#1
nou, ik ben genezen van " corona " ..de schellen zijn van mijn ogen.. voor zover ik die al had.. ja dus.
kreeg het aangereikt door een vriend als 'must see '
toen het met zo'n duister muziekje begon dacht ik: "oh jee.. sensatiespul"
maar na een poosje was wel duidelijk dat het heel heldere informatie is.
ik raad ook iedereen aan dit te zien..
in de hoop dat we er mss iets aan.. tegen kunnen doen als mensheid.
kreeg het aangereikt door een vriend als 'must see '
toen het met zo'n duister muziekje begon dacht ik: "oh jee.. sensatiespul"
maar na een poosje was wel duidelijk dat het heel heldere informatie is.
ik raad ook iedereen aan dit te zien..
in de hoop dat we er mss iets aan.. tegen kunnen doen als mensheid.



