#1
Ben er geweest en tis goed te doen. Er leven zelfs mensen in woestijnen en kale sneeuw plaatsen.Dan noem je ook wel gebieden waar werkelijk niets groeit![]()
Ben er geweest en tis goed te doen. Er leven zelfs mensen in woestijnen en kale sneeuw plaatsen.Dan noem je ook wel gebieden waar werkelijk niets groeit![]()
Zal wel niet voor niets zijn dat er maar 3 miljoen mensen leven...Ben er geweest en tis goed te doen. Er leven zelfs mensen in woestijnen en kale sneeuw plaatsen.
Het gaat ook niet alleen om plek, maar ook de manier waarop mensen leven. Ik denk persoonlijk dat er nog wel wat mensen bij kunnen op aarde. Maar niet met de manier waarop we op dit moment de 'vruchten van de aarde' consumeren.Nee hoor. Het westen is vol. De wereld nog lang niet. Neem bv Mongolië, 40x groter als Nederland en maar 3,2 miljoen inwoners. Grote delen van Afrika en zuid Amerika is nog leeg. We kiezen voor hutje mutje gaan wonen ipv verdelen.
Het is ook een prachtig land! Ik ben er 3 maanden geweest. Zowel in de hoofdstad als in de woestijn geleefd. Paarden paarden paarden daar hahaha!Zal wel niet voor niets zijn dat er maar 3 miljoen mensen leven...
Leuk feitje trouwens. Wist ik niet. Mongolië is zeker geen klein land. Wat een immens verschil met China qua bevolking! (1,4 miljard!) China is nog wel een stuk groter, maar zelfs dan heeft het veeel meer inwoners per vierkante meter.
Dat ben ik 100% met je eens! We consumeren teveel en onze footprint is te groot.Het gaat ook niet alleen om plek, maar ook de manier waarop mensen leven. Ik denk persoonlijk dat er nog wel wat mensen bij kunnen op aarde. Maar niet met de manier waarop we op dit moment de 'vruchten van de aarde' consumeren.
hehe dankjewel! eindelijk iemand die het snapt en wakker is!!We gaan weer terug in de tijd..Bekijk bijlage 12659
Huh? Terug naar 4G met die tweede prik?@Proxima De tweede Vaccin die er kort daarna zal gaan komen zullen wel risico's aan verbonden zijn
hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robotHuh? Terug naar 4G met die tweede prik?
En Janssen dan? Word je daarmee in 1 keer aangesloten op het 5G netwerk?hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
Je maakt een grapje toch? Ik bedoel meningen verschillen er over en dat is goed maar dit is wel echt mega wappie gedachte hoor. Kom op zeg!Alles is een scam! vaccin geeft een blauwdruk op je ziel en dat weten de Elite. De vaccin is bedoelt om een matrix binnen deze matrix te bouwen wat betekend dat wij steeds verder van onze ware aard vandaan gaan staan. We leven in een tijdperk der einde wat onze laatste val van bewustzijn is. de laatste val is de val van dat al het oorspronkelijke bewustzijn voor definitief vervreemd raakt van je ware aard. Omdat te voorkomen is als eerste alle leugens doorzien en kritische vragen aan jezelf gaan stellen over hetgene wat ons verteld word of dat waar is??!!! Corona bestaat maar is niet in die mate hoe het ons word voorgeschoteld. 5G en Corona is een militair wapen om de mensen te onderdrukken. De 5G en de vaccin is belangrijk om dus een matrix te bouwen binnen de matrix die er al is. Ze houden onze ziel gevangen en worden zo gerecycled voor hun eigen belangen!!! Zodra men het vaccin neemt geef je je regie uit handen.Dus dat betekend dat jij geen stem meer hebt over je eigen gezondheid. Je ziel zal voor definitief gekaapt worden ( wat al deels is ).
Dit klinkt allemaal heel zweverig voor mensen of ver gezocht. het punt is dat het nog veel verder gaat dan wat hierboven staat.
Wanneer jij het vaccin neemt word je aangesloten op een cloud via het 5G netwerk wat ze je niet vertellen. Zo kunnen ze het gedrag en de mening van mensen beinvloeden waardoor je dus geen onderscheid kan maken welke gedachtes er van jou zijn en welke gedachtes er op jou geprojecteerd zijn.
En de mensen die er maar 1 hoeven? Wanneer krijgen die de gratis 5g?@Proxima Als het je helpt en je voelt je er goed bij dan moet je dat vooral doenEerste vaccin zal wel meevallen. De tweede Vaccin die er kort daarna zal gaan komen zullen wel risico's aan verbonden zijn
Bliep bliephahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
Ah vandaar dat ik me de laatste tijd wat vreemd voe- beepboop! kill all humans!hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
De techniek is nooit eerder gebruikt in vaccins om een ziekte te voorkomen. BronDe techniek is beproefd en betrouwbaar.
Maar toch geen vertrouwen in je immuunsysteem?Ik ben 52, fit en gezond
HIER ben ik het mee eens.Juist andersom toch? Weigeraars zijn niet bang voor het virus en nemen de kans om besmet te raken op de koop toe. Ook al ben je gevaccineerd, dan wordt je nog steeds ziek en ben je nog steeds besmettelijk.
Waarom ? Ze zijn toch geen bedreiging voor jou, aangezien jij wel gevaccineerd bent ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."