Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

Hulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

319 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze Herbs Mang zei:
Bewind wilje niet in vrijwillig met geestelijke problemen, daar kom je nooit meer uit. Er zitten eerlijke tussen maar voor vele is het nog steeds easy money. Ken tig verhalen van mensen die tijdens bewind in de problemen zijn gekomen tot huisuitzetting aan toe. Dan beter vrijwillig budgetbeheer bij een organisatie waar die bijvoorbeeld OnView gebruikt, zodat je zelf mee kan kijken en waar goede recensies over zijn, liefst een bekende die er goed ervaring mee heeft, of een familielid die betrouwbaar is.
Klik om te vergroten...
OnView, breek me de bek niet open 🤣🤣🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...16
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
OnView, breek me de bek niet open 🤣🤣🤣
Klik om te vergroten...
Hahaha wat is daar mis mee dan? Nu ben ik erg benieuwd, is toch enige vorm van transparantie....
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze Herbs Mang zei:
Hahaha wat is daar mis mee dan? Nu ben ik erg benieuwd, is toch enige vorm van transparantie....
Klik om te vergroten...
Ik stuur je even een PB haha, is verder niet gerelateerd aan dit topic
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe gaat het nu @Ei-Salade ?
Met jouw, met jullie, met de casus
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan zeggen dat het naast omstandigheden die er spelen, wat wel duidelijk is in dit topic het wel goed af gaat.

Het lukt me goed om niet met haar bezig te zijn in m'n hoofd en haar binnen te laten bij mijzelf.
Zij heeft ook aangegeven dat de intimiteit stopt en ik respecteer dat en vind het ook goed.
Ik heb veel meer focus en wil echt niet terug naar hoe het was, dat zit er nu wel in.

Wel merk ik dat haar keuze niet stabiel is. Die van mij wel, want zoals ik net al geschreven had wil ik niet meer terug, dus zal het moeten blijven vermijden in een gezonde manier voor mij.

Ze probeerden wel aantal keer nog hoop te kweken bij mij door allerlei dingen te ondernemen die ik heel leuk vind, maar had dit door en toen duidelijk gemaakt dat het niet uit maakt wat ze doet, het niet gaat zijn zoals zij gehoopt had en dat het definitief klaar is.
Dat proces is naar mijn idee nu eindelijk bij haar aan het beginnen.

Het samenwonen is helaas noodzakelijk. Ik kan haar niet op straat gooien, ik heb zelf meegemaakt hoe het is om ineens zomaar op straat te staan en dat gun ik niemand.
Wèl heb ik duidelijk gezegd en aangegeven dat wanneer het voor mij ondragelijk word ik genoodzaakt ben haar wel de deur te wijzen en dat gaat dan via de rechter en aangiften als dat niet vrijwillig gaat.
Ik lijdt er niet meer onder en dit blijft wel voorlopig.

Het is nu zo ingedeeld dat zij en ik er goed mee om gaan, we bemoeien zo goed als niet met elkaar, spreken nauwelijks en tot nu toe is de sfeer prima.

Het gaat goed, duurt even voor er een woning is natuurlijk en ik kom weer met een update zodra er nieuws is.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt toch wel redelijk goed bierdrinker in hart en nieren!
Niet de meest ideale situatie, maar je hebt voor jezelf klaarblijkelijk wat belangrijke knopjes omgedraaid in je hoofd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ei-Salade zei:
En daarbij kost een bewindvoerder gewoon best wel wat geld als je niet veel hebt. Dan is 100+ euro gewoon ruim 30/40% spaargeld in de maand minder.
Klik om te vergroten...
fyi
ik krijg mijn curatele kost het dubbele van bewind , elke maand via bijzondere bijstand vergoed via de sociale dienst drechtsteden ivm (wajong) uitkering
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
fyi
ik krijg mijn curatele kost het dubbele van bewind , elke maand via bijzondere bijstand vergoed via de sociale dienst drechtsteden ivm (wajong) uitkering
Klik om te vergroten...
Geld dit ook voor budgetbeheer? Ik heb namelijk ook een Wajong sinds +/- 3 jaar.
Ik wil namelijk zeker geen bewind en al helemaal geen curator.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ei-Salade zei:
Geld dit ook voor budgetbeheer? Ik heb namelijk ook een Wajong sinds +/- 3 jaar.
Ik wil namelijk zeker geen bewind en al helemaal geen curator.
Klik om te vergroten...
ik heb geen idee
ik heb alleen bewind gehad en nu dan curatele (al is dat "nu al" sinds 1 jan 2019 al :P ....)
je kan het altijd navragen bij de gemeenten / uwv zelf
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ei-Salade zei:
Geld dit ook voor budgetbeheer? Ik heb namelijk ook een Wajong sinds +/- 3 jaar.
Ik wil namelijk zeker geen bewind en al helemaal geen curator.
Klik om te vergroten...

Ik zou even afwachten of je het bedrag wat nu binnenkomt het bedrag is wat blijft binnen komende jaren.
In verband met het herstelplan van het UWV tussen 2020 en 2024.
En als daar duidelijkheid over is pas dingen gaan navragen bij het UWV of gemeente aangaande je uitkering
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kordie zei:
Ik zou even afwachten of je het bedrag wat nu binnenkomt het bedrag is wat blijft binnen komende jaren.
In verband met het herstelplan van het UWV tussen 2020 en 2024.
En als daar duidelijkheid over is pas dingen gaan navragen bij het UWV of gemeente aangaande je uitkering
Klik om te vergroten...
denk niet dat ze zomaar wajong uitkeringen gaan intrekken ik heb die van mijn gekregen tijdens corona periode toen werden alle keuringen (met arbo arts etc) telefonisch afgehandeld ivm IRL
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
denk niet dat ze zomaar wajong uitkeringen gaan intrekken ik heb die van mijn gekregen tijdens corona periode toen werden alle keuringen (met arbo arts etc) telefonisch afgehandeld ivm IRL
Klik om te vergroten...

Intrekken niet.
Maar bedrag kan wel wijzigen.
Zie https://drugsforum.nl/threads/groot-aantal-mensen-geraakt-door-uwv-rekeningfout.77457/#post-2029071 en google hits UWV
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kordie zei:
Intrekken niet.
Maar bedrag kan wel wijzigen.
Zie https://drugsforum.nl/threads/groot-aantal-mensen-geraakt-door-uwv-rekeningfout.77457/#post-2029071 en google hits UWV
Klik om te vergroten...
oh bijzonder
geen idee hoe die wajong van elkaar verschillen ikzelf krijg dit
1734209970238.png
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Episode komt eraan.
Denk dat ik flink offline ga zijn komende tijd.
Groeten
D
DametjeStepLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey @Ei-Salade hoe gaat het met je? Alweer even geen update van je gehad en moest ineens aan je denken.
Ik hoop dat alles goed gaat met je, je kent mij/ons misschien niet persoonlijk maar weet dat er aan je gedacht wordt! 💕
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ei-Salade zei:
Episode komt eraan
Klik om te vergroten...

Ook dan ben je welkom!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ohja. Zij gaat over 4 dagen geopereerd worden en tot de verhuizing is ze er niet meer thuis.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ei-Salade zei:
Helaas merk ik dat zij mij toch aan het bespelen is.
Ik ben er weer ingetrapt, stom want dit wist ik dat het ging gebeuren.
Klik om te vergroten...
Jij haar niet dan? Je hebt sex met haar gehad, wat was jouw bedoeling hiervan dan?
Dat lijkt me niet bedoeld om los van elkaar te komen, of wel?

Blijf ook eerlijk tegen jezelf.

Je bent er al honderden keren ingetrapt volgens mij, althans dat maak je jezelf wijs.

Wat ga en kun jij concreet doen om te zorgen dat je ‘er niet weer in trapt’.

Zoek het bij jezelf en niet bij de ander.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeehond zei:
Jij haar niet dan? Je hebt sex met haar gehad, wat was jouw bedoeling hiervan dan?
Klik om te vergroten...
Ja lekker sex hebben, met toen de gedachte "laatste"
Tuurlijk niet de laatste geweest.
Loskomen lukt dus niet op deze manier, daar heb je zeker een punt.
Tis gewoon ook dat ik wel fysiek aangetrokken word nog steeds..

Zeehond zei:
Wat ga en kun jij concreet doen om te zorgen dat je ‘er niet weer in trapt’.
Klik om te vergroten...
Wegwezen. Heb mezelf duidelijk niet in de hand
Kan alleen nergens naartoe
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ei-Salade zei:
Wegwezen. Heb mezelf duidelijk niet in de hand
Kan alleen nergens naartoe
Klik om te vergroten...
Meeting vanavond? Goede vriend(in)? Ouders?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."