Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk blijf "vreemdgaan"

Ik blijf "vreemdgaan"

203 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
1. Dat is niet wat carrita bedoelde en dat weet jij ook wel. Het is zeker problematisch maar om dat hier als argument aan te halen slaat nergens op.
2. Als je bewust blijft vreemdgaan terwijl je dat niet hebt afgesproken met je partner is het mijns inziens logisch dat er een oordeel volgt hier. Wij zijn geen therapeuten maar mensen. Helemaal als uit de berichtgeving van ts blijkt dat het een patroon is en ze bewust bepaalde berichten negeert.
Klik om te vergroten...
Ik zou zelf reageren op @CaRRita, maar het 2e punt hier is wat ik ook zou antwoorden.

Ik heb daarnaast echt wel sympathie voor mensen die in de knel zitten met zichzelf en daarmee ook (ongewild) anderen kwetsen. Zoals jij ook zegt @CaRRita, is niemand zonder zonde. Zo heb ikzelf ook mensen gekwetst door problemen in/met mezelf. Maar het is echt niet zo dat iedereen aan het bedriegen is in relaties en daar inderdaad zoals @FredKroket ook nog eens bewust mee d贸贸rgaat en zegt er waarschijnlijk niet mee te zullen stoppen... De TS laat daar IMO mee zien geen 茅cht berouw te hebben. Er lijkt vooral een angst voor haarzelf te zijn, om haar "partner met een hart van goud" en waar ze een kind mee wil, kwijt te raken.

Al mijn sympathie gaat dan naar die "partner met een hart van goud". Niet naar de serie-bedrieger zonder duidelijke intentie te stoppen en die bang is haar goede vent kwijt te raken. Sorry not sorry. Als je zo met je partner omgaat, ben je diegene wat mij betreft niet waard.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
debkb zei:
Eerlijkheid over wat je eventueel uitspookt met anderen is overrated. Je belast er je partner mee terwijl die er weinig tot niks mee kan. Ja, onzeker worden, en jaloers. Dan houd je die info beter bij jezelf
Klik om te vergroten...
Ik vindt dat dit iets is wat diegene zelf moet bepalen of je die info "beter voor jezelf houdt" Tuurlijk zullen ze er niet blij mee zijn en misschien wel jaloers en onzeker van worden maar ze hebben het recht om het te weten! Je hebt tenslotte een relatie!!!!! Niemand zou het fijn vinden dat de ander informatie achterhoud omdat het misschien pijn doet. Je hebt gewoon recht op volledige eerlijkheid van je partner hoe dan ook punt. Dit is mijn mening.
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
1. Dat is niet wat carrita bedoelde en dat weet jij ook wel. Het is zeker problematisch maar om dat hier als argument aan te halen slaat nergens op.
Klik om te vergroten...
Klopt. Het is niet wat @CaRRita zei. Ik steek 'm bewust nog wat scherper in en stel "alle drugsgebruik is problematisch" om duidelijk te maken dat het op dit forum geen pas geeft om de morele high ground te claimen. Iedereen op dit forum breekt feitelijk de wet, en vreemdgaan is dan weliswaar niet netjes; het tenminste niet in het Wetboek van Strafrecht.

Dus omwille van het intact laten van elkaars waardigheid zou ik het fijn vinden als mensen, ook als ze het ten diepste oneens zijn met het gedrag of de denkbeelden van een ander, proberen om niet op de man te spelen. Want het is hypocriet.

Hier, twee voorbeelden:
Mindless zei:
Ik zou zelf reageren op @CaRRita, maar het 2e punt hier is wat ik ook zou antwoorden.

Ik heb daarnaast echt wel sympathie voor mensen die in de knel zitten met zichzelf en daarmee ook (ongewild) anderen kwetsen. Zoals jij ook zegt @CaRRita, is niemand zonder zonde. Zo heb ikzelf ook mensen gekwetst door problemen in/met mezelf. Maar het is echt niet zo dat iedereen aan het bedriegen is in relaties en daar inderdaad zoals @FredKroket ook nog eens bewust mee d贸贸rgaat en zegt er waarschijnlijk niet mee te zullen stoppen... De TS laat daar IMO mee zien geen 茅cht berouw te hebben. Er lijkt vooral een angst voor haarzelf te zijn, om haar "partner met een hart van goud" en waar ze een kind mee wil, kwijt te raken.

Al mijn sympathie gaat dan naar die "partner met een hart van goud". Niet naar de serie-bedrieger zonder duidelijke intentie te stoppen en die bang is haar goede vent kwijt te raken. Sorry not sorry. Als je zo met je partner omgaat, ben je diegene wat mij betreft niet waard.
Klik om te vergroten...
Kijk: tot aan de laatste zin gaat het helemaal goed. En als uitsmijter dan t贸ch nog het oordeel over TS... R茅cht in haar zelf aangegeven zwakheid getrapt. Alweer.

Red pill zei:
Ik vindt dat dit iets is wat diegene zelf moet bepalen of je die info "beter voor jezelf houdt" Tuurlijk zullen ze er niet blij mee zijn en misschien wel jaloers en onzeker van worden maar ze hebben het recht om het te weten! Je hebt tenslotte een relatie!!!!! Niemand zou het fijn vinden dat de ander informatie achterhoud omdat het misschien pijn doet. Je hebt gewoon recht op volledige eerlijkheid van je partner hoe dan ook punt. Dit is mijn mening.
Klik om te vergroten...
Kijk: deze gaat wel helemaal goed. Red pill vindt iets anders dan Vriend P, en schrijft dat op. Hij schrijft niet op dat hij iets van Vriend P. vindt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
debkb zei:
Klopt. Het is niet wat @CaRRita zei. Ik steek 'm bewust nog wat scherper in en stel "alle drugsgebruik is problematisch" om duidelijk te maken dat het op dit forum geen pas geeft om de morele high ground te claimen. Iedereen op dit forum breekt feitelijk de wet, en vreemdgaan is dan weliswaar niet netjes; het tenminste niet in het Wetboek van Strafrecht.

Dus omwille van het intact laten van elkaars waardigheid zou ik het fijn vinden als mensen, ook als ze het ten diepste oneens zijn met het gedrag of de denkbeelden van een ander, proberen om niet op de man te spelen. Want het is hypocriet.

Hier, twee voorbeelden:

Kijk: tot aan de laatste zin gaat het helemaal goed. En als uitsmijter dan t贸ch nog het oordeel over TS... R茅cht in haar zelf aangegeven zwakheid getrapt. Alweer.


Kijk: deze gaat wel helemaal goed. Red pill vindt iets anders dan Vriend P, en schrijft dat op. Hij schrijft niet op dat hij iets van Vriend P. vindt.
Klik om te vergroten...
O sorry, ik wist niet dat jij ging over wat helemaal goed is en wat niet.

Het is een mening. En het enige waarop ik deze kan baseren, is wat ik hier lees van de TS. De TS zet de dingen zelf zo neer dat ze herhaaldelijk bedriegt en daarover liegt, tegenover haar partner "met een hart van goud". En verder ook geen intentie heeft echt te stoppen met bedriegen. Tenminste, ik heb dat nog steeds niet gelezen, dat die intentie er is.

Als je zulke slechte dingen doet en dit bekend maakt, is het dan echt zo raar dat mensen je er om veroordelen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."