Alcohol sucks. Kam heel slecht zijn voor de stemming! En slecht zijn voor nog veel meer lichaamsfuncties....
@Ei-Salade, zoals hierboven al gezegd is, stop met drinken.
Na een paar dagen al, zul je jezelf beter gaan voelen. Gegarandeerd!
Ook is de alcohol slecht icm verschillende medicatie.
Ik voel mij erg slecht de laatste 2 weken en bij mij heeft de alcohol duivel daardoor met zijn staart liggen zwaaien en heeft geprobeerd om mij weer te laten drinken.
Meerdere malen.
Ik verdom het, ik geef niet toe!
Het helpt misschien even, maar daarna donder je de afgrond in.
Nee! Ik ga niet drinken!
Het is beter voor je, ook al voel je jezelf kut, om de alcohol te laten staan. Echt waar, geloof deze ouwe alcoholist maar....
Sterkte toegewenst, houd vol!
Het wordt straks beter!