Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gaan jullie eten met de kerst

Wat gaan jullie eten met de kerst

149 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Druktemaker zei:
Mensenhandel is verboden just saying
Klik om te vergroten...
Sinds wanneer?!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ricorieks zei:
of eten we cameltoo met kerst ??
Klik om te vergroten...
Een kamelen teen? Waarom niet de bult of het hoofd of naja die bult zit vol water miss gewoon de borst titties eten
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druktemaker zei:
Mensenhandel is verboden just saying
Klik om te vergroten...
Naja @Mevrouw Pløp is op dit forum soort van de baas en die heeft hier duidelijk minder problemen mee.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rotjoch zei:
Sinds wanneer?!
Klik om te vergroten...
Sinds al die wijven stem rechten kregen en mannen niet rustig meer de wereld mogen terroriseren ik vind het heel erg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Naja @Mevrouw Pløp is op dit forum soort van de baas en die heeft hier duidelijk minder problemen mee.
Klik om te vergroten...
Ho effe! Kallem.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy5000 zei:
Sinds al die wijven stem rechten kregen en mannen niet rustig meer de wereld mogen terroriseren ik vind het heel erg
Klik om te vergroten...
Nee de slavernij werd eerder afgeschaft dan dat vrouwen mochten stemmen eikeltje, nou niet zo kome!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
kerst kerst ze hebben het al over kerst !!!!
wie....wie...wie
ja die druggies daar
1644243436494.png
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben eruit wij maken eens een traditioneel thanksgiving menu:
Gevulde kalkoen, cranberrysaus ,Zoete aardappel puree met marshmallows, witlof ham kaas, sperziebonen aardappelpuree. Ijsbergsla ,komkommer.

Als toetje maken we sorbets met sprite 😍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
samen met @Mezelf en @Dirkjan
943058.png
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn vegabitches hadden gisteren dus gestoord lekker voor me gekookt: knolselderij steak met hollandaisesaus (dit was echt bizarrrrr), gegrilde bietencappacio met gekarameliseerde hazelnoten en gegrilde aardappel met gekarameliseerde ui en feta.

2 van de drie recepten zijn volgens mij van Ottolenghi, vind ik wel een heel grote aanrader (maar misschien te gen Z/ studentikoos in dat geval: zoek t uit😜). Als we met de maidon koken maken we ook vaak recepten hiervan https://www.bonapetit.nu/

(ik weet verder nog niet wat we eten met kerst maar dit is ook inspo toch?)
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yolo ik stop gewoon de foto's erbij fuck privacy.

IMG_20211219_191955.jpgIMG_20211219_191959.jpg

IMG_20211219_191946.jpg
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog geen idee! De brunch met de fam is gecanceld, en vooralsnog heb ik 0 plan voor de kerstdagen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ljuv zei:
bietencappacio
Klik om te vergroten...
Maak hier tietencarpaccio van en ik schuif misschien een keer aan
ljuv zei:
maidon
Klik om te vergroten...
Heh?
ljuv zei:
inspo
Klik om te vergroten...
Heh?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zanza zei:
Wie heeft de boom al staan?
Klik om te vergroten...
In me broek wellicht? Heb ik wat meer rechtse praatjes nodig babe..
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Maak hier tietencarpaccio van en ik schuif misschien een keer aan
Klik om te vergroten...
Kan geregeld worden, mijn bitches eten geen vlees maar zijn er wel van gemaakt dus wat dat betreft...

Zanza zei:
Heh?
Klik om te vergroten...
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Mevrouw Pløp Je mag bij ons aanschuiven
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Wel kan ik ontzettend genieten van eten
Klik om te vergroten...
Wat zit je toch ook vol met verassingen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Maak hier tietencarpaccio van en ik schuif misschien een keer aan

Heh?

Heh?
Klik om te vergroten...
Ik heb zo'n zin om jou met een schep in je gezicht te slaan.

Doe je dat ook bij andere diners? Dat je eerst een seksuele flauwe grap maakt, en daarna bij elk gerecht zegt:
dit ken ik niet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wij gaan lekker gourmetten met familie. Lekker basic. Because that's how Dirkjan rolls.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ik heb zo'n zin om jou met een schep in je gezicht te slaan.

Doe je dat ook bij andere diners? Dat je eerst een seksuele flauwe grap maakt, en daarna bij elk gerecht zegt:
dit ken ik niet.
Klik om te vergroten...
Graag.

En: ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."