#1
Ik begrijp hem ook niet deze keer. Ik vrees dat we domme mislukkelingen voor de samenleving zijn vandaag 😂Ljuv? Wat gebeurt hier nu? Ben je gehackt? Of is dit nou juist de grap die ik als autist nu een het verpesten ben? 🤔
Ik begrijp hem ook niet deze keer. Ik vrees dat we domme mislukkelingen voor de samenleving zijn vandaag 😂Ljuv? Wat gebeurt hier nu? Ben je gehackt? Of is dit nou juist de grap die ik als autist nu een het verpesten ben? 🤔
Gezondheid.Sorry maar domme mensen vind ik echt een mislukking voor de samenleving. Okay dat slimme mensen denigrerende, respectloze en disciminerende shit schrijven op C2 niveau, vind ik wel geil… maar domme mensen. Tfoe!
Okay slimme mensen moeten wel hun domme kutgezicht verbergen en er slim uitzien anders tfoe.
tfoee!Sorry maar domme mensen vind ik echt een mislukking voor de samenleving. Okay dat slimme mensen denigrerende, respectloze en disciminerende shit schrijven op C2 niveau, vind ik wel geil… maar domme mensen. Tfoe!
Okay slimme mensen moeten wel hun domme kutgezicht verbergen en er slim uitzien anders tfoe.
Tfoe!Ik begrijp hem ook niet deze keer. Ik vrees dat we domme mislukkelingen voor de samenleving zijn vandaag 😂
ooooh het ging om die tfoe gastHet was overigens niet zo’n grappig grapje maar ik was kwaad door de reactie dus ik probeerde hem om te draaien en daarmee de absurditeit van de OG post te laten zien maar ik had te snel gereageerd en zie dattie het toch niet meer kan lezen wat de grap nog minder grappig maakte en het effect minimaal, tfoe tfoe tfoe!
Zeker geen halve nee🤪🤪🤪ooooh het ging om die tfoe gast
Ik snap hem
Jij bent echt een héle gehaaide komiek 👌
Medaille
Geen idee wat mijn geaardheid is.
Ben niet homoseksueel.
Ben niet biseksueel
Maar zat vorige week wel een vrouw te vingeren terwijl haar man haar aan het neuken was.
🤣
Wtf is Bhagtoe?Als je hem er bij Bhagtoe maar op tijd weer uit trekt...
xx of xy. Al de rest is geneuzel in de marge.Geaardheid: Ik ben al zo lang als ik me bewust kan herinneren aangetrokken tot vrouwen. Overigens vind ik androgyne vrouwen het mooist, dus de kans is zeker aanwezig dat er op deze aarde ook een paar feminiene mannen rondlopen waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten.
Qua genderidentiteit (en dan specifiek persoonlijkheid en gedrag) vind ik eigenlijk alles wel prima, behalve overdreven, stereoptiep mannelijk machogedrag. Of je nou een vrouw of een man of intersekse of trans bent, als je je gedraagt alsof je in de film American Pie speelt dan vind ik je onaantrekkelijk.
Niet echt; door een combinatie van factoren (ik praat geanimeerd en gebaar terwijl ik spreek, ik kleed me met veel zorg, ik probeer actief niet mysogyn of chauvinistisch te zijn, ik heb geen vriendin en doe niet aan flings, ...) denken veel mensen dat ik homo ben. Het wordt na een poosje aardig vervelend als mensen, vaak niet voor de eerste keer, aankomen met: "Ben je homo? Mij kun je het best vertellen hoor, ik geef er niets om." #irony
Serieus, dat gesprek heb ik al één of meerdere keren gehad met onder meer allebei mijn ouders, allebei mijn zussen, verschillende tantes en een oom, twee verschillende werkgevers, vele collega's en een aantal (oud)klasgenoten. Ik geef kennelijk serieuze campy vibes af
Seriously though. Ik zou liever gewoon homo zijn. Iedereen om wiens mening ik geef denkt toch al dat ik op mannen val en geeft er niets om; ik word op straat en in de kroeg toch al vaak zat nageroepen door stoere gastjes; en mannen zijn volgens mij een stuk makkelijker het hof te maken dan vrouwen. Enfin.
Mijn genderidentiteit is iets messier dan mijn geaardheid: ik ben man maar ik heb geen idee wat mij nu mannelijk maakt en vrouwen vrouwelijk. Afgezien van wat minieme fysieke verschillen zijn de verschillen vooral psychologisch, en in bijna alle gevallen cultureel en aangeleerd.
Volgens het klassieke Westerse gendermodel is de distinctie heel makkelijk... en dan bedenk ik me dat ik lang haar heb, maar ook een baard, maar ook (voor een deel) dameskleding draag, maar ook van colberts en dassen hou, maar ook goed met kinderen ben, maar ook van horrorfilms en wapentuig hou, maar ook goed kan koken en poetsen, maar ook graag dagen doorbreng met houthakken of huizen verbouwen...
Dan wordt het lastig om te zeggen wat mij nou mannelijk maakt. Ik denk vooral het feit dat ik me heel mijn leven geïdentificeerd heb met deze sekse en er geen beter hokje is waar ik me naar kan verplaatsen.
Dat dus![]()
Linksvoor, rechtsachter en dan mag je op de spits zitten.Bi versa. Ik ben zeg maar de ideale wisselspeler. Je kunt mij op elke positie inzetten.
Alleen als je cash betaald!Je bent dus een mannenhoer.
Je bent dus een mannenhoer.Ik zag trouwens eerder in het topic 5 miljoen genoemd worden, maar voor zulke bedragen mag iedereen zich bij me melden hoor, dan zet ik mijn principes wel even in de vriezer
Dit zijn echt van die klote vragen. Dat iemand je vraagt: zou je voor 5 miljoen (of iets in die richting) *insert iets wat ver over je grenzen gaat* doen?Ik zag trouwens eerder in het topic 5 miljoen genoemd worden, maar voor zulke bedragen mag iedereen zich bij me melden hoor, dan zet ik mijn principes wel even in de vriezer
Uiteraard grappend bedoeld.Het is vast grappend bedoelt maar je weet écht niet wat je zegt.
Het is vast grappend bedoelt maar je weet écht niet wat je zegt.Voor 5 miljoen kun je heel wat hete douches en trauma therapie betalen en dan nog flink wat overhouden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."