Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPersoonlijkheidsstoornissen

Persoonlijkheidsstoornissen

200 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
LiveFastDieYoung zei:
Leef zelf met ADHD mixed with ASPD. Geloof me wanneer ik zeg, dat dit niet iets is om gefascineerd over te zijn.
Zonder therapie zat ik hier nou niet te typen.
Klik om te vergroten...

Wel, de draadstarter heeft zelf ADD en liep bvb vandaag de muren weer op van zijn gedoe.

Dus?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
en dan is-ie ineens β€˜te lief/zachtaardig’ of iets dergelijks.
Klik om te vergroten...
Zucht… πŸ˜’ herkenbaar. Ik geef mijn moeder de schuld van mijn softheid maar goed die is dood dus een kort geding heeft vrij weinig zin ben ik bang.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
Dit is globaal het verhaal van wat er toen is gebeurd..

Hij (mijn ex) en een maat van hem waren bij een andere maat....

Ze hadden hem geld gegeven en hij zou pep gaan halen...
Maat komt terug geen pep...
1 maat is boos en begint op hem inte slaan met een stofzuiger slang.
Uiteindelijk hielp mijn ex ook mee met slaan ( hij zei: al mijn woede en opgebouwde frustratie kwam eruit)

Ze hebben te lang doorgeslagen waardoor die man dus is overleden.
Klik om te vergroten...
Was in Droevendaal (bij Landbouw Universiteit Wageningen) in een barak waar iemand geslagen was met een stofzuiger slang. Blowers holadiee! Kwam daar later kort te wonen.

Ze waarschuwden me daar voor.

Maar daar ging niemand dood.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Ik denk ergens dat die vrouwen toch een kink of fetisj moeten hebben? Want waarom zou je anders kicken op iemand die verkracht en moord? Dan gaat er toch iets niet helemaal lekker in je pan.

Maar verder een beetje een bad guy snap ik wel ja.
Klik om te vergroten...
Gelukkig heeft het een naam.

Hibristofilie - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

Dacht dat ik de meeste paraphilia wel kende maar deze had ik even gemist.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik heb het toevallig. Die hyperactive is bij mij niet aanwezig, ik ben meer een dromer, snel afgeleid,, moeilijk leren
Klik om te vergroten...
Heb dit ook wel, althans: bij dingen die me echt niet interesseren.

Vraag me af waar dat snel afgeleid zijn en dat moeilijk kunnen leren van een ADDer zal zijn als je hem of haar iets laat doen wat hij/zij super interessant vindt. Laten we zeggen: zijn favoriete game, haar verzorgen van dieren. Zijn/haar beoefenen van zijn/haar muziekinstrument. Kan de ADDer zijn/haar hoofd daar ook zo moeilijk bij houden?

(Zijn maar voorbeelden. Insert alles wat iemands favoriete bezigheid is)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Kan de ADDer zijn/haar hoofd daar ook zo moeilijk bij houden?
Klik om te vergroten...
Nee, dan krijg ik een soort hyperfocus.

pianospelen, scheikunde, stand-up comedy

dan heb je mij als kijker πŸ‘
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Nee, dan krijg ik een soort hyperfocus.

pianospelen, scheikunde, stand-up comedy

dan heb je mij als kijker πŸ‘
Klik om te vergroten...
Dat is dan wel weer een fenomeen dat ook met ASS komt toch? Super gefocust zijn op bepaalde specifieke dingen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Dat is dan wel weer een fenomeen dat ook met ASS komt toch? Super gefocust zijn op bepaalde specifieke dingen.
Klik om te vergroten...

Volgens mij wel inderdaad.
Mensen met ASS schijnen goed te zien in bewakingsbeelden te observeren. Lange focus of je opvallendheden ziet.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Volgens mij wel inderdaad.
Mensen met ASS schijnen goed te zien in bewakingsbeelden te observeren. Lange focus of je opvallendheden ziet.
Klik om te vergroten...
Had het als baan. Kwam met een bore out eruit πŸ˜‚

Was ook een ervaring en leerzaam. Autisme stond voor mij altijd bekend voor overprikkeling maar blijkbaar is onderprikkeling ook een ding. Bitch dat het is!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
En geloofde ik teveel in het beeld van hem wat ik in mijn hoofd had.
Dat hij het anders wou en weer een normaal leven kon opbouwen inde maatschappij.
Klik om te vergroten...
Ben dan geen TBS'er maar besef wel mijn omgeving ook zo erin zat. Voor mijn eerste psychose ging alles gewoon prima. Alleen na mijn psychose zat ik qua vriendschap en relaties in een soort limbo dat mensen het wel probeerde maar ik was blijvend veranderd.

In goede tijden wouden mensen wel met me zijn maar zat ik weer in een slechte periode dan wisten mensen niet hoe ver ze van me moesten zijn in hun ogen. Op eentje na heb ik geen vrienden of relatie meer van voor die tijd. Hoewel ik er in sommige gevallen ik zelf er voor heb gekozen.

Heb het wel te doen met mijn ex. Volgens mij heeft ze echt te lang ongelukkig het met mij gehad. Helaas ben ik erna niet meer in staat geweest een innige vriendschap of relatie te hebben. Alleen oppervlakkig contact werkt en is voor wie ik ben ook prima denk ik.
G
GirlysogroovyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kwam net op insta een filmpje tegen waar ik me in herken...
www.instagram.com

Aaron Downs on Instagram: "What text messeages mean to an anxious person. #areyoumadatme #anxiousperson #overthinking #texting"

5M likes, 26K comments - downwithaaron on January 23, 2024: "What text messeages mean to an anxious person. #areyoumadatme #anxiousperson #overthinking #texting".
www.instagram.com www.instagram.com

Ik ben geen psycholoog, maar dit zou ook een vorm van ptss zijn door de opvoeding die je hebt gehad. Het altijd "op eieren lopen" en jezelf moeten aanpassen omdat imperfectie thuis geen optie was.. of omdat mijn moeder altijd veel belang hechtte aan "wat vinden anderen"..
Ik heb vorig jaar hiervoor therapie gehad en reageer nu op een heel andere manier op mijn moeder, maar ergens heeft dit er wel ingehakt
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Don Draper zei:
Ben dan geen TBS'er maar besef wel mijn omgeving ook zo erin zat. Voor mijn eerste psychose ging alles gewoon prima. Alleen na mijn psychose zat ik qua vriendschap en relaties in een soort limbo dat mensen het wel probeerde maar ik was blijvend veranderd.

In goede tijden wouden mensen wel met me zijn maar zat ik weer in een slechte periode dan wisten mensen niet hoe ver ze van me moesten zijn in hun ogen. Op eentje na heb ik geen vrienden of relatie meer van voor die tijd. Hoewel ik er in sommige gevallen ik zelf er voor heb gekozen.

Heb het wel te doen met mijn ex. Volgens mij heeft ze echt te lang ongelukkig het met mij gehad. Helaas ben ik erna niet meer in staat geweest een innige vriendschap of relatie te hebben. Alleen oppervlakkig contact werkt en is voor wie ik ben ook prima denk ik.
Klik om te vergroten...
Ik vind het zo vervelend om dit te lezen, de keren dat ik je heb gesproken was je echt een van de chillste dudes die ik heb mogen ontmoeten, en dan lees ik deze dingen en dan voel ik echt enorm met je mee. Niet dat ik je zielig vind zo bedoel ik het niet, meer gewoon als in… je bent echt een goeie gast, dat meen ik oprecht 🀝
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ik vind het zo vervelend om dit te lezen, de keren dat ik je heb gesproken was je echt een van de chillste dudes die ik heb mogen ontmoeten, en dan lees ik deze dingen en dan voel ik echt enorm met je mee. Niet dat ik je zielig vind zo bedoel ik het niet, meer gewoon als in… je bent echt een goeie gast, dat meen ik oprecht 🀝
Klik om te vergroten...
Je hebt me niet in psychose of lockdown wappie mode gezien. Dan zou het verklaren.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lemmy zei:
Persoonlijkheidsstoornissen
Klik om te vergroten...

Done. πŸ‘πŸ»
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper zei:
Je hebt me niet in psychose of lockdown wappie mode gezien. Dan zou het verklaren.
Klik om te vergroten...
Neem nou maar gewoon van Dirk aan dat je een goeie jongeman bent. :twohearts:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16

Oordeel vooral zelf.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lemmy zei:
@Roze Olifant Kan de titel van dit topic nu nog aangepast worden? :thinking:
Klik om te vergroten...

Kunnen wij voor je aanpassen. Wat zou je als nieuwe titel willen?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Kunnen wij voor je aanpassen. Wat zou je als nieuwe titel willen?
Klik om te vergroten...

Persoonlijkheidsstoornissen
F
FelisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lemmy zei:
Persoonlijkheidsstoornissen
Klik om te vergroten...
past beter

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."