Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
481 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Zou jij niet gaan slapen ? Of is het al ochtend ? :P
Klik om te vergroten...
Zie het "waar ben je blij om vandaag" topic!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zanza zei:
En het is Joost Eerdmans beste dirkjan.
Klik om te vergroten...
Shit! Had ik het bijna goed. Ik was in de war met Jay Z en Mahatma Gandhi.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Volgens mij wilt iedereen hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Sex en drugs? :sweatsmile:

Rivalrie zei:
Dat de regering opstapt en een nieuwe regering de problemen serieus aanpakt
Klik om te vergroten...
Lijkt me een goed plan!

Rivalrie zei:
en onze vrijheden langzaam teruggeeft ipv afpakt.
Klik om te vergroten...
zodat de zorg nog verder naar de klote kan gaan? Nee dank u.

Rivalrie zei:
De huidige tweedeling is een strategie van De Jonge en helpt niet.
Klik om te vergroten...
In mijn ogen is De Jonge een waanzinnig incompetente man. Ik geloof ten eerste niet dat er uberhaupt sprake is van een strategie bij die man. Als daar al sprake van is dan is het niet om het volk te verdelen.

"Never Attribute to Malice That Which Is Adequately Explained by Stupidity"

Rivalrie zei:
De 20e is er weer een massale demonstratie. Ik zou zeggen, strijd samen tegen de overheid.
Klik om te vergroten...
Ten eerste is het redelijk onzinnig om tegen de overheid als geheel te strijden. Verder een goed idee om tegen deze regering te demonstreren. Mag ik dan mijn spandoek meenemen dat deze regering elke keer te laat en te soft ingrijpt en te weinig maatregelen neemt? Of is dat niet de bedoeling?! :upsidedown:

Flualhamdulillam zei:
Voor fucking Corona… De wereld is gek geworden, echt niet alleen Oostenrijk. Hier dromen er vast een paar van zulk beleid.
Klik om te vergroten...
Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk. Maar nee ik "droom daar niet van". Het idee dat je serieus gelooft dat mensen "dromen" van maatregelen alsof het iets fantastisch is, geeft enkel aan hoe weinig je begrip je hebt van wat er aan de hand is.


Okay vandaag weer een werkdag... dus ik ga me maar weer even terugtrekken uit deze discussie en nuttige dingen doen met mijn leven.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Bedoelt. En het is Joost Eerdmans beste dirkjan. Had het wat voor je uitgemaakt als ik dat meteen zo had neergezet?
Klik om te vergroten...
Gek ventje wel hoor 🤷🏻‍♀️ Ken hem niet van vroegah/lpf maar zal voor altijd deze weirde associatie houden met hem:


Was ook niet zo fan toen hij in de Rotterdamse raad zat maar wel mooie shots van de beste stad TER WERELD in de video💕
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Gek ventje wel hoor 🤷🏻‍♀️ Ken hem niet van vroegah/lpf maar zal voor altijd deze weirde associatie houden met hem:


Was ook niet zo fan toen hij in de Rotterdamse raad zat maar wel mooie shots van de beste stad TER WERELD in de video💕
Klik om te vergroten...
Haha ja hierdoor ben ik me ook wel gaan bedenken whaha. Wtf was die aan het doen dan
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
Haha ja hierdoor ben ik me ook wel gaan bedenken whaha. Wtf was die aan het doen dan
Klik om te vergroten...
Hahahah ja volgens mij was hij heel zenuwachtig om een goeie indruk te maken... Beetje cool daddy syndrome vibes😂
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
De hele nacht is het door gegaan. Gesteggel en activiteit in het Corona topic.
Best knap… Leg het eens even naast jullie neer. Zal rust geven!
Klik om te vergroten...
Ik wil niet heel lullig doen, maar ik vind dit een beetje een matte reactie. Het is oorlog! Dan laat je dat toch zien.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
zodat de zorg nog verder naar de klote kan gaan? Nee dank u.
Klik om te vergroten...
Waarom zou een andere regering de zorg kapotmaken?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Waarom zou een andere regering de zorg kapotmaken?
Klik om te vergroten...
Beter lezen. Niet een nieuwe regering zou de zorg verder kapot maken, maar het nu langzaam teruggeven van onze vrijheden. Aldus @Eik
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ik wil niet heel lullig doen, maar ik vind dit een beetje een matte reactie. Het is oorlog! Dan laat je dat toch zien.
Klik om te vergroten...
Oorlog… nou ikkes niet hoor
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eik zei:
Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk.
Klik om te vergroten...
Elke keer (sinds de start van dit topic) vraag ik mij af of je dit soort dingen zegt om te shockeren of dat je daadwerkelijk deze gedachten hebt. Ik kan mij werkelijk niet voorstellen dat een gezond persoon dit daadwerkelijk vindt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Oorlog… nou ikkes niet hoor
Klik om te vergroten...
Dirkjan heeft oorlog in zijn hoofd, laat hem maar. Komt vast vanzelf wel goed!😁
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eik zei:
Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk. Maar nee ik "droom daar niet van". Het idee dat je serieus gelooft dat mensen "dromen" van maatregelen alsof het iets fantastisch is, geeft enkel aan hoe weinig je begrip je hebt van wat er aan de hand is.
Klik om te vergroten...
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.

Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.

Edit: @Eik is er bekend mee dat veel forumleden niet gevaccineerd zijn en dat deze leden moeite hebben met de steeds verdergaande beperkingen in hun vrijheid. Mede hierdoor ben ik van mening dat het bewust aanzetten tot verdeling, uitsluiten van mensen en het steunen van dergelijke uitspraken, niet bijdraagt aan de gedachtengoed van het forum.

(De Oostenrijkse maatregel, is het in lockdown plaatsen van ongevaccineerden)

In de forumregels staat:
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.

Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.



In de forumregels staat:
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.
Klik om te vergroten...
Hoe is dit discriminerend en haatdragend gedachtegoed?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Ik ben het eigenlijk wel eens met de maatregelen in Oostenrijk. Maar nee ik "droom daar niet van". Het idee dat je serieus gelooft dat mensen "dromen" van maatregelen alsof het iets fantastisch is, geeft enkel aan hoe weinig je begrip je hebt van wat er aan de hand is.
Klik om te vergroten...

Rivalrie zei:
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.

Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.



In de forumregels staat:
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.
Klik om te vergroten...

Mevrouw Pløp zei:
Hoe is dit discriminerend en haatdragend gedachtegoed?
Klik om te vergroten...

Misschien ligt het aan mij hoor maar net als @Mevrouw Pløp zie ik het ook niet.

En nee, ik ben het niet 100% eens met de stelling van Eik.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rivalrie zei:
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.

Het is goed dat mensen van mening verschillen. Dit soort meningen verkondigen op een forum waar iedereen zich geaccepteerd zou moeten voelen, helpt niet bepaald.

Edit: @Eik is er bekend mee dat veel forumleden niet gevaccineerd zijn en dat deze leden moeite hebben met de steeds verdergaande beperkingen in hun vrijheid. Mede hierdoor ben ik van mening dat het bewust aanzetten tot verdeling, uitsluiten van mensen en het steunen van dergelijke uitspraken, niet bijdraagt aan de gedachtengoed van het forum.

(De Oostenrijkse maatregel, is het in lockdown plaatsen van ongevaccineerden)

In de forumregels staat:
Verder plaats je geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, racistische, seksueel-georiënteerde of andere inhoud die in strijd is met internationale wetten, de wetten van je eigen land of het land waar "DrugsForum" gehost wordt. Als je dit toch doet, kan dit leiden tot een onmiddellijke permanente uitsluiting en waarschuwen we, als we dit nodig vinden, je internetprovider.
Klik om te vergroten...
Nou ben je gewoon vervelend aan het doen. Laten we ons niet af leiden van onze werkelijke doel, een beschaafde discussie over Corona.

en door
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Nou ben je gewoon vervelend aan het doen. Laten we ons niet af leiden van onze werkelijke doel, een beschaafde discussie over Corona.

en door
Klik om te vergroten...
Dit is geen moment voor grappen.

De uitkomst van @MacLeod z'n reactie bepaald in elk geval of ik mijn account ga verwijderen :)
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor mensen die de situatie niet kennen in Oostenrijk en wat Eik dus goed vindt, waar ik dus boos over word....

Zie het onderstaande artikel.

www.telegraaf.nl

Oostenrijk voert maandag lockdown in voor ongevaccineerden

In Oostenrijk wordt maandag een lockdown ingevoerd voor mensen die niet volledig zijn gevaccineerd tegen het coronavirus. Dat is de uitkomst van topoverleg tussen bondskanselier Alexander…
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Okay ik was van plan rustig te werken... maar laat ik hier toch maar even op reageren.

Rivalrie zei:
@MacLeod zou je naar deze reactie willen kijken. Het verspreiden van dergelijke haatdragende en discriminerende gedachtengoed op het forum door een moderator lijkt mij erg onwenselijk.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Maar volgens mij verspreid ik nergens haatdragende of discriminerend gedachtengoed. Ik heb een mening waar jij, en heel veel anderen hier het mee oneens zijn. Volgens mij moet dat kunnen. Je bewijst hier volgens mij enkel dat als er iemand niet tolerant is tegenover "andersdenkenden" dat jij dat bent.

Je kunt ook gewoon aangeven dat je het niet eens bent met iemand zoals Dunne hier doet:
De Dunne zei:
Misschien ligt het aan mij hoor maar net als @Mevrouw Pløp zie ik het ook niet.

En nee, ik ben het niet 100% eens met de stelling van Eik.
Klik om te vergroten...


Rivalrie zei:
Edit: @Eik is er bekend mee dat veel forumleden niet gevaccineerd zijn en dat deze leden moeite hebben met de steeds verdergaande beperkingen in hun vrijheid. Mede hierdoor ben ik van mening dat het bewust aanzetten tot verdeling, uitsluiten van mensen en het steunen van dergelijke uitspraken, niet bijdraagt aan de gedachtengoed van het forum.
Klik om te vergroten...
Prima dat je je mening geeft. We hebben je nog nooit een ban gegeven voor het delen van je mening, hoe ridicuul en op onwaarheden die soms ook gebaseerd was en hoeveel het soms ook op spam leek. Het feit dat je mij nu de les leest over de forumregels komt overeen met dat je ook niet wilt geloven wat (de meeste) wetenschappers zeggen over Corona. Misschien moet je het Dunning-Kruger effect een keer opzoeken en daarover reflecteren?

Rivalrie zei:
De uitkomst van @MacLeod z'n reactie bepaald in elk geval of ik mijn account ga verwijderen :)
Klik om te vergroten...
Dan zullen we die maar even afwachten...
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
In het ziekenhuis waar ik werk zijn de maatregelen nooit veranderd. Ook niet toen daar wel de mogelijkheid toe geboden werd qua regelementen van de overheid.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je , te weinig veiligheidsmaatregelen of vasthouden aan strenge ? Antwoord niet meer nodig , lees het al in vgde reactie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...134135136137138...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."