Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
498 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Nachtzuster zei:
Hoe weet je dat die het vaccin hebben gekregen?
Klik om te vergroten...
De jonge heeft wel 10 prikjes gehad... ๐Ÿ˜ง

195813911_10158220464647361_5519204093638003175_n.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
De jonge heeft wel 10 prikjes gehad... ๐Ÿ˜ง

Bekijk bijlage 23540
Klik om te vergroten...
Wat een toonbeeld voor de samenleving hรจ, die Hugo. Doet het toch maar mooi even en laat ons zien wat het juiste ding is om te doen: vaccineren...

Edit: tenminste, dat is altijd wat ik denk dat er door zijn eigen hoofd heen gaat.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Wat een toonbeeld voor de samenleving hรจ, die Hugo. Doet het toch maar mooi even en laat ons zien wat het juiste ding is om te doen: vaccineren...

Edit: tenminste, dat is altijd wat ik denk dat er door zijn eigen hoofd heen gaat.
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af of er รผberhaupt iets door zijn hoofd gaat. Ik heb er een hard hoofd in, misschien een kop vol zaagsel? Hij is ook maar een stromannetje ๐Ÿ™‚
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het beangstigend die commentaren hier! Je laten vaccineren of in quarantaine moeten zolang het virus circuleert?
Jullie zijn ziek man, gewoon ziek. Dan heb ik nog niet eens alle reacties gelezen. Enkele heldere mensen er wel tussen zoals Mindless dus er is nog hoop.
Jullie zijn gebrainwasht door de media man, bang gemaakt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zich ooit te laten vaccineren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nose Candy zei:
Ik vind het beangstigend die commentaren hier! Je laten vaccineren of in quarantaine moeten zolang het virus circuleert?
Jullie zijn ziek man, gewoon ziek. Dan heb ik nog niet eens alle reacties gelezen. Enkele heldere mensen er wel tussen zoals Mindless dus er is nog hoop.
Jullie zijn gebrainwasht door de media man, bang gemaakt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zich ooit te laten vaccineren.
Klik om te vergroten...
Ga idd eerst eens alles lezen voor dat je zo denigrerend en beledigend doet en mensen beschuldigd van ziek zijn etc. Dan had je kunnen lezen dat mensen weloverwogen beslissingen nemen. Dat die beslissingen anders zijn als jij zou maken betekend niet dat de anderen fout of ziek zijn! Er zijn meerdere wegen naar Rome he... Er zijn mensen, waarvan ik er een ben, die WELOVERWOGEN beslissingen maken en toch anders beslissen als jij.
Gebrainwasht? Bang? Ik ben geen van beiden. Misschien ben jij wel degene die gebrainwasht is en bang door zo te denken of ziek bent in je hoofd. Je zegt zelf dat je het beangstigend vindt.
Laat ieder zelf denken zoals zij willen en denken dat juist is. Elk mens denkt anders en dat is maar goed ook. Dat is niet aan jou om daar over te oordelen en al zeker niet op zo een denigrerende toon!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nose Candy zei:
Ik vind het beangstigend die commentaren hier! Je laten vaccineren of in quarantaine moeten zolang het virus circuleert?
Jullie zijn ziek man, gewoon ziek. Dan heb ik nog niet eens alle reacties gelezen. Enkele heldere mensen er wel tussen zoals Mindless dus er is nog hoop.
Jullie zijn gebrainwasht door de media man, bang gemaakt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zich ooit te laten vaccineren.
Klik om te vergroten...
Je weet wel goed om vrienden hier te maken niet?
iedereen heeft dan een eigen mening, maar mensen bestempelen als ziek, zegt meer over jou cognitieve ontwikkeling dan die van iemand anders. Misschien moet je aan zelfontwikkeling doen want de manier van spreken gaat niet afgenomen worden in dank.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Ga idd eerst eens alles lezen voor dat je zo denigrerend en beledigend doet en mensen beschuldigd van ziek zijn etc. Dan had je kunnen lezen dat mensen weloverwogen beslissingen nemen. Dat die beslissingen anders zijn als jij zou maken betekend niet dat de anderen fout of ziek zijn! Er zijn meerdere wegen naar Rome he... Er zijn mensen, waarvan ik er een ben, die WELOVERWOGEN beslissingen maken en toch anders beslissen als jij.
Gebrainwasht? Bang? Ik ben geen van beiden. Misschien ben jij wel degene die gebrainwasht is en bang door zo te denken of ziek bent in je hoofd. Je zegt zelf dat je het beangstigend vindt.
Laat ieder zelf denken zoals zij willen en denken dat juist is. Elk mens denkt anders en dat is maar goed ook. Dat is niet aan jou om daar over te oordelen en al zeker niet op zo een denigrerende toon!
Klik om te vergroten...
Mijn excusus, om te claimen dat deze mensen "ziek" zijn ging er misschien wel wat over. Maar alsvolgt ben je vrij om je eigen keuze te maken indien je wel of niet het vaccin gaat zetten, verder vind ik het wel gewoon absurd dat mensen vinden dat andere mensen niet meer mogen buiten komen indien ze het vaccin niet zetten of zelfs gewoon niet meer mogen deelnemen aan evenementen. Dus om deze persoon zelf een dan wel of niet (vals) gevoel van veiligheid te geven moeten mensen met een andere mening ervan weerhouden worden deel te nemen aan de maatschappij?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nose Candy zei:
Mijn excusus, om te claimen dat deze mensen "ziek" zijn ging er misschien wel wat over. Maar alsvolgt ben je vrij om je eigen keuze te maken indien je wel of niet het vaccin gaat zetten, verder vind ik het wel gewoon absurd dat mensen vinden dat andere mensen niet meer mogen buiten komen indien ze het vaccin niet zetten of zelfs gewoon niet meer mogen deelnemen aan evenementen. Dus om deze persoon zelf een dan wel of niet (vals) gevoel van veiligheid te geven moeten mensen met een andere mening ervan weerhouden worden deel te nemen aan de maatschappij?
Klik om te vergroten...
Lees nou eerst alles even. Wat je nu schrijft is allemaal al besproken in dit topic. En we gaan hier respectvol met elkaar om, wat iemand ook beslist.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gister vroeg mijn huisarts of ik het vaccin al had gekregen.
Ik gaf aan dat ik die niet wil.
Oooh en waarom dan wel niet was de vraag.
Want hij had ook het vaccin en met hem honderdduizenden.
En hij hoopte voor mij dat ik maar geen corona ging krijgen.
Ik gaf aan dat ik het niet wil omdat niet bekend is wat bijwerkingen op lange termijn kunnen zijn.
En dat ik allang corona heb gehad.
Ja nou je moet het ook zelf weten zei dokter.
Inderdaad mijn mening staat al vast hierin.

Iedereen moet zijn eigen keuze hierin maken.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
Klik om te vergroten...
In beide fronten zijn er wel gekkies aanwezig, zowel bij de pro als anti vaxxers.

Kun je een beetje vergelijken met links en rechts, een euwig durende discussie die geen einde kent.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Syl zei:
Gister vroeg mijn huisarts of ik het vaccin al had gekregen.
Ik gaf aan dat ik die niet wil.
Oooh en waarom dan wel niet was de vraag.
Want hij had ook het vaccin en met hem honderdduizenden.
En hij hoopte voor mij dat ik maar geen corona ging krijgen.
Ik gaf aan dat ik het niet wil omdat niet bekend is wat bijwerkingen op lange termijn kunnen zijn.
En dat ik allang corona heb gehad.
Ja nou je moet het ook zelf weten zei dokter.
Inderdaad mijn mening staat al vast hierin.

Iedereen moet zijn eigen keuze hierin maken.
Klik om te vergroten...
Ook aan de hand van wat ze in Belgiรซ bekent maken is dat je nog altijd kans hebt op het corona virus, echter zijn de symptomen gewoon minder zwaar. Dus elke gevaccineerde zou beschermd moeten zijn, als ik als niet gevaccineerde iemand wat gevaccineerd is besmet, zal ie er weinig tot geen last van hebben. Buiten de risicopatienten misschien, maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt? De maatregelen die genomen zijn afgelopen anderhalf jaar zijn niet conform de economische schade die wij hebben geleden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nose Candy zei:
Ook aan de hand van wat ze in Belgiรซ bekent maken is dat je nog altijd kans hebt op het corona virus, echter zijn de symptomen gewoon minder zwaar. Dus elke gevaccineerde zou beschermd moeten zijn, als ik als niet gevaccineerde iemand wat gevaccineerd is besmet, zal ie er weinig tot geen last van hebben. Buiten de risicopatienten misschien, maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt? De maatregelen die genomen zijn afgelopen anderhalf jaar zijn niet conform de economische schade die wij hebben geleden.
Klik om te vergroten...
Lees nu even het gehele onderwerp. Ik denk dat velen hier niet nogmaals dezelfde discussie willen voeren.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Lees nu even het gehele onderwerp. Ik denk dat velen hier niet nogmaals dezelfde discussie wil voeren.
Klik om te vergroten...
Hij kent het verschil tussen een griepvirus en een SARS mutatie niet eens. Laat staan dat die dit hele topic heeft gelezen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nose Candy zei:
maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt?
Klik om te vergroten...
Met de gewone griep lagen niet bijna alle IC afdelingen in Nederland vol.

Uiteraard konden we alles open houden maar dan moet je niet verwachten dat je snel geholpen kan worden in een ziekenhuis voor wat dan ook.

Onze medische sector is op het randje gebracht door COVID.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Hij kent het verschil tussen een griepvirus en een SARS mutatie niet eens. Laat staan dat die dit hele topic heeft gelezen.
Klik om te vergroten...
True, true....
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
Klik om te vergroten...
Dan is het maar goed ook dat dat tegengeluid er is op internet, als anders de meesten het zonder nadenken zouden nemen...

Maar inderdaad, internet zorgt wel voor meer verdeling door meer extreme standpunten en groepsvorming daarin. Ik weet voor mezelf vrij zeker dat ik ook geen vaccin zou nemen als er geen internet was, want ik kan ook zonder internet zien dat de media en overheid de boel zitten te manipuleren en groter maken dan het is, om de 1 of andere reden (ik heb sterke vermoedens maar dat even terzijde). En ik neem geen experimenteel en niet op lange termijn getest vaccin voor een virus dat relatief ongevaarlijk is, terwijl ik in goede gezondheid verkeer met een goed werkend immuunsysteem. Dit komt gewoon voort uit mijn eigen denken en heb ik geen internet community voor nodig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ )
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ )
Klik om te vergroten...
En wij de - niet gevaccineerden vallen onder de noemer internet gekkies en wappies volgens de wel - gevaccineerden. ๐Ÿ˜„
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ )
Klik om te vergroten...
Oh ik heb inmiddels ook gewoon geaccepteerd dat ik een wappie ben. Geen probleem mee dat mensen mij als dat zien. :) Als een diep gebrek aan vertrouwen in overheden mij een wappie maakt ben ik een wappie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...129130131132133...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."