Alleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.Zo ken ik je weer lekker idioterie aanmoedigen![]()
Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donderWie heeft de boom al staan?
Heb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!In me broek wellicht? Heb ik wat meer rechtse praatjes nodig babe..
Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groeiHeb ladingen vol met rechtse praat. Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol. Helaas pindakaas snoozer!
En toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groeihelaas niet bi of whatever
@Zanza heeft sowieso die boom het hele jaar staan naast ze hooivork voor wanneer ie weer een neger in de straat zietAlleen voor jou hè, zou ik anders nooit doen.
Of in jouw geval: wie heeft hem nog niet opgeruimd? Luie donder
Zijn je ballen überhaupt ingedaald?Ik heb best een fijn gezicht hoor weinig baard groei
dat lekker stukje vlees uit de ah bv .voordat die in de schappen licht kan die al 2 jaar in de vriezer gelegen hebben in Argentinië ofzoietsMaar iets een jaar in de vriezer laten liggen… dan is het tegen die tijd toch niet meer heel gezond om te eten? 😵 tot 3 maand na invriezen TOCH?!
Maar ik blaf daar liever linkse meisjes mee vol.
Ja God als je jezelf niet aanprijst word het een waardeloze bedoelingEn toch jezelf aanprijzen, het geeft niet hoor snoes 😘😘😘
Ik woon niet in de randstadeen neger in de straat ziet
gewoon ovenschaal 15 min op 750 watt in de magnetron en klaar is keesBro als je die dat invriest wat gebeurd er dan krijg je dan super marinade of marineert het niet meer loopt weer helemaal uit de hand deze kerst maarja hier is helaas altijd sneeuw..
dat lekker stukje vlees uit de ah bv .voordat die in de schappen licht kan die al 2 jaar in de vriezer gelegen hebben in Argentinië ofzoiets
had dat ooit in 1 of ander programma gezien ,,kassa volgens mij
Je hebt geen interesse in kerels maar zit je wel bij kerels aan te prijzen snoooeeees WAKKER WORDEN JOEJOEJa God als je jezelf niet aanprijst word het een waardeloze bedoeling![]()
Mist er iemand een Kees?gewoon ovenschaal 15 min op 750 watt in de magnetron en klaar is kees
Lucky you waarom ga je niet in Texas wonen en word je een nascar chauffeurIk woon niet in de randstad
Is zo'n end rijden iedere dag. En is me veel te heet daar joh.Lucky you waarom ga je niet in Texas wonen en word je een nascar chauffeur
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."