#1
De mods kunnen toch zien wie wat heeft gestemd?
Maar goed dat er geen opties "Psychedelibiseksueel" of "Roze Olifiel" of "Mindlessbisch" of "SanneBanseksueel" zijn, anders wisten ze nu van mijn geheime verlangen
De mods kunnen toch zien wie wat heeft gestemd?
Volgens mij werd dit alleen gedaan om ervoor te zorgen dat jij wat eerder jezelf ging ontdekken. Zodat je jezelf leerde kennen en wist wat je leuk vond en wat niet, waar je interesse's lagen, wat je wilde worden in de toekomst, etc. Ook om je gerust te stellen, haha. Uiteraard accepteren je ouders hoe je bent, dat zeggen ze alleen om ervoor te zorgen dat je alle kanten gaat ontdekken. Wie of wat je bent maakt hun niet uit, want je hebt je namelijk uit jezelf ontwikkelt.waar al heel vroeg gehamerd werd op dat alles geaccepteerd zou worden
Deels waar, lol. Haat over je geaardheid bestaat al echt eeuwen, net zoals racisme, het zal ook nooit ophouden. Dus een fijne jeugd/pubertijd kan dan niet gegarandeerd worden lol. ;pdus ik zou ook een fijne jeugd/pubertijd gehad hebben mocht ik iets anders geweest zijn dan hetero.
2018 is op zich wel makkelijk te snappen: (bijna) iedereen wilt aandacht & (bijna) iedereen zeikt op elkaar in plaats van op zich zelf. (bijna) Iedereen kijkt ook vrijwel altijd naar anderen en vergelijkt zichzelf hiermee, (bijna) niemand is zich zelf meer omdat ze te druk zijn met vergelijken, dat alles door social media. Als een bekend iemand levenszinnen en andere dergelijke dingen gaat posten op social media, gaan mensen diegene volgen. ('Instagram Influencers') Zodra dit alles een negatieve twist heeft worden al die 'volgers' onzeker. Omdat zeg maar hun 'grote voorbeeld' achteraf bijvoorbeeld verkeerd bezig blijkt te zijn. En die Instagram influencer heeft op zijn beurt weer gekeken naar andere influencers die nog succesvoller blijken te zijn.snap ik het tegenwoordig allemaal niet zo goed meer
@De Dunne
Ik heb een paar toevoegingen
Sekse/geslacht
vrouw · intersekse · man
transseksualiteit
Genderidentiteit
androgynie
cisgender
genderqueer
queer
transgender
travestie
Voorkeur op basis van geslacht
biseksualiteit
heteroseksualiteit
homoseksualiteit
lesbianisme
panseksualiteit
polyseksualiteit
Voorkeur op basis van leeftijd
efebofilie
gerontofilie
pederastie
pedofilie
Voorkeur op basis van gedrag of objecten
bdsm
fetisjisme
infantilisme
Voorkeur voor dieren
bestialiteit
Overige voorkeuren
aseksualiteit
polyamorie
Volledig eens!Wat kunnen vrouwen mooi zijn.
Leuk dat er op het forum zo open en respectvol over dit soort dingen gesproken kan worden! Ook hier een saaie hetero. Opgegroeid in een gezin waar homoseksualiteit zeker bespreekbaar was. Omdat ik veel vriendinnen en een zachtaardig karakter had, hebben ook mijn ouders wel eens vermoedens gehad over mijn geaardheid. De afgelopen 20 jaar hoor ik daar echter niets meer over, ook niet bij vrienden/collega's.
Zijn we niet teveel bezig met (betekenis van) woorden op dit vlak denk ik weleens.Transgender is overigens geen seksuele geaardheid, maar sekse. Een man die op een transseksuele vrouw (shemale) valt us dus hetero.
Yep. Zo zie ik het ook helemaal! Dat hele idee van uit de kast komen gaat een beetje aan mij voorbij. Ik vraag anderen toch ook niet wat zij in bed/auto/op de fiets uitspoken? Het gaat niemand iets aan lijkt mij... Als ik het mensen laat weten is het altijd tussen neus en lippen door... Lekker interessant. Bovendien ben ik sinds een korte tijd (een week ofzo) in celibaat. Ook wel lekker. Gaat me verrassend makkelijk af en haalt de druk om te presteren er ook lekker af. Ben in contact met een prachtige en lieve meid, maar heb nog niet één keer onkuise gedachten over haar gehad haha terwijl het makkelijk zou kunnen Maybe it's love?Ik zie mezelf als biseksueel. Ik val niet op geslacht maar op karakter en aantrekkingskracht. Vrouwen hebben een hogere potentie om heel mooi te zijn. Door de kleding die bepaalde delen van het lichaam accentueren bijvoorbeeld. Een man kan dat toch minder doen. Lingerie bij een man vind ik zelf niet aantrekkelijk, maar bij een vrouw juist heel erg. Ik heb wel voorkeuren als het op mijn seks leven aankomt en een man past dan vaak wat beter in het plaatje. Ik zoek eerder een bepaald type persoon. Iemand kan heel knap zijn maar als het karakter niet aantrekkelijk is dan houd het op. Ik kan die persoon dan wel aardig vinden, met niet aantrekkelijk karakter bedoel ik niet dat die persoon niet leuk is in de omgang. Ik vind bepaalde type karakters seksueel aantrekkelijk. Met een vrouw zou ik niet de soort seks willen die ik met een man wel zou willen.
Ik las laatst een artikel waarin werd beschreven dat bi mensen er eigenlijk het minste om geven. Ze hoeven niet uit de kast te komen, ze hechten weinig waarde aan het feit dat ze bi zijn. Ze zijn bi en daar houd de gedachte op. Ik voel me als bi groep ook niet onderdrukt ofzo. Ik zie dan ook totaal het nut niet van in om te zeggen tegen mijn vrienden dat ik bi ben. Of mijn vrienden dat nu wel of niet weten maakt niet uit voor mijn identiteit. Mijn identiteit is hoe ik mezelf zie, ervaar en voel. Niet hoe andere dat doen. Ik hoef de erkenning van andere niet te hebben omdat ik de erkenning van en voor mezelf heb.
Tegen mijn vrienden zeggen dat ik bi ben staat voor mij gelijk aan tegen ze zeggen dat ik een vrouw ben. Of dat ik graag stamppot eet, of dat ik van honden houd. Het is zo, zo ben ik, het is niet iets waar ik trots op ben of waar ik van baal. Het is geen overwinning om ervoor uit te komen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."