#1
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
Wise choice01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
Ze hebben een particuliere woning gevonden voor haar.Dat klinkt heel positief.
Hoe heb je het kunnen fixen?
Kringloop is uw vriendZe hebben een particuliere woning gevonden voor haar.
Ironisch 2 straten verder.
Ben er heel blij mee, kan ik mezelf verder ontwikkelen en kan ik ook alles zo gaan invullen hoe ik wil.
Helaas moet ik wel gigantisch veel gaan aanschaffen nu omdat ik met alleen één matras en wat electronica over blijf
Deels al wel, grote meubels niet.Zijn ex haar spullen al ingepakt?
Ook al 10 dagen 0.25 Clonazepam, een na laatste stap naar nul.
En ook maar 1 fles rode wijn en 3 bier gedronken die dagen.
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.
Zaterdag verhuisd ze, dan ben ikzelf niet thuis.
Word wel lastig eerste weken, geen gordijnen of iets in m'n woning dus dat word wel pittig.
Moet nog bestellen en weten wat er allemaal veranderd.
Gelukkig al wel een koelkast kunnen scoren, nu nog een wasmachine.
Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
Said every addict ever. Niet drinken is altijd beter dan wel drinken.Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.
Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishoudingStash WC-rollen pakken met kartonnen pallet vellen erover en ducttape?
Wel helemaal vol bouwen, aan elkaar binden/tapen en karton erover.
Kijk uit voor de randjes.
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te makenHet word allemaal marktplaats vermoed ik.
Heb een adres gevonden voor zowel eettafel incl stoelen en een bed.
Die pellets is opzich geen slecht idee, toch lijkt het me niet ideaal. En zo duur zijn bedden frames dus niet.
Hopelijk nu ik m'n eigen woning ga inrichten toch een keer te kunnen aarde in huis.
Woon al bijna 2 jaar in de woning maar tot nu toe nog niet geaard. Denk wel dat het na dit gedoe wel gaat komen!
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te maken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."