#1
Waren we niet klaar met de pedofielen discussie?
Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...
Het topic opsplitsen lijkt mij ook wel een goed plan. Meer dan de helft van het topic gaat inmiddels over één specifieke geaardheid, terwijl de discussie over de andere geaardheden minstens zo interessant is.
Eens. Ik vind het goed dat de discussie gevoerd wordt maar het is zonde dat dit topic compleet gekaapt is.
Onzin dit past precies bij de vraag wat is je geaardheid...
Klopt allemaal precies
Ik vind het onderwerp van het topic ook vele malen interessanter. Vooral ook omdat de pedo op dit forum 1,8% van de uitgebrachte stemmen omvat. Als dan inderdaad 67 % hieraan besteedt wordt en er bovendien inhoudelijk niets nieuws meer aan toe wordt gevoegd vraag ik mij af wat de noodzaak is er over door te gaan.Vergelijking: als ik in het topic "Wat ben je nu aan het eten" post dat ik geniet van een kogelbiefstuk met friet en er volgen drie pagina's verhitte descussie over vleesconsumptie, vegetarisme, en ethiek... is dat nog on topic te noemen?
Ja, deze hele discussie is enigszins gerelateerd aan de oorspronkelijke vraag "Wat is je geaardheid en ben je daar blij mee?" maar in de afgelopen *Fenrir telt fanatiek* 155 posts heeft NIEMAND die vraag beantwoord, en ging het enkel over pedo's accepteren / veroordelen.
Deze 67% van de berichten zijn gewoon off topic, meer kan ik er ook niet van maken. Vind je dan niet dat ik een topic gekaapt mag noemen?
Ik zie veel vrouwen vluchtig voorbij komen met een vraagje of een kort gesprekje maar blijven niet echt hangen hier.
Het zijn voornamelijk mannen die verslaafd zijn aan dit forum.
Rustig aan Hefner! Jij ziet de centjes al binnenstromen terwijl je met een 8.6je in de hand op de tuinstoel zit. Geen vrouwenhandel ajb, ook niet als ze niet meer herkenbaar zijn als vrouw@Zwijgrecht
Mijn buurvrouw! Die heeft inderdaad nog een paar tanden en de leeftijd klopt ook nog, hoewel ze er ongeveer dubbel zo oud uit ziet. En dat beetje graflucht is ook al geen bezwaar zie ik.
Zal ik alvast een date regelen? Ze heeft nog wel een vriend, maar die kan elk moment dood neervallen aangezien zijn longcapaciteit nog maar 5% is en hij al meer dan een jaar niet kan eten door een chronisch ontstoken slokdarm.
Gevalletje in de vriezer conserveren en dubbele uitkering innen? Of is dat ziek@Zwijgrecht
Lol, nee is echt puur belangeloos bemiddelen. Mijn buren zijn dus 2 junks van middelbare leeftijd, en zij is net iets voorzichtiger geweest dan hij, waardoor hij nu met een been in het graf staat en zij naar verwachting nog wel een paar jaar mee kan.![]()
Ik weet niet waarom maar ik vergeet echt elke keer dat jij een vrouw bentIk zie in de poll dat ik nog steeds de enige lesbienne ben. Zou dat nou echt zo zijn? Echt veel vrouwen hebben we niet vergeleken mannen maar toch.
In het dagelijks leven schijnt homo onder mannen ook vaker voor te komen dan lesbie bij vrouwen. In percentage. Hier zitten 4 homo’s (die het zeggen tenminste) en 1 lesbienne. Is de verhouding hier ook 1 vrouw op 4 mannen?
Kom uit de kast potjes! Wij potten willen meer keuze aan dekseltjes!![]()
![]()
![]()
Ronron!Ik herinner me iets over een gozer die een chick zocht om crack mee te roken hierzo![]()
Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.
*leest schuin door alle pagina's heen*
Ik ben hetero. Maar ik geloof in sexual fluidity. Dat mensen in meer of mindere mate heen en weer glijden op een schaal. Ik geef de links en dan kunnen jullie zelf lezen. Ik leg bagger uit
https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fluidity
Ik vind mannen het leukst en het lekkerst. Sex met een vrouw spreekt mij ook aan, alhoewel ik het nog nooit gedaan hebt. Wel gezoend en het is fijn en lekker. Net zo lekker als met een man. Sex, intimiteit met iemand is gewoon leuk. Een relatie met een vrouw zou ik geen nee tegen zeggen....Als ik verliefd raak op een vrouw, waarom niet. Het is nog niet eerder gebeurd. Wat ben ik dan van geaardheid?
Ik vind denken in hokjes zo beperkend. Maar blijkbaar is het nodig om het soort van te kwantificeren
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."