Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk blijf "vreemdgaan"

Ik blijf "vreemdgaan"

203 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon een punt achter zetten. Deze relatie gaat niks dan een dal van tranen worden voor iedereen betrokken
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Je doet je vriend onnodig veel pijn.
Klik om te vergroten...
Maar ik kan niet zonder hem...
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#3
HuisbaasBob zei:
Gewoon een punt achter zetten. Deze relatie gaat niks dan een dal van tranen worden voor iedereen betrokken
Klik om te vergroten...
Was het maar zo simpel, er zijn al zoveel tranen geweest en ik wil wel echt met hem verder... Maar kan hem nu niet recht in zijn ogen aankijken en ik kan mezelf ook niet aankijken in de spiegel. Dus dit is geen leven zo, ik wil hem niet onnodig pijn doen maar mezelf ook niet, maar de verandering ligt bij mezelf...
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diamant zei:
Maar ik kan niet zonder hem...
Klik om te vergroten...
Dat denk je.
Je kunt niet van twee walletjes eten en dat is wat je nu doet, stelselmatig.
De behoefte aan spanning, aandacht en vreemdgaan is voor jou te groot.
Je moet eerlijk zijn naar jezelf.
Realiseer je wel hoeveel pijn je hem hiermee doet?
Dit verdient geen enkele partner.

Het kan best zo zijn door uit elkaar te gaan je beter gaat voelen wat je echt wilt.
Dat kan alleen door een keuze te maken.
Daar is lef voor nodig.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diamant zei:
Ik geloof niet per se in monogamie, maar voor mijn vriend is dit erg belangrijk.
Klik om te vergroten...
Wellicht is dit de kern van de zaak.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk eerder dat je vreemd gaat met de alcohol en drugs. Dat maakt jullie relatie kapot, maar je hebt het momenteel nodig, omdat iets je dwars zit. sterkte en maak er iets moois van.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#7
MAW je hebt totaal geen respect voor je vriend. Zowel door hem te bedonderen, niet eerlijk te zijn en ook zijn verdriet maar voor lief te nemen als het jou even goed uit komt.

Kijk ik ga niet de moraal ridder zitten uithangen, als jij een gluiperd wil zijn doe je ding maar op morele steun hoef je niet te rekenen imo. Wees dan ook zo stoer om je shitty gedrag gewoon te accepteren
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben je er zeker van dat je vriend wel een 100% exclusieve monogame relatie wilt?
Wie weet staat hij voor meer open dan je denkt, en als dat zo is hoeft dit achterbaks gedrag niet.
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#9
HuisbaasBob zei:
MAW je hebt totaal geen respect voor je vriend. Zowel door hem te bedonderen, niet eerlijk te zijn en ook zijn verdriet maar voor lief te nemen als het jou even goed uit komt.

Kijk ik ga niet de moraal ridder zitten uithangen, als jij een gluiperd wil zijn doe je ding maar op morele steun hoef je niet te rekenen imo. Wees dan ook zo stoer om je shitty gedrag gewoon te accepteren
Klik om te vergroten...
Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook waarom ik het in het verleden meteen verteld heb, maar ik wil hem niet onnodig nog verder kapot maken.
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Ben je er zeker van dat je vriend wel een 100% exclusieve monogame relatie wilt?
Wie weet staat hij voor meer open dan je denkt, en als dat zo is hoeft dit achterbaks gedrag niet.
Klik om te vergroten...
Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Diamant zei:
Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp dat ook niet.
Hij is niet gek hoor.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Diamant zei:
Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.
Klik om te vergroten...
Mijn vriendin (en ikzelf) begrepen ook niet hoe we dat ooit zouden kunnen.
Nu gaan we naar parenclubs :tearsofjoy: :tearsofjoy:

edit; Iemand anders willen kussen is geen zonde he. Dat is imo gewoon lust.
Eraan toegeven is ook geen zonde (als jullie dat beide overeen komen), maar achterhouden en om de rug om is wel een zonde.
Hoe kun je zeggen dat hij de liefde van je leven is, en hem zo bedriegen?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#13
Diamant zei:
Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook waarom ik het in het verleden meteen verteld heb, maar ik wil hem niet onnodig nog verder kapot maken.
Klik om te vergroten...
Ik kan hier gewoon boos om worden.
Dat liegen en bedriegen.
De enige die het hem kan zeggen dat ben jij.
Dat zoenen met een ander vind je makkelijker.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Diamant zei:
Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook waarom ik het in het verleden meteen verteld heb, maar ik wil hem niet onnodig nog verder kapot maken.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit echt een hele rare gedachtengang. Gewoon doorgaan en het niet vertellen, want dat maakt het minder erg?

Je bent echt teveel met jezelf bezig. Doe je vriend een lol, biecht alles op en hoe jij er in staat en vraag eens of hij wel met je verder wil. Ik gok dat ik het antwoord wel weet.

Je zit met zijn tweeën in de relatie, als ik dit zo lees besef jij je dat niet helemaal.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druktemaker? zei:
Ik vind dit echt een hele rare gedachtengang. Gewoon doorgaan en het niet vertellen, want dat maakt het minder erg?

Je bent echt teveel met jezelf bezig. Doe je vriend een lol, biecht alles op en hoe jij er in staat en vraag eens of hij wel met je verder wil. Ik gok dat ik het antwoord wel weet.

Je zit met zijn tweeën in de relatie, als ik dit zo lees besef jij je dat niet helemaal.
Klik om te vergroten...
Amen 🙏
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Haal dat “vreemdgaan” tussen haakjes maar weg uit je titel. Lol.

Maak het uit joh. Arme kerel
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is zoenen met een ander vreemdgaan...dat is vraag. Ik vind van niet.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
JohnGalt zei:
Wees gewoon vooraf heel duidelijk, ik ben niet monogaam dus ik ga geen exclusiviteit bieden. Dan is het aan de ander om dat te accepteren of verder te zoeken.
Klik om te vergroten...

Relaties zijn ook situaties die zich ontwikkelen, maar je partner moet er wel in mee kunnen gaan, anders loopt jullie relatie stuk.

Als we drugs gebruiken ontremd dat, en als je dan in een situatie bent dat je gemakkelijk seks kunt hebben met anderen ga je dingen doen waar je spijt van krijgt.

Voor zover ik dat zie; in een relatie pas je jezelf aan elkaar aan, dat hoeft niet te betekenen dat je jezelf zonder meer op moet offeren voor je partner, maar jullie moeten allebei elkaar iets leveren binnen de relatie.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Relaties zijn ook situaties die zich ontwikkelen, maar je partner moet er wel in mee kunnen gaan, anders loopt jullie relatie stuk.

Als we drugs gebruiken ontremd dat, en als je dan in een situatie bent dat je gemakkelijk seks kunt hebben met anderen ga je dingen doen waar je spijt van krijgt.

Voor zover ik dat zie; in een relatie pas je jezelf aan elkaar aan, dat hoeft niet te betekenen dat je jezelf zonder meer op moet offeren voor je partner, maar jullie moeten allebei elkaar iets leveren binnen de relatie.
Klik om te vergroten...
Klopt, zo hebben wij ook na ruim 25 jaar samen zijn onze relatie geopend. In overleg, in een tempo die ons beiden past, op een manier waar wij beiden achterstaan. Maar als je 23 ben en steeds vreemd gaat in relaties (meervoud), dan kun je beter vooraf duidelijk zijn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben niet de persoon die een diep geladen antwoord kan geven sinds mijn romantische relaties/bedpartners op één duim te tellen zijn, maar hypotetisch gezien zou ik bij vreemdgaan de knoop gelijk doorhakken. Noem me ouderwets maar ik vind dat je in een monogame relatie, als je dat zo hebt afgesproken, je niet vreemd màg gaan. Vreemd gaan is voor mij gelijk rode kaart. Ik zou me zo bedrogen voelen dat ik niet meer iets met die persoon zou willen hebben. Als het vertrouwen eenmaal zo geschaad is zou dat voor mij te pijnlijk zijn om nog verder te kunnen.

Maar goed. Ik ben Dirkjan, niet Mister Playboy.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...67891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."