Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn toch wel knuffelberen dan he. Maar goed als je jong bent zie je die beren niet ook al denk je van wel. Als je 15 jaar later ofzo terug kijkt vind je jezelf vaak ook een beetje dom en naïef dan blijkt vaak dat je met alle gekke dingen die je hebt gedaan geluk hebt dat je er zo goed vanaf bent gekomen. Uit de reacties kun je zien dat de reageerders iig het beste met je voor hebben."
"Ghb is iets wat ik een lastig goedje vind ik. Maar speculeren mag hier niet dus zal ik ook niet doen. Zeg altijd bij twijfel niet gebruiken zou zeker niet te veel gaan nemen aangezien je dus geen idee heb wat er nu allemaal wel in het flesje zit. Weggooien kan misschien zonde lijken maar je gezondheid staat voorop lijkt me."
"Mindless zei: Dit is nieuw voor me. Maar heb dan ook nog niet aan rubberen banden zitten likken. Toch eens doen dus. Wat mij vooral opviel was dat het erg zout was. Klik om te vergroten... Ik zeg wel eens als je hele bek samentrekt omdat het zo vies is is het goed spul maar klopt natuurlijk ook geen ene zak van. Zout idd maar wat je nou echt proeft ik heb eigenlijk geen idee ik zet als ik ghb neem meteen glas drinken ernaast zodat de smaak meteen weg is."
"Spyro zei: Mijn G smaakt echt naar auto band 😂 Klik om te vergroten... Nu ben ik echt benieuwd naar die smaak hoe suf..."
"Heb ook een poosje quetiapine geslikt 25 tot 50mg per dag. Maar kreeg er denk ik enorme nachtmerries van hebben meer mensen die dit slikte dit en hield het op toen je ermee stopte. Twijfel zelf af en toe of dit nu door deze medicatie kwam of dat het toeval was."
"Ik gebruikte kort werkende na mn operatie maar die werden door het ziekenhuis voorgeschreven en daar weten ze vaak al wat meer over wat je na een gbp zou kunnen gebruiken. Mijn huisarts geeft zelf eigenlijk al aan dat ze vaak moet overleggen over het hoe en wat. Misschien is je huisarts er dus ook minder bekend mee. Andere opties die ik ook heb gehad zijn de tramadol tabletten poeder vorm in capsules na de gbp. Ervoor heb ik wel eens andere gehad. En morfine maar dat is al een jaar of 10 terug weet niet of dat nog vaak voorgeschreven word. Wat ik zelf wel merk is dat als er in de bijsluiter staat dat het 6 uur moet werken ik toch na 4 uur toe ben aan een nieuwe dosis. Succes ermee hopelijk krijg je snel wat anders voorgeschreven. Zou zeker niet beginnen met zelf te gaan klooien."
"SneeuwStorm zei: Ik ben niet dol op nierstenen. Klik om te vergroten... Haha niemand gok ik. Ben toen ik ze had gewoon out gegaan van de pijn."
"Gemberthee zei: Zo, next level dit. Ik snap er echt helemaal niets van, maar ik ben wel geïnteresseerd! Bestaat er toevallig een samenvatting over de relatie tussen dmt, dmn, dromen, hallucinaties en bde op wetenschappelijk niveau. Het liefst in Jip en Janneke taal? Klik om te vergroten... Sluit me aan voor jip en janneke taal. Van de wetenschap heb ik maar weinig kaas gegeten. En als je wat opzoekt krijg je meestal tegenstrijdige verhalen tenzij je dus echt in het onderzoek zou duiken maar dan moet je het nog wel kunnen snappen. Ik lees liever hier op df als dat ik de links die @Neo-Shulginist hierboven plaatst lees want dan val ik van me stoel af joh. Helaas vergeet ik de uitleg ook soms weer. Of haal ik weer wat door elkaar. Dus het is maar goed dat we google hebben."
"Neo-Shulginist zei: Die links geef ik ook meer als bronvermelding voor de kritische lezer Klik om te vergroten... Maar blijven nieuwsgierige wezens die mensjes he. Maar snap dat je ze erbij zet hoor. Had toch soms nog wel op school willen zitten zodat je ff een gil kan geven voor uitleg want sommige dingen zijn best intressant maar als je dan halverwege de draad kwijt raakt is dat jammer. Als ik teveel dingen moet opzoeken raak ik uiteindelijk de intresse kwijt. Kom daar toch net wat opleiding in tekort. Maar vind dat ook hier erg leuk om te zien hoe die discussies zich af en toe vormen. En het verschil vanuit welk opzicht de leden hier over sommige dingen zoveel weten opleiding / werk of puur omdat hij/zij een bepaald middel een keer wilt gebruiken."
"Zit volgens mij een hoop stoere praat in dit verhaal maar goed mocht je serieus zijn dan ben je echt het verkeerde pad aan het belopen. De avond voor school een mega dosis xtc en dan denk je als je wakker word al weer aan de volgende soort drugs terwijl je naar school moet..En na school hop weer lekker verder tjonge echt petje af super stoer en nu al een geweldige leeftijd van 16 bereikt en al 4 maandjes aan het minderen super knap.. sorry hoor maar ik vind er wat van ja. Het ervarings lijstje is ook niet al te zuining. Als jij nog volwassen wilt worden zou ik niet gaan minderen maar gewoon stoppen. Je mag eigenlijk geen eens een biertje drinken bemoeizuchtig jazeker maar die regel was ook niet voor niks gemaakt. Je hersenen krijgen nu al klappen terwijl ze niet eens volgroeit zijn. En tja zoals je zelf zegt als je geen 16 was had je minder kritiek gekregen hoewel het hier op het forum vooral gaat over info voor veilig gebruik dus bijv over rustpauzes na zo'n xtc dagje. Snap al niet hoe je er uberhaubt aankomt of je hebt echt een zak van een dealer of je vrienden zijn gewoon geen vrienden. Verkopen aan minderjarigen vind ik echt zeer triest."