Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haaii, Ik heb eergister voor het eerst in mijn leven spacecake gemaakt en geprobeerd. Ik ben zo trots dat het is gelukt. Hij is misschien niet perfect, maar met alle websites die iets anders zeiden en blindelings beginnen met wietboter maken ben ik erg onder de indruk van de uitkomst. Nou vroeg ik me af: Hoe bewaar je de plakken cake het beste en hoelang is het ongeveer houdbaar? Ook ben ik benieuwd hoeveel gram jullie in een cake doen haha Groetjes, Snuifsessies"
"LiveFastDieYoung zei: Gewoon opeten bro Klik om te vergroten... Ik kan geen 12 plakken in zo’n korte tijd eten. Ik sliep na de eerste plak 15 uur.. 😅"
"LiveFastDieYoung zei: Niks gewend bro, tolerantie opbouweeen Klik om te vergroten... Ik smoke al 4 jaar, heb nooit tolerantie opgebouwd gek genoeg. Heb nog steeds genoeg aan een halve joint thuis en dan pak ik hem later weer eens op. Mijn ogen waren vuurrood door die cake en ik was echt heel stoned, meer dan 1 plakje heb ik echt niet nodig. Geef het nu maar weg aan mensen"
"Mevrouw Pløp zei: Per plak verpakken en invriezen. Paar jaar houdbaar! Klik om te vergroten... Het is zeker niet meer mogelijk die nu nog in te vriezen na 2 dagen of wel?"
"Ei-Salade zei: Ik heb het in de vriezer bewaard. Dat was boterkoek, kan ook met cake neem ik aan. Word wel taai natuurlijk. Klik om te vergroten... Hoelang had je het bewaard?"
"Beste mensen, Ik weet dat hier topic over is maar dat is van 2022 en geeft me geen informatie. Ze zeggen dat het erg lang werkt. Heeft iemand ervaring hiermee, want ik zou graag meerdere dingen willen weten. - Wat voor dosis neem je - Na hoelang voel je iets en hoelang voordat je niks meer voelt - Op welk moment waren de sterkste effecten - Zijn er veel bijwerkingen de volgende dag - Maakt het je erg slaperig of juist gewoon lekker lui en slap - Ergste nadelen ervan? En heeft iemand dit ooit gecombineerd met een lichte upper? Zou het je weer iets helderder kunnen maken of zou het je alleen maar meer opfokken?"
"Heb het inderdaad genomen, niks van te merken behalve dat ik me wel chill voelde na een aantal uur. Maar hoeft niet daarvan te zijn. Bromazolam daarin tegen is erg sterk, dus hou het lekker daarbij. Heb ook geen na effecten van gidazepam, van bromazolam wel dus ik kijk daar ook wel mee uit. Maar gek dat het even duur is en gidazepam zo zwak is"
"90 dagen!! Een nieuw muntje voor mijn mijlpalen <3"
"Ben 12 november uit de kliniek gekomen en ben nu 88 dagen clean 🫶🏼 Binnenkort mijn 90 dagen muntje ophalen!"
"BrieMetDeBril zei: Kritische huisarts... Heb ik zelden meegemaakt hahahaga Klik om te vergroten... Hahaha ik dus ook niet. Ik kreeg makkelijk slaappillen mee en dan gelijk voor de hele maand op 19 jarige leeftijd"