Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

Hulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

319 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
K
Kordie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...16
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ei-Salade zei:
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
Klik om te vergroten...

Dat klinkt heel positief.
Hoe heb je het kunnen fixen?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ei-Salade zei:
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
Klik om te vergroten...
Wise choice
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Dat klinkt heel positief.
Hoe heb je het kunnen fixen?
Klik om te vergroten...
Ze hebben een particuliere woning gevonden voor haar.
Ironisch 2 straten verder.
Ben er heel blij mee, kan ik mezelf verder ontwikkelen en kan ik ook alles zo gaan invullen hoe ik wil.

Helaas moet ik wel gigantisch veel gaan aanschaffen nu omdat ik met alleen één matras en wat electronica over blijf
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ei-Salade zei:
Ze hebben een particuliere woning gevonden voor haar.
Ironisch 2 straten verder.
Ben er heel blij mee, kan ik mezelf verder ontwikkelen en kan ik ook alles zo gaan invullen hoe ik wil.

Helaas moet ik wel gigantisch veel gaan aanschaffen nu omdat ik met alleen één matras en wat electronica over blijf
Klik om te vergroten...
Kringloop is uw vriend
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alinde zei:
Zijn ex haar spullen al ingepakt?
Klik om te vergroten...
Deels al wel, grote meubels niet.

Heb een nieuw dieptepunt gehad eergisteren en tis weer oke aan het worden.
Kennelijk heb ik als mens dieptepunten nodig om weer orde en regie te krijgen.

En heb dus nauwelijks meer gedronken en Clonazepam op.
Ff doorzetten.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fijn dat je even schrijft in ieder geval. Zet m op met niet-drinken!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe gaat het nu met je @Ei-Salade ?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog geen update. Ook al 5 dagen alleen thuis, dus vooral even m'n hoofd rechtzetten voor de komende dagen met verhuizen.
Emoties en verdriet zijn er elke dag, ook logisch natuurlijk.
Merk dat ik het echt jammer vind en ervan baal, maar sta zeker nog achter deze keuze.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook al 10 dagen 0.25 Clonazepam, een na laatste stap naar nul.
En ook maar 1 fles rode wijn en 3 bier gedronken die dagen.
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.

Zaterdag verhuisd ze, dan ben ikzelf niet thuis.
Word wel lastig eerste weken, geen gordijnen of iets in m'n woning dus dat word wel pittig.
Moet nog bestellen en weten wat er allemaal veranderd.
Gelukkig al wel een koelkast kunnen scoren, nu nog een wasmachine.

Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ei-Salade zei:
Ook al 10 dagen 0.25 Clonazepam, een na laatste stap naar nul.
En ook maar 1 fles rode wijn en 3 bier gedronken die dagen.
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.
Klik om te vergroten...

Lange termijn pas.

Ei-Salade zei:
Zaterdag verhuisd ze, dan ben ikzelf niet thuis.
Word wel lastig eerste weken, geen gordijnen of iets in m'n woning dus dat word wel pittig.
Moet nog bestellen en weten wat er allemaal veranderd.
Gelukkig al wel een koelkast kunnen scoren, nu nog een wasmachine.
Klik om te vergroten...

Karton met ducttape?

Ei-Salade zei:
Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
Klik om te vergroten...

Je zou zelf iets kunnen maken, maar dat is niet het aller goedkoopste.

Die pallets klinken goed.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ei-Salade zei:
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.
Klik om te vergroten...
Said every addict ever. Niet drinken is altijd beter dan wel drinken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ei-Salade zei:
Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
Klik om te vergroten...

Stash WC-rollen pakken met kartonnen pallet vellen erover en ducttape?

Wel helemaal vol bouwen, aan elkaar binden/tapen en karton erover.

Kijk uit voor de randjes.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Stash WC-rollen pakken met kartonnen pallet vellen erover en ducttape?

Wel helemaal vol bouwen, aan elkaar binden/tapen en karton erover.

Kijk uit voor de randjes.
Klik om te vergroten...
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
Klik om te vergroten...

'Dames'-wc-papier, of 'heren'-schuurpapier?

Nee, geen idee.

Hoeveel ventilatie is nodig?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Ei-Salade pallets kan je via MP vaak gratis ophalen. Even schuren en laagje lak eroverheen
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het word allemaal marktplaats vermoed ik.
Heb een adres gevonden voor zowel eettafel incl stoelen en een bed.
Die pellets is opzich geen slecht idee, toch lijkt het me niet ideaal. En zo duur zijn bedden frames dus niet.

Hopelijk nu ik m'n eigen woning ga inrichten toch een keer te kunnen aarde in huis.
Woon al bijna 2 jaar in de woning maar tot nu toe nog niet geaard. Denk wel dat het na dit gedoe wel gaat komen!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ei-Salade zei:
Het word allemaal marktplaats vermoed ik.
Heb een adres gevonden voor zowel eettafel incl stoelen en een bed.
Die pellets is opzich geen slecht idee, toch lijkt het me niet ideaal. En zo duur zijn bedden frames dus niet.

Hopelijk nu ik m'n eigen woning ga inrichten toch een keer te kunnen aarde in huis.
Woon al bijna 2 jaar in de woning maar tot nu toe nog niet geaard. Denk wel dat het na dit gedoe wel gaat komen!
Klik om te vergroten...
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te maken
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
miles zei:
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te maken
Klik om te vergroten...

Goeie tip.
Maak er je eigen huis van EI.
Nieuwe meubels, nieuwe kleuren op de muur, andere indeling etc.
Maak er een complete metamorfose van om te voorkomen dat je flashbacks krijgt.

Marktplaats is vaak prima om te beginnen idd
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, morgen de grote dag.
Ik zou eigenlijk al meubels hebben maar stom genoeg is het vervoer waarmee ik het zou ophalen kapot gegaan.
Alles loopt in de soep, ben zelf ook aan de zieke kant, zou nog wel kunnen helpen met verhuizen enzo maar voorkeur heeft echt wel in bed liggen en ff opladen.

Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Als ik behoefte heb aan socialiteit komt dat vaak organisch tot uiting en dan heb ik ook altijd wel de beste ervaringen.

Ik zou dus al alle witgoed al hebben een bed, tafel met stoelen.
Ik heb eigenlijk niets ervan.
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren.
En ja, ik heb meerdere buren al betrapt dus dat doen ze ja. Helaas zwaaien ze nooit terug maar schrikken ze en gaan ze weer snel achter de gordijntjes hahahaha.

Zit te denken om een buitenkeuken te organiseren om meer keukenruimte te creëren waar ik lekker ongestoord in de buitenlucht kan koken enzovoort.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."