Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben ik de enige die gedegouteerd is door de optie pedofiel & aan het feit dat deze twee stemmen heeft Alsof je dit kan plaatsen naast homofilie of biseksualiteit."
"Lekkere zweetse balletjes , not gay tho"
"50euro? Da is hier toch echt goedkoop hé"
"Rivalrie zei: Volgens verschillende bronnen krijgen 83% van de gevaccineerden vrouwen een miskraam in het eerste trimester. Dr. Peter McCullough warns: Covid vaccinations of pregnant women an "atrocity" and "shameful" Brighteon.com is a leading online free platform that empowers free speech, allowing individuals to freely share videos and express their thoughts without any form of censorship. Join us today and be part of our community. www.brighteon.com Toparts: 83% gevaccineerde zwangere vrouwen kreeg in eerste trimester miskraam Health Ranger Mike Adams sprak onlangs met toparts Peter McCullough over de gevaren van vaccineren tijdens de zwangerschap. www.ninefornews.nl Klik om te vergroten... Als je dit gelooft, sorry hoor"
"Rivalrie zei: Dat valt wel mee denk ik wat erger is dan nep nieuws is het totaal ontkennen van ieder tegengeluid of argument tegen het huidig beleid, of gevaren omtrent vaccineren. Klik om te vergroten... Wat zijn dan de zogenaamde gevaren van het vaccineren? Graag wetenschappelijk onderbouwde argumenten. Geen fakenews. Ik liet me trouwens wel vaccineren. Niet noodzakelijk uit bezorgdheid voor mijn eigen gezondheid. Wel omdat een hogere vaccinatiegraad in de populatie iedereen ten goede komt."
"CuriousExplorer zei: Que? Nog nooit gehad, miscchien fijner pletten? Klik om te vergroten... Nogal een gevoelige neus blijkbaar, en flink overdrijven met de hoeveelheid. Meestal wel een grammetje of meer op een avond."
"Vind persoonlijk ook niet veel aan 3mmc. De effecten zijn vergelijkbaar maar een stuk zwakker dan XTC of nog meer zelf mephedrone (4MMC). Snuiven is in mijn ogen het leukste maar dat is een zeer persoonlijke keuze. Ik snuif nou eenmaal graag. Als je niet goed dingen in je neus kan verdragen zou ik het afraden want het prikt en irriteert verrot. Ik vind dat de nadelen niet opwegen tegen de voordelen (de gematigde euforie) bij 3mmc. Als je dan toch wil snuiven, snuif mephedrone. Het prikt evenveel maar daar krijg je wel een heerlijk gevoel voor terug.."
"Bedankt voor de reacties. Ga deze zeker in rekening nemen. GHB ga ik schrappen. Beterschap @Raver !"
"Hey iedereen Heb zonet mijn eerste 3 zaadjes besteld (Sticky Beast Automatic (Zamnesia Seeds) feminized 3) Ben van plan om deze in mijn tuin te zetten in potten. Niet in volle grond zodat ik ze eventueel kan verplaatsen moesten de buren klagen over de geur. Heb helemaal geen ervaring met het kweken en internet geeft te veel informatie dus ik hoor graag jullie tips. Nog enkele concrete vragen: Wanneer plant ik ze best? Nu al of best nog een maandje wachten? Geven jullie speciale bemesting of voedingsstoffen of is dit niet nodig? Hou ik ze na het ontkiemen best even binnen onder een speciale lamp of mogen ze direct buiten? (Heb een vriend met speciale lampen) Hoe groot dienen de potten te zijn ? Alvast bedankt Grtz"
"Hallo iedereen nog eens. Ben er aan begonnen. Zaadjes succesvol laten ontkiemen en heb ze gisteren in een pot van 3l gestoken in grond voor zaaien en stekken met perliet. Alle 3 een halve cm diep. Nu vroeg ik me af of ik ze water moet geven, zoja hoeveel. Er is nog geen sprake van blaadjes ofzo enkel het kopje van het zaadje begint uit de grond te steken. ze staan in de zon waardoor de bovenste laag aarde snel uitdroogt. Ik heb voordurend het gevoel dat ze te weinig water krijgen hierdoor. Tweede vraag: Ik beschik over een degelijke ledlamp 150W. Is het beter om ze in het begin hieronder te zetten of mag ik ze ook buiten zetten wanneer het zonnig en warm is zoals vandaag? Alvast bedankt."