#1
Je kan haar gewoon eruit zetten. Laat haar ouders haar lekker in huis nemen. Die hebben makkelijk praten zo te horen. En anders gewoon politie bellen, die zetten haar er zo uit.
Ik ben hoofdhuurder en daardoor heb ik de touwtjes in handen.
Zij zeggen dat ze er alles aan doen om een nieuwe plek te vinden en willen dus tot die tijd dat ze hier blijft.
Nu verteld schoonmoeder dat ze zogenaamd wèl medebewoner is omdat zij de helft betaald heeft al die tijd.
Dat slaat helemaal nergens op.
Geld zat hebben ze.Waarom vangen zij haar niet op?
Ik weet niet hoe ze er financieel bij zitten maar anders kunnen ze toch ook een chalet oid voor haar huren desnoods?
Geld zat hebben ze.
Omdat zij ook niet willen dat ze er komt wonen.
Maar heb een plan a.s maandag en morgen even overleggen met een goede vriend ook over het geldbeheer wat schoonvader nu doet. Die vriend neemt dat over en smeden we een plan daarvoor.
Verder ga ik nu juridische stappen ondernemen en het hele morele gezeur afsluiten en verder met m'n leven.
Je kan haar ook gewoon een deadline geven. Zondag 15:00 alle spullen eruit. En daarna de sloten vervangen.In principe kan ik alleen naar de rechter gaan om via de officiële weg het huis te laten verlaten.
Wat zijn regels toch raar in dit land.
De politie doet dit soort dingen dus niet
ik heb geen ideeGeld dit ook voor budgetbeheer? Ik heb namelijk ook een Wajong sinds +/- 3 jaar.
Ik wil namelijk zeker geen bewind en al helemaal geen curator.
Geld dit ook voor budgetbeheer? Ik heb namelijk ook een Wajong sinds +/- 3 jaar.
Ik wil namelijk zeker geen bewind en al helemaal geen curator.
denk niet dat ze zomaar wajong uitkeringen gaan intrekken ik heb die van mijn gekregen tijdens corona periode toen werden alle keuringen (met arbo arts etc) telefonisch afgehandeld ivm IRLIk zou even afwachten of je het bedrag wat nu binnenkomt het bedrag is wat blijft binnen komende jaren.
In verband met het herstelplan van het UWV tussen 2020 en 2024.
En als daar duidelijkheid over is pas dingen gaan navragen bij het UWV of gemeente aangaande je uitkering
denk niet dat ze zomaar wajong uitkeringen gaan intrekken ik heb die van mijn gekregen tijdens corona periode toen werden alle keuringen (met arbo arts etc) telefonisch afgehandeld ivm IRL
oh bijzonderIntrekken niet.
Maar bedrag kan wel wijzigen.
Zie https://drugsforum.nl/threads/groot-aantal-mensen-geraakt-door-uwv-rekeningfout.77457/#post-2029071 en google hits UWV

Episode komt eraan
Hey @Ei-Salade hoe gaat het met je?
01-02 woon ik alleen mensen!!! Ben ik ervan af.
Bedankt voor alle steun en tips, toppers!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."