoe weinig je begrip je hebt van wat er aan de hand is.
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.
Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.
In de forumregels staat:
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.
Hoe is dit discriminerend en haatdragend gedachtegoed?
Nou ben je gewoon vervelend aan het doen. Laten we ons niet af leiden van onze werkelijke doel, een beschaafde discussie over Corona.@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.
Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.
Edit: @Eik is er bekend mee dat veel forumleden niet gevaccineerd zijn en dat deze leden moeite hebben met de steeds verdergaande beperkingen in hun vrijheid. Mede hierdoor ben ik van mening dat het bewust aanzetten tot verdeling, uitsluiten van mensen en het steunen van dergelijke uitspraken, niet bijdraagt aan de gedachtengoed van het forum.
(De Oostenrijkse maatregel, is het in lockdown plaatsen van ongevaccineerden)
In de forumregels staat:
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.
Dit is geen moment voor grappen.Nou ben je gewoon vervelend aan het doen. Laten we ons niet af leiden van onze werkelijke doel, een beschaafde discussie over Corona.
en door
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Maar volgens mij verspreid ik nergens haatdragende of discriminerend gedachtengoed. Ik heb een mening waar jij, en heel veel anderen hier het mee oneens zijn. Volgens mij moet dat kunnen. Je bewijst hier volgens mij enkel dat als er iemand niet tolerant is tegenover "andersdenkenden" dat jij dat bent.@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.
Misschien ligt het aan mij hoor maar net als @Mevrouw Pløp zie ik het ook niet.
En nee, ik ben het niet 100% eens met de stelling van Eik.
Prima dat je je mening geeft. We hebben je nog nooit een ban gegeven voor het delen van je mening, hoe ridicuul en op onwaarheden die soms ook gebaseerd was en hoeveel het soms ook op spam leek. Het feit dat je mij nu de les leest over de forumregels komt overeen met dat je ook niet wilt geloven wat (de meeste) wetenschappers zeggen over Corona. Misschien moet je het Dunning-Kruger effect een keer opzoeken en daarover reflecteren?Edit: @Eik is er bekend mee dat veel forumleden niet gevaccineerd zijn en dat deze leden moeite hebben met de steeds verdergaande beperkingen in hun vrijheid. Mede hierdoor ben ik van mening dat het bewust aanzetten tot verdeling, uitsluiten van mensen en het steunen van dergelijke uitspraken, niet bijdraagt aan de gedachtengoed van het forum.
Dan zullen we die maar even afwachten...De uitkomst van @MacLeod z'n reactie bepaald in elk geval of ik mijn account ga verwijderen![]()
Wat bedoel je , te weinig veiligheidsmaatregelen of vasthouden aan strenge ? Antwoord niet meer nodig , lees het al in vgde reactieIn het ziekenhuis waar ik werk zijn de maatregelen nooit veranderd. Ook niet toen daar wel de mogelijkheid toe geboden werd qua regelementen van de overheid.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."