#1
Gewoon een punt achter zetten. Deze relatie gaat niks dan een dal van tranen worden voor iedereen betrokken
Maar ik kan niet zonder hem...Je doet je vriend onnodig veel pijn.
Was het maar zo simpel, er zijn al zoveel tranen geweest en ik wil wel echt met hem verder... Maar kan hem nu niet recht in zijn ogen aankijken en ik kan mezelf ook niet aankijken in de spiegel. Dus dit is geen leven zo, ik wil hem niet onnodig pijn doen maar mezelf ook niet, maar de verandering ligt bij mezelf...Gewoon een punt achter zetten. Deze relatie gaat niks dan een dal van tranen worden voor iedereen betrokken
Dat denk je.Maar ik kan niet zonder hem...
Wellicht is dit de kern van de zaak.Ik geloof niet per se in monogamie, maar voor mijn vriend is dit erg belangrijk.
Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook waarom ik het in het verleden meteen verteld heb, maar ik wil hem niet onnodig nog verder kapot maken.MAW je hebt totaal geen respect voor je vriend. Zowel door hem te bedonderen, niet eerlijk te zijn en ook zijn verdriet maar voor lief te nemen als het jou even goed uit komt.
Kijk ik ga niet de moraal ridder zitten uithangen, als jij een gluiperd wil zijn doe je ding maar op morele steun hoef je niet te rekenen imo. Wees dan ook zo stoer om je shitty gedrag gewoon te accepteren
Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.Ben je er zeker van dat je vriend wel een 100% exclusieve monogame relatie wilt?
Wie weet staat hij voor meer open dan je denkt, en als dat zo is hoeft dit achterbaks gedrag niet.
Ik begrijp dat ook niet.Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.
Mijn vriendin (en ikzelf) begrepen ook niet hoe we dat ooit zouden kunnen.Ja daar ben ik zeker van, hij begrijpt niet hoe ik 'zomaar' met iemand anders kan zoenen. Hem zou dat nooit gebeuren.
Ik kan hier gewoon boos om worden.Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook waarom ik het in het verleden meteen verteld heb, maar ik wil hem niet onnodig nog verder kapot maken.
Ik vind dit echt een hele rare gedachtengang. Gewoon doorgaan en het niet vertellen, want dat maakt het minder erg?Ik ben het helemaal met je eens, dat is ook waarom ik het in het verleden meteen verteld heb, maar ik wil hem niet onnodig nog verder kapot maken.
Amen đIk vind dit echt een hele rare gedachtengang. Gewoon doorgaan en het niet vertellen, want dat maakt het minder erg?
Je bent echt teveel met jezelf bezig. Doe je vriend een lol, biecht alles op en hoe jij er in staat en vraag eens of hij wel met je verder wil. Ik gok dat ik het antwoord wel weet.
Je zit met zijn tweeën in de relatie, als ik dit zo lees besef jij je dat niet helemaal.
Wees gewoon vooraf heel duidelijk, ik ben niet monogaam dus ik ga geen exclusiviteit bieden. Dan is het aan de ander om dat te accepteren of verder te zoeken.
Klopt, zo hebben wij ook na ruim 25 jaar samen zijn onze relatie geopend. In overleg, in een tempo die ons beiden past, op een manier waar wij beiden achterstaan. Maar als je 23 ben en steeds vreemd gaat in relaties (meervoud), dan kun je beter vooraf duidelijk zijn.Relaties zijn ook situaties die zich ontwikkelen, maar je partner moet er wel in mee kunnen gaan, anders loopt jullie relatie stuk.
Als we drugs gebruiken ontremd dat, en als je dan in een situatie bent dat je gemakkelijk seks kunt hebben met anderen ga je dingen doen waar je spijt van krijgt.
Voor zover ik dat zie; in een relatie pas je jezelf aan elkaar aan, dat hoeft niet te betekenen dat je jezelf zonder meer op moet offeren voor je partner, maar jullie moeten allebei elkaar iets leveren binnen de relatie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."