Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
242 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ljuv? Wat gebeurt hier nu? Ben je gehackt? Of is dit nou juist de grap die ik als autist nu een het verpesten ben? 🤔
Klik om te vergroten...
Ik begrijp hem ook niet deze keer. Ik vrees dat we domme mislukkelingen voor de samenleving zijn vandaag 😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Sorry maar domme mensen vind ik echt een mislukking voor de samenleving. Okay dat slimme mensen denigrerende, respectloze en disciminerende shit schrijven op C2 niveau, vind ik wel geil… maar domme mensen. Tfoe!

Okay slimme mensen moeten wel hun domme kutgezicht verbergen en er slim uitzien anders tfoe.
Klik om te vergroten...
Gezondheid.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Sorry maar domme mensen vind ik echt een mislukking voor de samenleving. Okay dat slimme mensen denigrerende, respectloze en disciminerende shit schrijven op C2 niveau, vind ik wel geil… maar domme mensen. Tfoe!

Okay slimme mensen moeten wel hun domme kutgezicht verbergen en er slim uitzien anders tfoe.
Klik om te vergroten...
tfoee!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Manu76 zei:
Ik begrijp hem ook niet deze keer. Ik vrees dat we domme mislukkelingen voor de samenleving zijn vandaag 😂
Klik om te vergroten...
Tfoe!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het was overigens niet zo’n grappig grapje maar ik was kwaad door de reactie dus ik probeerde hem om te draaien en daarmee de absurditeit van de OG post te laten zien maar ik had te snel gereageerd en zie dattie het toch niet meer kan lezen wat de grap nog minder grappig maakte en het effect minimaal, tfoe tfoe tfoe!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Het was overigens niet zo’n grappig grapje maar ik was kwaad door de reactie dus ik probeerde hem om te draaien en daarmee de absurditeit van de OG post te laten zien maar ik had te snel gereageerd en zie dattie het toch niet meer kan lezen wat de grap nog minder grappig maakte en het effect minimaal, tfoe tfoe tfoe!
Klik om te vergroten...
ooooh het ging om die tfoe gast
Ik snap hem
Jij bent echt een héle gehaaide komiek 👌
Medaille
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
ooooh het ging om die tfoe gast
Ik snap hem
Jij bent echt een héle gehaaide komiek 👌
Medaille
Klik om te vergroten...
Zeker geen halve nee🤪🤪🤪
Sorry sorry, ik neem de medaille in ontvangst en maak weer B1 grappen.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen idee wat mn geaardheid is.
Denk dat het onder hetero blijft aangezien ik alleen af en toe met andere dames heb lopen bekken en mn intresse niet veel verder gaat als nieuwsgierig maar ik hou alle opties open iets met kans spreiding toch haha...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geen idee wat mijn geaardheid is.

Ben niet homoseksueel.
Ben niet biseksueel

Maar zat vorige week wel een vrouw te vingeren terwijl haar man haar aan het neuken was.


🤣
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Geen idee wat mijn geaardheid is.

Ben niet homoseksueel.
Ben niet biseksueel

Maar zat vorige week wel een vrouw te vingeren terwijl haar man haar aan het neuken was.


🤣
Klik om te vergroten...

Als je hem er bij Bhagtoe maar op tijd weer uit trekt...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Als je hem er bij Bhagtoe maar op tijd weer uit trekt...
Klik om te vergroten...
Wtf is Bhagtoe?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Wtf is Bhagtoe?
Klik om te vergroten...
Herman Finkers "De Vinger"...

@Dirkjan weet het wel.
V
VlaamsemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fenrir zei:
Geaardheid: Ik ben al zo lang als ik me bewust kan herinneren aangetrokken tot vrouwen. Overigens vind ik androgyne vrouwen het mooist, dus de kans is zeker aanwezig dat er op deze aarde ook een paar feminiene mannen rondlopen waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten.
Qua genderidentiteit (en dan specifiek persoonlijkheid en gedrag) vind ik eigenlijk alles wel prima, behalve overdreven, stereoptiep mannelijk machogedrag. Of je nou een vrouw of een man of intersekse of trans bent, als je je gedraagt alsof je in de film American Pie speelt dan vind ik je onaantrekkelijk.



Niet echt; door een combinatie van factoren (ik praat geanimeerd en gebaar terwijl ik spreek, ik kleed me met veel zorg, ik probeer actief niet mysogyn of chauvinistisch te zijn, ik heb geen vriendin en doe niet aan flings, ...) denken veel mensen dat ik homo ben. Het wordt na een poosje aardig vervelend als mensen, vaak niet voor de eerste keer, aankomen met: "Ben je homo? Mij kun je het best vertellen hoor, ik geef er niets om." #irony
Serieus, dat gesprek heb ik al één of meerdere keren gehad met onder meer allebei mijn ouders, allebei mijn zussen, verschillende tantes en een oom, twee verschillende werkgevers, vele collega's en een aantal (oud)klasgenoten. Ik geef kennelijk serieuze campy vibes af :nerd:

Seriously though. Ik zou liever gewoon homo zijn. Iedereen om wiens mening ik geef denkt toch al dat ik op mannen val en geeft er niets om; ik word op straat en in de kroeg toch al vaak zat nageroepen door stoere gastjes; en mannen zijn volgens mij een stuk makkelijker het hof te maken dan vrouwen. Enfin.

Mijn genderidentiteit is iets messier dan mijn geaardheid: ik ben man maar ik heb geen idee wat mij nu mannelijk maakt en vrouwen vrouwelijk. Afgezien van wat minieme fysieke verschillen zijn de verschillen vooral psychologisch, en in bijna alle gevallen cultureel en aangeleerd.
Volgens het klassieke Westerse gendermodel is de distinctie heel makkelijk... en dan bedenk ik me dat ik lang haar heb, maar ook een baard, maar ook (voor een deel) dameskleding draag, maar ook van colberts en dassen hou, maar ook goed met kinderen ben, maar ook van horrorfilms en wapentuig hou, maar ook goed kan koken en poetsen, maar ook graag dagen doorbreng met houthakken of huizen verbouwen...
Dan wordt het lastig om te zeggen wat mij nou mannelijk maakt. Ik denk vooral het feit dat ik me heel mijn leven geïdentificeerd heb met deze sekse en er geen beter hokje is waar ik me naar kan verplaatsen.

Dat dus :)
Klik om te vergroten...
xx of xy. Al de rest is geneuzel in de marge.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lezen en leren zei:
Bi versa. Ik ben zeg maar de ideale wisselspeler. Je kunt mij op elke positie inzetten.
Klik om te vergroten...
Linksvoor, rechtsachter en dan mag je op de spits zitten.
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lezen en leren zei:
Je bent dus een mannenhoer.
Klik om te vergroten...
Alleen als je cash betaald!
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#16
miles zei:
Ik zag trouwens eerder in het topic 5 miljoen genoemd worden, maar voor zulke bedragen mag iedereen zich bij me melden hoor, dan zet ik mijn principes wel even in de vriezer
Klik om te vergroten...
Je bent dus een mannenhoer.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
miles zei:
Ik zag trouwens eerder in het topic 5 miljoen genoemd worden, maar voor zulke bedragen mag iedereen zich bij me melden hoor, dan zet ik mijn principes wel even in de vriezer
Klik om te vergroten...
Dit zijn echt van die klote vragen. Dat iemand je vraagt: zou je voor 5 miljoen (of iets in die richting) *insert iets wat ver over je grenzen gaat* doen?

Want ik ben best principieel wat betreft sommige dingen die ik niet wil, maar 5 miljoen...

Voor 5 miljoen kun je heel wat hete douches en trauma therapie betalen en dan nog flink wat overhouden.

Maar tegelijkertijd haat ik mezelf dat mijn principes blijkbaar op die manier afgekocht zouden kunnen worden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog niet voor 5 miljoen zou ik mijn principes laten vallen.
Ik krijg er een levenslange traumatische ervaring bij en deze heb ik al genoeg.
Nee dank u beleefd, deze ronde sla ik over.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Het is vast grappend bedoelt maar je weet écht niet wat je zegt.
Klik om te vergroten...
Uiteraard grappend bedoeld.

Meende er niks verkeerd mee.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Voor 5 miljoen kun je heel wat hete douches en trauma therapie betalen en dan nog flink wat overhouden.
Klik om te vergroten...
Het is vast grappend bedoelt maar je weet écht niet wat je zegt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."