Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

1417 antwoorden
245 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pedofilie dacht het ff nie.

@Bas zijn post is exact het zelfde als hoe ik erover denk.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben ook gewoon een pedofiel.
Ik ben 37 maar de laatste 2 meisjes waar ik mee ben geweest waren 18 en 19 :tongueout:
De helft van mijn leeftijd..
Dus ja ook een soort pedofiel.
Maar dan geen kinderen natuurlijk maar jonge vrouwen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waren we niet klaar met de pedofielen discussie?
A
AvīciLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Waren we niet klaar met de pedofielen discussie?
Klik om te vergroten...

Nee.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lees het vandaag pas allemaal.
Dus dacht ff reageren
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rayyar zei:
Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...
Klik om te vergroten...

verwondering zei:
Het topic opsplitsen lijkt mij ook wel een goed plan. Meer dan de helft van het topic gaat inmiddels over één specifieke geaardheid, terwijl de discussie over de andere geaardheden minstens zo interessant is.
Klik om te vergroten...

Eens. Ik vind het goed dat de discussie gevoerd wordt maar het is zonde dat dit topic compleet gekaapt is.
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk dat Bas wel kan begrijpen dat pedofilie een "aangeboren geaardheid" is, maar dat neemt niet weg dat het gewoon fout is dus ik snap zijn frustratie.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fenrir zei:
Eens. Ik vind het goed dat de discussie gevoerd wordt maar het is zonde dat dit topic compleet gekaapt is.
Klik om te vergroten...

Onzin dit past precies bij de vraag wat is je geaardheid...

Klopt allemaal precies
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rebell zei:
Onzin dit past precies bij de vraag wat is je geaardheid...

Klopt allemaal precies
Klik om te vergroten...

Vergelijking: als ik in het topic "Wat ben je nu aan het eten" post dat ik geniet van een kogelbiefstuk met friet en er volgen drie pagina's verhitte descussie over vleesconsumptie, vegetarisme, en ethiek... is dat nog on topic te noemen?

Ja, deze hele discussie is enigszins gerelateerd aan de oorspronkelijke vraag "Wat is je geaardheid en ben je daar blij mee?" maar in de afgelopen *Fenrir telt fanatiek* 155 posts heeft NIEMAND die vraag beantwoord, en ging het enkel over pedo's accepteren / veroordelen.
Deze 67% van de berichten zijn gewoon off topic, meer kan ik er ook niet van maken. Vind je dan niet dat ik een topic gekaapt mag noemen?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
Vergelijking: als ik in het topic "Wat ben je nu aan het eten" post dat ik geniet van een kogelbiefstuk met friet en er volgen drie pagina's verhitte descussie over vleesconsumptie, vegetarisme, en ethiek... is dat nog on topic te noemen?

Ja, deze hele discussie is enigszins gerelateerd aan de oorspronkelijke vraag "Wat is je geaardheid en ben je daar blij mee?" maar in de afgelopen *Fenrir telt fanatiek* 155 posts heeft NIEMAND die vraag beantwoord, en ging het enkel over pedo's accepteren / veroordelen.
Deze 67% van de berichten zijn gewoon off topic, meer kan ik er ook niet van maken. Vind je dan niet dat ik een topic gekaapt mag noemen?
Klik om te vergroten...
Ik vind het onderwerp van het topic ook vele malen interessanter. Vooral ook omdat de pedo op dit forum 1,8% van de uitgebrachte stemmen omvat. Als dan inderdaad 67 % hieraan besteedt wordt en er bovendien inhoudelijk niets nieuws meer aan toe wordt gevoegd vraag ik mij af wat de noodzaak is er over door te gaan.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@Zwijgrecht
Mijn buurvrouw! Die heeft inderdaad nog een paar tanden en de leeftijd klopt ook nog, hoewel ze er ongeveer dubbel zo oud uit ziet. En dat beetje graflucht is ook al geen bezwaar zie ik.

Zal ik alvast een date regelen? Ze heeft nog wel een vriend, maar die kan elk moment dood neervallen aangezien zijn longcapaciteit nog maar 5% is en hij al meer dan een jaar niet kan eten door een chronisch ontstoken slokdarm.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rebell zei:
Ik zie veel vrouwen vluchtig voorbij komen met een vraagje of een kort gesprekje maar blijven niet echt hangen hier.
Het zijn voornamelijk mannen die verslaafd zijn aan dit forum.
Klik om te vergroten...

Alleen winnarenvrouwen blijven hangen op drugsforums. (Om Amfitamientje maar even te quoten.)
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#13
acht.zes zei:
@Zwijgrecht
Mijn buurvrouw! Die heeft inderdaad nog een paar tanden en de leeftijd klopt ook nog, hoewel ze er ongeveer dubbel zo oud uit ziet. En dat beetje graflucht is ook al geen bezwaar zie ik.

Zal ik alvast een date regelen? Ze heeft nog wel een vriend, maar die kan elk moment dood neervallen aangezien zijn longcapaciteit nog maar 5% is en hij al meer dan een jaar niet kan eten door een chronisch ontstoken slokdarm.
Klik om te vergroten...
Rustig aan Hefner! Jij ziet de centjes al binnenstromen terwijl je met een 8.6je in de hand op de tuinstoel zit. Geen vrouwenhandel ajb, ook niet als ze niet meer herkenbaar zijn als vrouw
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Zwijgrecht
Lol, nee is echt puur belangeloos bemiddelen. Mijn buren zijn dus 2 junks van middelbare leeftijd, en zij is net iets voorzichtiger geweest dan hij, waardoor hij nu met een been in het graf staat en zij naar verwachting nog wel een paar jaar mee kan. :tongueout:
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
@Zwijgrecht
Lol, nee is echt puur belangeloos bemiddelen. Mijn buren zijn dus 2 junks van middelbare leeftijd, en zij is net iets voorzichtiger geweest dan hij, waardoor hij nu met een been in het graf staat en zij naar verwachting nog wel een paar jaar mee kan. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Gevalletje in de vriezer conserveren en dubbele uitkering innen? Of is dat ziek:tongueout:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Ik zie in de poll dat ik nog steeds de enige lesbienne ben. Zou dat nou echt zo zijn? Echt veel vrouwen hebben we niet vergeleken mannen maar toch.
In het dagelijks leven schijnt homo onder mannen ook vaker voor te komen dan lesbie bij vrouwen. In percentage. Hier zitten 4 homo’s (die het zeggen tenminste) en 1 lesbienne. Is de verhouding hier ook 1 vrouw op 4 mannen?

Kom uit de kast potjes! Wij potten willen meer keuze aan dekseltjes! :rainbow: :tonguewink::tilttearlaugh::tearsofjoy::tonguewink: :rainbow:
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waarom maar ik vergeet echt elke keer dat jij een vrouw bent :sweatsmile:
Niet dat het uitmaakt overigens, #genderisasocialconstruct

Zwijgrecht zei:
Ik herinner me iets over een gozer die een chick zocht om crack mee te roken hierzo:grin::confounded:
Klik om te vergroten...
Ronron!

Bas zei:
Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn vriend leren kennen via DF en we hebben al meer dan 2,5 jaar verkering maar keep on talking :sweatsmile:
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zal je een berichtje sturen als ik ineens iets voel voor vrouwen De Dunne :smirk:
Maar tot nu toe lijkt het er op dat ik wel hetero ben.

EDIT: Tweede vraag; ik vind het prima.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kortom, met "Drugsforum's Junky Dating" zal het waarschijnlijk nooit veel worden. Het idee was leuk; maar de aftandse DF leden (30 maar ziet er uit als 60, haren komen in plukken los, mager, neusschotje weg, psychotisch) hebben individueel zo'n zelfhaat ontwikkeld dat het opstellen van een contactadvertentie waarschijnlijk tot teveel zelfbewustzijn leidt wat weer een reeks aan zelfmoorden tot gevolg gaat hebben.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#19
*leest schuin door alle pagina's heen*

Ik ben hetero. Maar ik geloof in sexual fluidity. Dat mensen in meer of mindere mate heen en weer glijden op een schaal. Ik geef de links en dan kunnen jullie zelf lezen. Ik leg bagger uit :laughing:

https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale

https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fluidity

Ik vind mannen het leukst en het lekkerst. Sex met een vrouw spreekt mij ook aan, alhoewel ik het nog nooit gedaan hebt. Wel gezoend en het is fijn en lekker. Net zo lekker als met een man. Sex, intimiteit met iemand is gewoon leuk. Een relatie met een vrouw zou ik geen nee tegen zeggen....Als ik verliefd raak op een vrouw, waarom niet. Het is nog niet eerder gebeurd. Wat ben ik dan van geaardheid?

Ik vind denken in hokjes zo beperkend. Maar blijkbaar is het nodig om het soort van te kwantificeren
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fenne zei:
*leest schuin door alle pagina's heen*

Ik ben hetero. Maar ik geloof in sexual fluidity. Dat mensen in meer of mindere mate heen en weer glijden op een schaal. Ik geef de links en dan kunnen jullie zelf lezen. Ik leg bagger uit :laughing:

https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale

https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fluidity

Ik vind mannen het leukst en het lekkerst. Sex met een vrouw spreekt mij ook aan, alhoewel ik het nog nooit gedaan hebt. Wel gezoend en het is fijn en lekker. Net zo lekker als met een man. Sex, intimiteit met iemand is gewoon leuk. Een relatie met een vrouw zou ik geen nee tegen zeggen....Als ik verliefd raak op een vrouw, waarom niet. Het is nog niet eerder gebeurd. Wat ben ik dan van geaardheid?

Ik vind denken in hokjes zo beperkend. Maar blijkbaar is het nodig om het soort van te kwantificeren
Klik om te vergroten...

‘Bi-schierig’, maar dan een tikje meer? :wink:
Wie weet kom je daar pas echt achter na seks/relatie met een vrouw. Maar helemaal met je eens, waarom moet het altijd in hokjes. Er zijn zoveel tussenvormen mogelijk. Nergens voor nodig. Dat hokjesstoppen is iets wat de maatschappij graag wil. Sommige dingen moet je ook gewoon helemaaaaaaal niet willen kwantificeren.

Ze zouden hun tijd beter steken in het kwantificeren van LSD-zegels. :tongueout: Dat dan weer wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...71
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."