Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gaan jullie eten met de kerst

Wat gaan jullie eten met de kerst

149 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
Op ze grieks
Lekker snel Bekijk bijlage 37193
Klik om te vergroten...
Op zijn Grieks Frans of Russisch nee ik
speel geen roulette
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ricorieks zei:
Op ze grieks
Lekker snel Bekijk bijlage 37193
Klik om te vergroten...
Rico neeeeeee, dit kan het hele jaar maar niet met kerst!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
16442421482861896805144.jpg

Doe ook maar mee
De Grote links is een drug test
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ricorieks zei:
Bekijk bijlage 37194
Klik om te vergroten...
Doe me dan maar die Griekse diepvriesmaaltijd
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Druktemaker zei:
Rico neeeeeee, dit kan het hele jaar maar niet met kerst!
Klik om te vergroten...
Nou het kan wel maar als DF eindelijk is kapt me te nakken en kerst met me viert hoop ik dat specifiek de opwarm konining even wat echt maakt :tongueout:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Druktemaker zei:
Doe me dan maar die Griekse diepvriesmaaltijd
Klik om te vergroten...
2 streepjes bij de drug test is negatief
dat ene 1 streepje is benzos
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Snoozerboy5000 zei:
Je buurman die met die grote snor
Klik om te vergroten...
wie van de drie?1644244685784.png
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ricorieks zei:
wie van de drie?Bekijk bijlage 37197
Klik om te vergroten...
Awh yo the girl next door!!!!!!

Ik zou alle drie doen liefst tegelijk
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
wie van de drie?Bekijk bijlage 37197
Klik om te vergroten...
Wat een scheetjes
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoozerboy5000 zei:
Awh yo the girl next door!!!!!!

Ik zou alle drie doen liefst tegelijk
Klik om te vergroten...
had er al een bezwangerd vorig jaar
maar ben niet echt tevreden met de uitkomst,,
1644245365481.png
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
Maar de babykip blijft toch geen babykip? 🤔
Klik om te vergroten...
Wel als ik haar die naam geef bij aankoop 🤭😏
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Wel als ik haar die naam geef bij aankoop 🤭😏
Klik om te vergroten...
Ik wil een kuikentje levend en al op mijn bord hebben.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
samen met @Mezelf en @Dirkjan
Bekijk bijlage 41876
Klik om te vergroten...
Het toonbeeld van de mislukking van het kapitalisme. Mensen willen meer, sneller, meer variatie, grotere economie, mensen moeten zo veel mogelijk keuze vrijheid hebben. En dan krijg je kerstboom schnitzels.

Partij Dirkjan is voor kleinere supermarkten en het invoeren van speciaalzaken: kaasboeren, slagers, bakkers, timmermannen. Dat je daar voor hogere prijzen kwaliteit kan krijgen en niet met dit soort troep komt.

Die schnitzel is de vernulling, verniksing, gulzigheid, domheid en inspiratieloze bagger van 2022.

Don’t poke the Dirk, Zanza Apotheker. I have a long fuse. But it’s attached to dynamite.

😜

EDIT: oh sorry, dit had Zanza helemaal niet gepost, maar het was Apotheker.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nu alles dicht is hoop ik dat de tapas restaurantjes weer gaan bezorgen, heb jij natuurlijk helemaal niks aan! Dat is hier het plannetje wat ik al wel bedacht had haha
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie heeft de boom al staan?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
kerst kerst ze hebben het al over kerst !!!!
wie....wie...wie
ja die druggies daar
1644243436494.png
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben eruit wij maken eens een traditioneel thanksgiving menu:
Gevulde kalkoen, cranberrysaus ,Zoete aardappel puree met marshmallows, witlof ham kaas, sperziebonen aardappelpuree. Ijsbergsla ,komkommer.

Als toetje maken we sorbets met sprite 😍
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#18
samen met @Mezelf en @Dirkjan
943058.png
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#19
@Mevrouw Pløp Je mag bij ons aanschuiven
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeehond zei:
Wel kan ik ontzettend genieten van eten
Klik om te vergroten...
Wat zit je toch ook vol met verassingen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."