Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar wij kunnen bij polls niet zien wie wat gestemd heeft, geloof ik. Ik weet niet of
@SanneBanne dit wel kan omdat ze extra rechten heeft vanwege de tripreports. Ik hoef het in ieder geval ook niet perse te zien, het is niet dat dat van belang is voor ons mod-zijn.
Ik ben hetero. Heb een tijdje getwijfeld of ik niet toch ook in bepaalde mate aseksueel ben. Ik ervaar spontaan amper libido en vind seks eigenlijk gewoon nogal overrated als ik eerlijk ben. :’) Heb nooit zo goed begrepen waarom er zo’n poeha rondomheen wordt gemaakt.
Maar nee, aseksualiteit is het toch ook niet gebleken, want ik kan de intimiteit van seks en het fijne cosy ‘samen’-gevoel wat erbij komt kijken toch echt wel waarderen, ik zou dan ook zeker geen relatie willen zonder dat stuk. Het is toch iets bijzonders wat je deelt. Ook hou ik de mogelijkheid in mijn achterhoofd dat ik de ‘(se)X-factor’ van het hele gebeuren nog niet heb kunnen ontdekken omdat ik gewoon nog nooit een écht fijne hechte liefdesrelatie heb gehad. Ik ben inmiddels bijna 32 en een wild seksbeest zal ik waarschijnlijk niet meer worden, lol, maar ik heb nog geen deuren gesloten en geloof dat er voor mij nog veel te ervaren en ontdekken valt.
Ik geloof niet zozeer in hokjes, meer in schalen. De één is meer/minder hetero of gay dan de ander; zo kun je ook een schaal in gedachten nemen met aan de linkerkant ‘nymfomaan’ en aan de rechterkant ‘aseksueel’ en iedereen heeft zo zijn eigen plekje op dat soort schalen, links, linksmidden, midden, middenrechts, rechts, etc. Het lijkt de politiek wel.
![:tongueout:]()