Wat een toonbeeld voor de samenleving hรจ, die Hugo. Doet het toch maar mooi even en laat ons zien wat het juiste ding is om te doen: vaccineren...
Ik vraag me af of er รผberhaupt iets door zijn hoofd gaat. Ik heb er een hard hoofd in, misschien een kop vol zaagsel? Hij is ook maar een stromannetje ๐Wat een toonbeeld voor de samenleving hรจ, die Hugo. Doet het toch maar mooi even en laat ons zien wat het juiste ding is om te doen: vaccineren...
Edit: tenminste, dat is altijd wat ik denk dat er door zijn eigen hoofd heen gaat.
Ga idd eerst eens alles lezen voor dat je zo denigrerend en beledigend doet en mensen beschuldigd van ziek zijn etc. Dan had je kunnen lezen dat mensen weloverwogen beslissingen nemen. Dat die beslissingen anders zijn als jij zou maken betekend niet dat de anderen fout of ziek zijn! Er zijn meerdere wegen naar Rome he... Er zijn mensen, waarvan ik er een ben, die WELOVERWOGEN beslissingen maken en toch anders beslissen als jij.Ik vind het beangstigend die commentaren hier! Je laten vaccineren of in quarantaine moeten zolang het virus circuleert?
Jullie zijn ziek man, gewoon ziek. Dan heb ik nog niet eens alle reacties gelezen. Enkele heldere mensen er wel tussen zoals Mindless dus er is nog hoop.
Jullie zijn gebrainwasht door de media man, bang gemaakt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zich ooit te laten vaccineren.
Je weet wel goed om vrienden hier te maken niet?Ik vind het beangstigend die commentaren hier! Je laten vaccineren of in quarantaine moeten zolang het virus circuleert?
Jullie zijn ziek man, gewoon ziek. Dan heb ik nog niet eens alle reacties gelezen. Enkele heldere mensen er wel tussen zoals Mindless dus er is nog hoop.
Jullie zijn gebrainwasht door de media man, bang gemaakt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zich ooit te laten vaccineren.
Mijn excusus, om te claimen dat deze mensen "ziek" zijn ging er misschien wel wat over. Maar alsvolgt ben je vrij om je eigen keuze te maken indien je wel of niet het vaccin gaat zetten, verder vind ik het wel gewoon absurd dat mensen vinden dat andere mensen niet meer mogen buiten komen indien ze het vaccin niet zetten of zelfs gewoon niet meer mogen deelnemen aan evenementen. Dus om deze persoon zelf een dan wel of niet (vals) gevoel van veiligheid te geven moeten mensen met een andere mening ervan weerhouden worden deel te nemen aan de maatschappij?Ga idd eerst eens alles lezen voor dat je zo denigrerend en beledigend doet en mensen beschuldigd van ziek zijn etc. Dan had je kunnen lezen dat mensen weloverwogen beslissingen nemen. Dat die beslissingen anders zijn als jij zou maken betekend niet dat de anderen fout of ziek zijn! Er zijn meerdere wegen naar Rome he... Er zijn mensen, waarvan ik er een ben, die WELOVERWOGEN beslissingen maken en toch anders beslissen als jij.
Gebrainwasht? Bang? Ik ben geen van beiden. Misschien ben jij wel degene die gebrainwasht is en bang door zo te denken of ziek bent in je hoofd. Je zegt zelf dat je het beangstigend vindt.
Laat ieder zelf denken zoals zij willen en denken dat juist is. Elk mens denkt anders en dat is maar goed ook. Dat is niet aan jou om daar over te oordelen en al zeker niet op zo een denigrerende toon!
Lees nou eerst alles even. Wat je nu schrijft is allemaal al besproken in dit topic. En we gaan hier respectvol met elkaar om, wat iemand ook beslist.Mijn excusus, om te claimen dat deze mensen "ziek" zijn ging er misschien wel wat over. Maar alsvolgt ben je vrij om je eigen keuze te maken indien je wel of niet het vaccin gaat zetten, verder vind ik het wel gewoon absurd dat mensen vinden dat andere mensen niet meer mogen buiten komen indien ze het vaccin niet zetten of zelfs gewoon niet meer mogen deelnemen aan evenementen. Dus om deze persoon zelf een dan wel of niet (vals) gevoel van veiligheid te geven moeten mensen met een andere mening ervan weerhouden worden deel te nemen aan de maatschappij?
In beide fronten zijn er wel gekkies aanwezig, zowel bij de pro als anti vaxxers.Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
Ook aan de hand van wat ze in Belgiรซ bekent maken is dat je nog altijd kans hebt op het corona virus, echter zijn de symptomen gewoon minder zwaar. Dus elke gevaccineerde zou beschermd moeten zijn, als ik als niet gevaccineerde iemand wat gevaccineerd is besmet, zal ie er weinig tot geen last van hebben. Buiten de risicopatienten misschien, maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt? De maatregelen die genomen zijn afgelopen anderhalf jaar zijn niet conform de economische schade die wij hebben geleden.Gister vroeg mijn huisarts of ik het vaccin al had gekregen.
Ik gaf aan dat ik die niet wil.
Oooh en waarom dan wel niet was de vraag.
Want hij had ook het vaccin en met hem honderdduizenden.
En hij hoopte voor mij dat ik maar geen corona ging krijgen.
Ik gaf aan dat ik het niet wil omdat niet bekend is wat bijwerkingen op lange termijn kunnen zijn.
En dat ik allang corona heb gehad.
Ja nou je moet het ook zelf weten zei dokter.
Inderdaad mijn mening staat al vast hierin.
Iedereen moet zijn eigen keuze hierin maken.
Lees nu even het gehele onderwerp. Ik denk dat velen hier niet nogmaals dezelfde discussie willen voeren.Ook aan de hand van wat ze in Belgiรซ bekent maken is dat je nog altijd kans hebt op het corona virus, echter zijn de symptomen gewoon minder zwaar. Dus elke gevaccineerde zou beschermd moeten zijn, als ik als niet gevaccineerde iemand wat gevaccineerd is besmet, zal ie er weinig tot geen last van hebben. Buiten de risicopatienten misschien, maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt? De maatregelen die genomen zijn afgelopen anderhalf jaar zijn niet conform de economische schade die wij hebben geleden.
Hij kent het verschil tussen een griepvirus en een SARS mutatie niet eens. Laat staan dat die dit hele topic heeft gelezen.Lees nu even het gehele onderwerp. Ik denk dat velen hier niet nogmaals dezelfde discussie wil voeren.
Met de gewone griep lagen niet bijna alle IC afdelingen in Nederland vol.maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt?
True, true....Hij kent het verschil tussen een griepvirus en een SARS mutatie niet eens. Laat staan dat die dit hele topic heeft gelezen.
Dan is het maar goed ook dat dat tegengeluid er is op internet, als anders de meesten het zonder nadenken zouden nemen...Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
En wij de - niet gevaccineerden vallen onder de noemer internet gekkies en wappies volgens de wel - gevaccineerden. ๐Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen ๐๐๐ )
Oh ik heb inmiddels ook gewoon geaccepteerd dat ik een wappie ben. Geen probleem mee dat mensen mij als dat zien.Ik val trouwens best onder de noemer schaap of ziek als ik de beweringen van de niet vaccinderenden aanhoudt. Ik stem links, denk vooral links, laat me vaccineren en heb een geel vaccinatiebewijs. Nog even en ik ga blaten en ronde keutels poepen... (naja blaten deed ik al volgens enkelen ๐๐๐ )
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."