Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
486 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Dan noem je ook wel gebieden waar werkelijk niets groeit :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ben er geweest en tis goed te doen. Er leven zelfs mensen in woestijnen en kale sneeuw plaatsen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Ben er geweest en tis goed te doen. Er leven zelfs mensen in woestijnen en kale sneeuw plaatsen.
Klik om te vergroten...
Zal wel niet voor niets zijn dat er maar 3 miljoen mensen leven...

Leuk feitje trouwens. Wist ik niet. Mongolië is zeker geen klein land. Wat een immens verschil met China qua bevolking! (1,4 miljard!) China is nog wel een stuk groter, maar zelfs dan heeft het veeel meer inwoners per vierkante meter.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Nee hoor. Het westen is vol. De wereld nog lang niet. Neem bv Mongolië, 40x groter als Nederland en maar 3,2 miljoen inwoners. Grote delen van Afrika en zuid Amerika is nog leeg. We kiezen voor hutje mutje gaan wonen ipv verdelen.
Klik om te vergroten...
Het gaat ook niet alleen om plek, maar ook de manier waarop mensen leven. Ik denk persoonlijk dat er nog wel wat mensen bij kunnen op aarde. Maar niet met de manier waarop we op dit moment de 'vruchten van de aarde' consumeren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Zal wel niet voor niets zijn dat er maar 3 miljoen mensen leven...

Leuk feitje trouwens. Wist ik niet. Mongolië is zeker geen klein land. Wat een immens verschil met China qua bevolking! (1,4 miljard!) China is nog wel een stuk groter, maar zelfs dan heeft het veeel meer inwoners per vierkante meter.
Klik om te vergroten...
Het is ook een prachtig land! Ik ben er 3 maanden geweest. Zowel in de hoofdstad als in de woestijn geleefd. Paarden paarden paarden daar hahaha!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
5-ReMI-DMT zei:
Het gaat ook niet alleen om plek, maar ook de manier waarop mensen leven. Ik denk persoonlijk dat er nog wel wat mensen bij kunnen op aarde. Maar niet met de manier waarop we op dit moment de 'vruchten van de aarde' consumeren.
Klik om te vergroten...
Dat ben ik 100% met je eens! We consumeren teveel en onze footprint is te groot.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#6
@WeAreThe99% Cool, over anderhalve week wordt ik aangesloten op 5G!
B
Bobbob206Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zijn er mensen hier die al Pfizer hebben gehad en 3mmc gebruiken?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
We gaan weer terug in de tijd..Bekijk bijlage 12659
Klik om te vergroten...
hehe dankjewel! eindelijk iemand die het snapt en wakker is!!
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Alles is een scam! vaccin geeft een blauwdruk op je ziel en dat weten de Elite. De vaccin is bedoelt om een matrix binnen deze matrix te bouwen wat betekend dat wij steeds verder van onze ware aard vandaan gaan staan. We leven in een tijdperk der einde wat onze laatste val van bewustzijn is. de laatste val is de val van dat al het oorspronkelijke bewustzijn voor definitief vervreemd raakt van je ware aard. Omdat te voorkomen is als eerste alle leugens doorzien en kritische vragen aan jezelf gaan stellen over hetgene wat ons verteld word of dat waar is??!!! Corona bestaat maar is niet in die mate hoe het ons word voorgeschoteld. 5G en Corona is een militair wapen om de mensen te onderdrukken. De 5G en de vaccin is belangrijk om dus een matrix te bouwen binnen de matrix die er al is. Ze houden onze ziel gevangen en worden zo gerecycled voor hun eigen belangen!!! Zodra men het vaccin neemt geef je je regie uit handen.Dus dat betekend dat jij geen stem meer hebt over je eigen gezondheid. Je ziel zal voor definitief gekaapt worden ( wat al deels is ).

Dit klinkt allemaal heel zweverig voor mensen of ver gezocht. het punt is dat het nog veel verder gaat dan wat hierboven staat.

Wanneer jij het vaccin neemt word je aangesloten op een cloud via het 5G netwerk wat ze je niet vertellen. Zo kunnen ze het gedrag en de mening van mensen beinvloeden waardoor je dus geen onderscheid kan maken welke gedachtes er van jou zijn en welke gedachtes er op jou geprojecteerd zijn.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Proxima Als het je helpt en je voelt je er goed bij dan moet je dat vooral doen :grin: Eerste vaccin zal wel meevallen. De tweede Vaccin die er kort daarna zal gaan komen zullen wel risico's aan verbonden zijn
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#11
WeAreThe99% zei:
@Proxima De tweede Vaccin die er kort daarna zal gaan komen zullen wel risico's aan verbonden zijn
Klik om te vergroten...
Huh? Terug naar 4G met die tweede prik?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Proxima zei:
Huh? Terug naar 4G met die tweede prik?
Klik om te vergroten...
hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
WeAreThe99% zei:
hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
Klik om te vergroten...
En Janssen dan? Word je daarmee in 1 keer aangesloten op het 5G netwerk?

Ik geloof ook absoluut niet in hoe er om wordt gegaan met de hele situatie maar wat jij allemaal beweert gaat echt ver. Definitief vervreemd raken van je ware aard? Je ware aard is wat je bént en kun je niet kwijtraken. Je kunt wel gehersenspoeld worden en geloven wat bijvoorbeeld de media, politiek en andere instanties willen dat je gelooft, dat zien we nu heel duidelijk de laatste tijd, dat mensen daar enorm vatbaar voor zijn, om in een (angst) narratief mee te gaan. Als het goed gespeeld wordt, kunnen (onbewuste) mensen makkelijk de mening aannemen die anderen willen dat ze hebben. Ook zouden bepaalde stoffen een mens bijvoorbeeld gewilliger kunnen maken ergens in mee te gaan. Maar permanent je ziel kwijtraken of iets dergelijks... Dat is nogal een bewering, dus die moet je goed kunnen onderbouwen.

Waar is je bewijs voor zo'n statement? Zeg alsjeblieft niet de bijbel...
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er is al veel over gezegd.
Allereerst blijft het ieders eigen keuze en fijn dat dit kan.
Heb best wel wat artsen in mijn kring en ben zelf volledig gerustgesteld over vaccinatie door hen.
De techniek is beproefd en betrouwbaar.
Om ons lichaam voor te bereiden, net als andere vaccins.
Doe waar je je goed bij voelt.
Ik ben 52, fit en gezond, maar kan me voorstellen dat als je jong bent dat je er heel anders tegen aan kijkt.
Eerste prik Moderna gehad en begin juli krijg ik tweede prik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
WeAreThe99% zei:
Alles is een scam! vaccin geeft een blauwdruk op je ziel en dat weten de Elite. De vaccin is bedoelt om een matrix binnen deze matrix te bouwen wat betekend dat wij steeds verder van onze ware aard vandaan gaan staan. We leven in een tijdperk der einde wat onze laatste val van bewustzijn is. de laatste val is de val van dat al het oorspronkelijke bewustzijn voor definitief vervreemd raakt van je ware aard. Omdat te voorkomen is als eerste alle leugens doorzien en kritische vragen aan jezelf gaan stellen over hetgene wat ons verteld word of dat waar is??!!! Corona bestaat maar is niet in die mate hoe het ons word voorgeschoteld. 5G en Corona is een militair wapen om de mensen te onderdrukken. De 5G en de vaccin is belangrijk om dus een matrix te bouwen binnen de matrix die er al is. Ze houden onze ziel gevangen en worden zo gerecycled voor hun eigen belangen!!! Zodra men het vaccin neemt geef je je regie uit handen.Dus dat betekend dat jij geen stem meer hebt over je eigen gezondheid. Je ziel zal voor definitief gekaapt worden ( wat al deels is ).

Dit klinkt allemaal heel zweverig voor mensen of ver gezocht. het punt is dat het nog veel verder gaat dan wat hierboven staat.

Wanneer jij het vaccin neemt word je aangesloten op een cloud via het 5G netwerk wat ze je niet vertellen. Zo kunnen ze het gedrag en de mening van mensen beinvloeden waardoor je dus geen onderscheid kan maken welke gedachtes er van jou zijn en welke gedachtes er op jou geprojecteerd zijn.
Klik om te vergroten...
Je maakt een grapje toch? Ik bedoel meningen verschillen er over en dat is goed maar dit is wel echt mega wappie gedachte hoor. Kom op zeg!
Als je je er ECHT in verdiept zou hebben ipv vage sites lezen en facebook geloven zou je nu jezelf ook wel raar vinden.
Ik neem weloverwogen wel mijn prik. Moet ik nu “wakker worden” of gaan blaten als een schaap?
Sorry hoor ik heb begrip voor mensen die de prik niet willen maar deze reden is zoo nonsens dat ik geneigd ben je door te verwijzen naar de ggz. Nadeel is de lange wachtlijst daar…
Ik heb gewoon medelijden met je, wat zal jij bang en angstig zijn als je zo denkt. En dan noem je anderen vast bang?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
WeAreThe99% zei:
@Proxima Als het je helpt en je voelt je er goed bij dan moet je dat vooral doen :grin: Eerste vaccin zal wel meevallen. De tweede Vaccin die er kort daarna zal gaan komen zullen wel risico's aan verbonden zijn
Klik om te vergroten...
En de mensen die er maar 1 hoeven? Wanneer krijgen die de gratis 5g?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
WeAreThe99% zei:
hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
Klik om te vergroten...
Bliep bliep
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
WeAreThe99% zei:
hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
Klik om te vergroten...
Ah vandaar dat ik me de laatste tijd wat vreemd voe- beepboop! kill all humans!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
De techniek is beproefd en betrouwbaar.
Klik om te vergroten...
De techniek is nooit eerder gebruikt in vaccins om een ziekte te voorkomen. Bron

Zeehond zei:
Ik ben 52, fit en gezond
Klik om te vergroten...
Maar toch geen vertrouwen in je immuunsysteem?
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Juist andersom toch? Weigeraars zijn niet bang voor het virus en nemen de kans om besmet te raken op de koop toe. Ook al ben je gevaccineerd, dan wordt je nog steeds ziek en ben je nog steeds besmettelijk.


Waarom ? Ze zijn toch geen bedreiging voor jou, aangezien jij wel gevaccineerd bent ?
Klik om te vergroten...
HIER ben ik het mee eens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...132133134135136...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."