Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Om tolerantie te voorkomen kun je het beste een routine volgen: dag 1 een microdosing dag 2 neem je niks dan zit je in een soort van afterglow. Dag 3 ben je nuchter. Dag 4 weer een microdosing. Het lijkt mij dat als je een trip op de planning hebt staan dat je dan een week geen microdosing neemt en tot 1 week na de trip ook geen microdosing neemt dat de tolerantie minimaal zal zijn. Uitproberen is het enige hoe je het zeker weet."
"Waar ik een fijne euforie van krijg is op nuchtere maag 1 gram phenibut en meteen erachter aan. 2 gram kratom (white of green geen red) tegen de tijd dat de kratom een beetje afzwakt kickt de phenibut in hmm zalig. Ik redose dan niet met kratom omdat ik er duizelig van word. Vind het ook lekker als ik zonder kratom phenibut heb gehad en dan als de phenibut werkt lekker een lijntje coke. Dan is de euforie echt gigantisch en ik heb geen comedown van de coke. Slaap ool heerlijk erna."
"nausea zei: 1 1p-lsd 2 clonazolam 3 o-dsmt 4 alcohol 5 2f-dck Ik mis hoe kratom de eerste paar keren voelde lol, stoned maar dan beter.. Als 't altijd zo was gebleven was dat nummero 1 Klik om te vergroten... 2 weken een pauze en je zou van de tolerantie af moeten zijn."
"nausea zei: Ah ja dat had ‘k gedaan, toen weer geprobeerd. Voelde nog steeds weinig maar ondertussen heb ‘k al 1.5 maanden een pauze, ga binnenkort weer bestellen en kijken of ‘t wat is. Miss is het omdat ‘k tegenwoordig vaker sterkere dingen gebruik dat het in vergelijking niks is Klik om te vergroten... Zou natuurlijk ook kunnen. Wens je veel succes"
"Er bestaat ook zoiets als truffel therapie, zou ik eens op googlen misschien is dat wel iets voor jou"
"Klinkt mij juist als een geweldige ervaring. Maar heb het natuurlijk niet zelf mee gemaakt. Ik weet niet hoe het voelde voor jou. Jammer dat je het eng vond. Lijkt me echt geweldig."
"Als je goede CBD olie zoekt kun je je het beste eens verdiepen in de RAW soorten die zijn het beste Google is in deze je beste vriend"
"Fairflower zei: Klopt. Maar ben aan t denken om mijn stoppen te laten voorgaan op de familie deze keer en dan ben ik vrij om te stoppen als ze me niet hoeven zien, ik ben in doubt..want anders ga ik wss bijhalen en met hoe ik het nu zie is dat totaal een no go. Klik om te vergroten... Please doe dat!!! Volgend jaar is er vast ook weer feest. Meld je ziek en ga erdoor heen. Een beter cadeau kun je je zelf ( en ook je familie) niet geven. Stel je voor volgend jaar lekker fris en fruitig naar de verjaardagen te gaan."
"Fairflower zei: K ben mijn herval al een 3 of 4 tal dagen aan t filmen...vooral om te onthouden dat ik ook tijdens gebruik meer afzie dan iets anders. Nu komt aflevering "Coming Down", t is al een 20 tal minuutjes bezig met dalen en steeds grotere vermoeidheid die komt opzetten, mondbewegingen door craving,... Te moe om te gaan bijhalen inmiddels en er resten me enkel nog wat restjes uit t zakske te prutsen en dan nog bijeen te schrapen deeltjes. Als ik da nu livestream naar YouTube of een andere streamingsdienst dan zouden jullie, wa vrienden en vooral mensen die een eerste keer speed willen doen es een kijkje kunnen nemen. Maar...dan zijn we niet meer zo veilig anoniem zoals nu hier...anders zou k het nog overwegen. Niet dat er veel interessants in gebeurd ...bij een kreun of een zucht en bij de moeite om van mijn zetel naar t toilet te geraken kan er iemand die t ziet dan een likeske zetten. K heb al niet meer kunnen stappen, regelmatig voor een paar uur niet meer verstaanbaar kunnen praten tijdens zo n ontwenning, meestal stap ik 1 dag heel de tijd door mijn appartement omdat ik te onrustig ben om neer te kunnen zitten, laat staan liggen of stil te staan, met veel gekreun omdat elke stap heel veel moeite kost. K kan de eerste dagen niet meer staand van de trap, dat gebeurt op de poep. Wat zal t nu weer zijn.... O ja, en ik proef dat ontzettend of er nog amfetamine in mijn bloed (via speeksel) zit K ben aan t denken t restje te houden voor als t te erg zou worden qua mentaal afzien, alhoewel dan is er ook klein stukje benzo. Of als ik iets echt moet gedaan krijgen om te overleven en t lukt niet zonder en ik heb geen hulp van iemand. Ik ga er ne keer voor gaan se. Klik om te vergroten... Gooi het weg en ga lekker slapen echt waar!"
"Je bent op dit moment juist daar om te helen van verschilde zaken. Het zou uitermate jammer zijn als je uitgerekend nu terug valt in een oude verslaving. Gun je zelf nuchterheid toe. Het is heel logisch dat je je verveeld. Maar verveling is juist geen rede om weer terug te vallen. Herinner je hoe het voor je was om van de alcohol af te kicken. Wil je dit echt weer door maken. Geen jezelf de kans om nu gebruik te maken van je omgeving. Geef aan dat je je verveeld. Dat verveling triggers oproept. Vraag om hulp."