Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPersoonlijkheidsstoornissen

Persoonlijkheidsstoornissen

200 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik vind het zo vervelend om dit te lezen, de keren dat ik je heb gesproken was je echt een van de chillste dudes die ik heb mogen ontmoeten, en dan lees ik deze dingen en dan voel ik echt enorm met je mee. Niet dat ik je zielig vind zo bedoel ik het niet, meer gewoon als in… je bent echt een goeie gast, dat meen ik oprecht 🤝
Klik om te vergroten...
Je hebt me niet in psychose of lockdown wappie mode gezien. Dan zou het verklaren.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Freddy Horion zoekt weer aandacht door een aanvraag voor euthanasie in te dienen. Als je dat interview leest met hem, is het toch vooral zelfbeklag. Halfslachtige woorden van spijt. Typisch psychopaten kenmerk zeker... De broer van een van de slachtoffers heeft hem nog gezien recent in de strafuitvoeringsrechtbank. Daar zou hij er helemaal niet depri hebben uitgezien.

Die kerel zit al 45 jaar vast, laat hem nog maar wat rotten in de cel.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
alles gaat voorbij zei:
Een narcist projecteert zijn reflectie op degene die hem de spiegel voor houdBekijk bijlage 61606
Klik om te vergroten...

Is dit een narcist waar ze het over heeft of een ander meisje op de middelbare school waar ze niet mee op kan schieten?
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Is dit een narcist waar ze het over heeft of een ander meisje op de middelbare school waar ze niet mee op kan schieten?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waar jij het over hebt maar mijn ervaring met een narcist is dat ik word beschuldigd van gedrag dat ze zelf vertoond.

Trump deed het ook door Zelenski een dictator te noemen.

Simpel gezegd geven ze gewoon iemand anders de schuld van iets wat ze zelf doen. En ze zijn er heilig van overtuigd dat het onmogelijk aan hun kan liggen want narcisten doen gewoon nooit iets fout.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
alles gaat voorbij zei:
Ik weet niet waar jij het over hebt maar mijn ervaring met een narcist is dat ik word beschuldigd van gedrag dat ze zelf vertoond.

Trump deed het ook door Zelenski een dictator te noemen.

Simpel gezegd geven ze gewoon iemand anders de schuld van iets wat ze zelf doen. En ze zijn er heilig van overtuigd dat het onmogelijk aan hun kan liggen want narcisten doen gewoon nooit iets fout.
Klik om te vergroten...

Trump is zeker een narcist. Zijn "grapje" over dat hij zelf de volgende Paus wil worden kadert zelfs daarin.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lemmy zei:
Die kerel zit al 45 jaar vast, laat hem nog maar wat rotten in de cel.
Klik om te vergroten...
Ben gek op mn Belgische true crime.
Horion is volgens zijn psychiaters niet meer gevaarlijk.
Mijn mening; gewoon laten zitten.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Relmuis zei:
Ben gek op mn Belgische true crime.
Horion is volgens zijn psychiaters niet meer gevaarlijk.
Mijn mening; gewoon laten zitten.
Klik om te vergroten...

Yep, 100%.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
alles gaat voorbij zei:
Trump deed het ook door Zelenski een dictator te noemen.
Klik om te vergroten...

Vertrouw jij hem?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Vertrouw jij hem?
Klik om te vergroten...

Wie, Zelensky?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lemmy zei:
Wie, Zelensky?
Klik om te vergroten...

Ja. En Oekraïners.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Vertrouw jij hem?
Klik om te vergroten...

Nee, mijn inziens ook geen knip voor de neus waard
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Ja. En Oekraïners.
Klik om te vergroten...

Absoluut niet.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Vertrouw jij hem?
Klik om te vergroten...
Ja daar ben ik wel naïef genoeg voor. 😂

Maar zo zat ik ook een keer naar Navaly te kijken, hij had netzo goed een dictator kunnen worden dacht ik.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
alles gaat voorbij zei:
Ja daar ben ik wel naïef genoeg voor. 😂

Maar zo zat ik ook een keer naar Navaly te kijken, hij had netzo goed een dictator kunnen worden dacht ik.
Klik om te vergroten...

Hoe die in de media telkens werd belicht als "DE GROTE UITDAGER VAN POETIN"... het was een extreem rechtse gek die nauwelijks stemmen haalde.
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Hoe die in de media telkens werd belicht als "DE GROTE UITDAGER VAN POETIN"...
Klik om te vergroten...
Als er persvrijheid was geweest in Rusland dan had hij best een goede kans gemaakt denk ik.
Maar goed, dan kan iedereen die blootlegt wat Poetin echt doet winnen.
Lemmy zei:
het was een extreem rechtse gek
Klik om te vergroten...
Daar ving ik dus een keer een glimp van op in een docu.
Dan kun je nog zo’n verstandige vrouw hebben, ik denk niet dat dat een dictatorschap in de weg staat.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lemmy zei:
Hoe die in de media telkens werd belicht als "DE GROTE UITDAGER VAN POETIN"... het was een extreem rechtse gek die nauwelijks stemmen haalde.
Klik om te vergroten...
Das heel erg onterechte beschrijving van Navalny. En ook over “ nauwelijks stemmen haalde” is niet relevante opmerking aangezien dat dit in Rusland is geweest
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Javelin FGM-148F zei:
Das heel erg onterechte beschrijving van Navalny. En ook over “ nauwelijks stemmen haalde” is niet relevante opmerking aangezien dat dit in Rusland is geweest
Klik om te vergroten...

daviscenter.fas.harvard.edu

Navalny’s Future Russia Did Not Include Everyone

In addition to his anti-regime activism, the opposition politician often embraced nationalist positions central to beliefs espoused by Vladimir Putin, writes REECA alum Kimberly St. Julian-Varnon.
daviscenter.fas.harvard.edu


www.euronews.com

Racist or revolutionary: The complex legacy of Alexei Navalny

Controversy surrounds some of what the Russian opposition leader - currently imprisoned in Moscow - has said in the past.
www.euronews.com www.euronews.com
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#18
Die man in Frankrijk die zijn vrouw drogeerde en haar 10 jaar lang heeft laten verkrachten, die heeft geen psychische ziekte of mentale afwijking.
Hij heeft wel een extreme behoefte aan controle wat leid tot manipulatie. Ik snap niet dat ze dat niet beschouwen als een afwijking.

Na 44 jaar huwelijk is hij er pas mee begonnen. Ze vertrouwde hem volledig….
Hij drogeerde haar trouwens met benzo’s.

www.hln.be

“Manipulator die angst inboezemt” en “man met twee gezichten”: psychologen schetsen vernietigend beeld van Dominique Pélicot

In de rechtbank van Avignon is de tweede week van het proces tegen Dominique Pélicot van start gegaan, de man die ervan beschuldigd wordt zijn echtgenote te hebben gedrogeerd en meer dan 90 keer te laten verkrachten. Na de aangrijpende getuigenissen van zijn vrouw en dochter vorige week, kwamen...
www.hln.be www.hln.be
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#19
alles gaat voorbij zei:
Die man in Frankrijk die zijn vrouw drogeerde en haar 10 jaar lang heeft laten verkrachten, die heeft geen psychische ziekte of mentale afwijking.
Klik om te vergroten...

Gelukkig maar!

Was me ik me tóch even ernstig zorgen aan het maken!
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Gelukkig maar!

Was me ik me tóch even ernstig zorgen aan het maken!
Klik om te vergroten...
D@t grapje had ik ook willen maken. Maar ik wou je sparen…

Maar sex met iemand die niet bij kennis is + je eigen vrouw + wildvreemde mannen. Dat zijn normaal gesproken allemaal rode vlaggen dat iemand niet spoort.
Ik vind het absurd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."