Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
241 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Interessant punt, ik ben een man en voor 99,99% zeker hetero (0,01% staat open omdat je niet weet wat het leven brengt) maar heb ook weleens zin om mijn nagels te lakken (deed ik vroeger ook, zwart). Of vrouwen benijden dat ze mooie kleding als rokjes, panties en knielaarzen dragen. Het is dus niet zo dat mijn lichaamskenmerken altijd kloppen met mijn hoofd.


Zo veel info. Ik ga er wat meer over lezen, ook vooral om het te begrijpen. Heb je toevallig een linkje naar dat onderzoek? Het is zondagochtend en ben te lui om te zoeken 😆
Klik om te vergroten...
Ohja je gender en waar je op valt zijn twee verschillende dingen die staan los van elkaar
Ook crossdressers bijv voelen zich voor zover ik weet gewoon man maar vinden het leuk en opwindend om zich vrouwelijk te kleden vaak stiekem
Dragqueen is weer van een andere orde hoor
Anyway Google maar raak er is veel goede info te vinden maar helaas ook veel onzin zoals dat gaat 🤨

Transvisie is goede site
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zeemeerman zei:
Moet jij zon jonkie alles weer gaan leren in bed ! 🤪
Klik om te vergroten...
daar kan je je soms aardig in vergissen haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zeemeerman zei:
Leuk ik ken m niet wat betekent dit ?
Klik om te vergroten...
volgens mij hetero
tog?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
ricorieks zei:
daar kan je je soms aardig in vergissen haha
Klik om te vergroten...
Idd 😜
Zo had ik eens een date met een oudere man en die heb ik wel wat leuke dingen geleerd 😁

Oef wat was die arme vent gulzig zeg , net een uitgehongerd varkentje bij een volle voerbak
Die stond al errug lang droog en van de spanning kreeg tie m niet echt omhoog 😆
T
TyphoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben heteroflexibel😄
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zeemeerman zei:
Idd 😜
Zo had ik eens een date met een oudere man en die heb ik wel wat leuke dingen geleerd 😁
Klik om te vergroten...
heeft tie het wel overleefd ...
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
ricorieks zei:
heeft tie het wel overleefd ...
Klik om te vergroten...
Jazeker hij leefde weer erna 💪👍😍
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zeemeerman zei:
hij leefde weer erna
Klik om te vergroten...
en daarvoor haha
grapje
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flualhamdulillam zei:
Labels labels…
Klik om te vergroten...
Wat is er mis met labels? Maak je nu een geintje? Je defineert je eigen seksualiteit toch gewoon?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
en daarvoor haha
grapje
Klik om te vergroten...
Daarvoor leefde hij maar half denk ik want thuis kreeg tie niks meer 😇 arme man
Ik vond m totaal niet knap of leuk, gewoon saai wel beleefd en netjes maar was zo fucking geil toen dat t niks uitmaakte 🤣
Ja dat was wel errug toen nogal lopen slettenbakken 😋😏😈

Beetje off-topic nu 😆
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
100% heteroseksueel maar alleen relaties gehad met transgenders. Waarom? Heb wel aanvragen gehad van meisjes in het verleden (wat ik overigens erg respecteer, iemand vertellen dat je verliefd op bent is niet makkelijk) maar allemaal afgewezen omdat er gewoon niks is waar ik over kan praten met meisjes van mijn leeftijd. De meesten zijn toch alleen bezig met sociale media, iets waar ik niks meer van moet hebben (als je fora niet meetelt).

Eerst was ik erg tegen het idee sinds ik niks moet hebben van regenboogvlagjes en prides maar mijn eerste vriendin wou daar helemaal niks mee te maken hebben en was daarbovenop ook nog eens een lekkerding, nooit het gevoel gehad dat iemand doorhad dat ze geen echt meisje was. Het enige waar je het echt aan kon merken was haar adamsappel. Ze had het trouwens allemaal zelf gedaan met supplementen en oestrogeen-injecties, transgenders met chirurgie moet ik niks van hebben sinds wat mijn vriendin had gedaan nog altijd op latere leeftijd ongedaan kan worden gemaakt.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#12
JanDeBrandweerman zei:
100% heteroseksueel maar alleen relaties gehad met transgenders. Waarom? Heb wel aanvragen gehad van meisjes in het verleden (wat ik overigens erg respecteer, iemand vertellen dat je verliefd op bent is niet makkelijk) maar allemaal afgewezen omdat er gewoon niks is waar ik over kan praten met meisjes van mijn leeftijd. De meesten zijn toch alleen bezig met sociale media, iets waar ik niks meer van moet hebben (als je fora niet meetelt).

Eerst was ik erg tegen het idee sinds ik niks moet hebben van regenboogvlagjes en prides maar mijn eerste vriendin wou daar helemaal niks mee te maken hebben en was daarbovenop ook nog eens een lekkerding, nooit het gevoel gehad dat iemand doorhad dat ze geen echt meisje was. Het enige waar je het echt aan kon merken was haar adamsappel.
Klik om te vergroten...
Je bedoelt alleen transvrouwen denk ik ?
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet ?
Waarom zie je haar niet als een echt meisje ? 🤔
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Je defineert je eigen seksualiteit toch gewoon?
Klik om te vergroten...
Waarom zou dat moeten? Een veelomvattend, vooralsnog onbegrijpelijk fenomeen zoals liefde heeft naar mijn idee zelden baat bij ongenuanceerde beschrijvingen en zodoende mogelijk onterechte zelfopgelegde begrenzingen van het onderbewustzijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kun jij dus eenzelfde vorm van liefde voor iedereen, man, vrouw, trans, gay, enz enz voelen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flualhamdulillam zei:
Waarom zou dat moeten? Een veelomvattend, vooralsnog onbegrijpelijk fenomeen zoals liefde heeft naar mijn idee zelden baat bij ongenuanceerde beschrijvingen en zodoende mogelijk onterechte zelfopgelegde begrenzingen van het onderbewustzijn.
Klik om te vergroten...
Onterechte zelfopgelegde begrenzingen? Wat lul je nou. Het is duidelijk wat je bedoeld maar je kan iets toch defieneren hoe je wilt, je bent toch geen slaafvoor je eigen definities? Of sla ik de plank nu volledig mis? Als ik bij wijze van spreken het ene moment op cactussen val en het andere moment op de kadetjes van Prinses Maxima, dat maakt toch niet uit?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jongens, volgens mij hebben jullie die post nut clearance nodig
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Als ik bij wijze van spreken het ene moment op cactussen val en het andere moment op de kadetjes van Prinses Maxima, dat maakt toch niet uit?
Klik om te vergroten...
Nee, dat maakt niks uit. Maar waarom zou je jezelf als cactofiel omschrijven en daarmee een liefdesrelatie met de rest van de wereld bij voorbaat uitsluiten?
Hoe stom zou jij je voelen als je Máxima op jullie eerste ontmoeting onbewust keihard afwijst door jezelf het label cactofiel op te plakken, om er vervolgens achter te komen dat je jezelf en Máxima voor de gek hebt gehouden nu haar derriere toch best smakelijk oogt.

Maar goed, het staat men natuurlijk vrij conclusies te trekken over hun eigen seksualiteit. Ik ben van mening dat dat soort conclusies niet nuttig zijn en geregeld een uitsluitend negatieve invloed hebben op je geluk.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flualhamdulillam zei:
Nee, dat maakt niks uit. Maar waarom zou je jezelf als cactofiel omschrijven en daarmee een liefdesrelatie met de rest van de wereld bij voorbaat uitsluiten?
Hoe stom zou jij je voelen als je Máxima op jullie eerste ontmoeting onbewust keihard afwijst door jezelf het label cactofiel op te plakken, om er vervolgens achter te komen dat je jezelf en Máxima voor de gek hebt gehouden nu haar derriere toch best smakelijk oogt.

Maar goed, het staat men natuurlijk vrij conclusies te trekken over hun eigen seksualiteit. Ik ben van mening dat dat soort conclusies niet nuttig zijn en geregeld een uitsluitend negatieve invloed hebben op je geluk.
Klik om te vergroten...
Ik snap je punt, maar met die logica zou je niets kunnen defieneren. En dan kom ik even terug op iets wat je voorheen hebt gezegd, dat er geen absolute waarheden zijn (of iets in die richting) en dat klopt, maar om ons leven een beetje richting te kunnen geven zullen we dingen moeten defieneren. Maar dat betekent niet dat het met ijzeren palen vaststaat in de grond. Meer een soort houten hek, dat kan je altijd nog veranderen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben verliefd op muziek, drugs en integere kanjers.. wat ben ik dan?

oh en intiem contact.. fysiek en/of geestelijk..
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#20
The adidas feeling

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."