Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gaan jullie eten met de kerst

Wat gaan jullie eten met de kerst

149 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
kerst kerst ze hebben het al over kerst !!!!
wie....wie...wie
ja die druggies daar
1644243436494.png
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ben eruit wij maken eens een traditioneel thanksgiving menu:
Gevulde kalkoen, cranberrysaus ,Zoete aardappel puree met marshmallows, witlof ham kaas, sperziebonen aardappelpuree. Ijsbergsla ,komkommer.

Als toetje maken we sorbets met sprite 😍
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snoozerboy5000 zei:
Zo ken ik je weer lekker idioterie aanmoedigen :tongueout:
Klik om te vergroten...
Alleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.

Zanza zei:
Wie heeft de boom al staan?
Klik om te vergroten...
Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donder
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy5000 zei:
In me broek wellicht? Heb ik wat meer rechtse praatjes nodig babe..
Klik om te vergroten...
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zanza zei:
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
Klik om te vergroten...
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei :tongueout: helaas niet bi of whatever
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy5000 zei:
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei :tongueout: helaas niet bi of whatever
Klik om te vergroten...
En toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Druktemaker zei:
Alleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.


Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donder
Klik om te vergroten...
@Zanza heeft sowieso die boom het hele jaar staan naast ze hooivork voor wanneer ie weer een neger in de straat ziet
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoozerboy5000 zei:
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei
Klik om te vergroten...
Zijn je ballen überhaupt ingedaald?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Druktemaker zei:
Maar iets een jaar in de vriezer laten liggen… dan is het tegen die tijd toch niet meer heel gezond om te eten? 😵 tot 3 maand na invriezen TOCH?!
Klik om te vergroten...
dat lekker stukje vlees uit de ah bv .voordat die in de schappen licht kan die al 2 jaar in de vriezer gelegen hebben in Argentinië ofzoiets
had dat ooit in 1 of ander programma gezien ,,kassa volgens mij
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol.
Klik om te vergroten...
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Druktemaker zei:
En toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘
Klik om te vergroten...
Ja God als je jezelf niet aanprijst word het een waardeloze bedoeling :tongueout:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snoozerboy5000 zei:
een neger in de straat ziet
Klik om te vergroten...
Ik woon niet in de randstad
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snoozerboy5000 zei:
Bro als je die dat invriest wat gebeurd er dan krijg je dan super marinade of marineert het niet meer loopt weer helemaal uit de hand deze kerst maarja hier is helaas altijd sneeuw..
Klik om te vergroten...
gewoon ovenschaal 15 min op 750 watt in de magnetron en klaar is kees
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
dat lekker stukje vlees uit de ah bv .voordat die in de schappen licht kan die al 2 jaar in de vriezer gelegen hebben in Argentinië ofzoiets
had dat ooit in 1 of ander programma gezien ,,kassa volgens mij
Klik om te vergroten...
Snoozerboy5000 zei:
Ja God als je jezelf niet aanprijst word het een waardeloze bedoeling :tongueout:
Klik om te vergroten...
Je hebt geen interesse in kerels maar zit je wel bij kerels aan te prijzen snoooeeees WAKKER WORDEN JOEJOE
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ricorieks zei:
gewoon ovenschaal 15 min op 750 watt in de magnetron en klaar is kees
Klik om te vergroten...
Mist er iemand een Kees?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Klik om te vergroten...
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zanza zei:
Ik woon niet in de randstad
Klik om te vergroten...
Lucky you waarom ga je niet in Texas wonen en word je een nascar chauffeur
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha gaatie weer met young-Leo gifjes komen, EIKEL!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snoozerboy5000 zei:
Lucky you waarom ga je niet in Texas wonen en word je een nascar chauffeur
Klik om te vergroten...
Is zo'n end rijden iedere dag. En is me veel te heet daar joh.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wie heeft de boom al staan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."