Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gaan jullie eten met de kerst

Wat gaan jullie eten met de kerst

149 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
ricorieks zei:
sinds 2007
Klik om te vergroten...
Nee dat was roken in de trein Riek, ff bij blijven.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Nee de slavernij werd eerder afgeschaft dan dat vrouwen autonoom mochten beslissen eikeltje, nou niet zo kome!
Klik om te vergroten...
Ja hoor ga weg met je duren worden je weet dat ik die helemaal niet snap het is gewoon de schuld van de wijven en met name die linkse Teeven zoals jij
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Nee dat was roken in de trein Riek, ff bij blijven.
Klik om te vergroten...
Kwam ook door jou was vet chill
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy5000 zei:
Ja hoor ga weg met je duren worden je weet dat ik die helemaal niet snap het is gewoon de schuld van de wijven en met name die linkse Teeven zoals jij
Klik om te vergroten...
Beter zo schatje? Neem anders even een snicker.

Snoozerboy5000 zei:
Kwam ook door jou was vet chill
Klik om te vergroten...
Ja joh ik was 10 en dacht, bekijk het lekker. Wil niet elke keer naar bruine kroeg ruiken als ik van de creche onderweg naar huis ben!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
Beter zo schatje, neem anders even een snicker.


Ja joh ik was 10 en dacht, bekijk het lekker. Wil niet elke keer naar bruine kroeg ruiken als ik van de creche onderweg naar huis ben!
Klik om te vergroten...
Ja nee ik ben wel echt een wijf als ik honger heb...

Ja zie wel je toen was je al een zeikerd
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy5000 zei:
Ja zie wel je toen was je al een zeikerd
Klik om te vergroten...
Ja maar ja toen was ik ook al sexy een vanaf 1 jaar erna bepaalde ik ook zelf, want was ik elf. Dus weetje? Boeie.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Ja maar ja toen was ik ook al sexy een vanaf 1 jaar erna bepaalde ik ook zelf, want was ik elf. Dus weetje? Boeie.
Klik om te vergroten...
Ik wil best geloven dat je lekker bent dat ben je ook wel in me hoofd maar 11? Naja liefde kent geen grenzen maar ga toch niet een kind van 11 sexy noemen zelf ik heb grenzen
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoozerboy5000 zei:
Ik wil best geloven dat je lekker bent dat ben je ook wel in me hoofd maar 11? Naja liefde kent geen grenzen maar ga toch niet een kind van 11 sexy noemen zelf ik heb grenzen
Klik om te vergroten...
Nee want vanaf 11 is alles voor pappa zelf
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar wat gaan we nou eten met kerst jongens! Stress!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoozerboy5000 zei:
de opwarm konining
Klik om te vergroten...
wiez dah
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Maar wat gaan we nou eten met kerst jongens! Stress!
Klik om te vergroten...
Als jij nou gewoon kookt, noteer ik het in m’n agenda.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Maar wat gaan we nou eten met kerst jongens! Stress!
Klik om te vergroten...
Niks man gewoon genoeg brandende sneeuw
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Druktemaker zei:
Als jij nou gewoon kookt, noteer ik het in m’n agenda.
Klik om te vergroten...
Deal!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snoozerboy5000 zei:
Ik wil best geloven dat je lekker bent dat ben je ook wel in me hoofd maar 11? Naja liefde kent geen grenzen maar ga toch niet een kind van 11 sexy noemen zelf ik heb grenzen
Klik om te vergroten...
Rotjoch zei:
Nee want vanaf 11 is alles voor pappa zelf
Klik om te vergroten...
1644241501593.png
I was kidding Snooze ik was alles behalve sexy toen ik 11 was.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ljuv zei:
Bekijk bijlage 37192
I was kidding Snooze ik was alles behalve sexy toen ik 11 was.
Klik om te vergroten...
HAHA OOHOOOO WAT ERRRUUG
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Nee dat was roken in de trein Riek, ff bij blijven.
Klik om te vergroten...
oh vandaar dat die mensen me zo raar aankijken als ik rustig me wietje opsteek
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Druktemaker zei:
HAHA OOHOOOO WAT ERRRUUG
Klik om te vergroten...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zanza zei:
Maar wat gaan we nou eten met kerst jongens! Stress!
Klik om te vergroten...


Op ze grieks
Lekker snel 1644241958115787333182.jpg
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
Op ze grieks
Lekker snel Bekijk bijlage 37193
Klik om te vergroten...
Nou ik weet wie er niet kookt voor mij met kerst :tongueout:
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#20
kerst kerst ze hebben het al over kerst !!!!
wie....wie...wie
ja die druggies daar
1644243436494.png

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."