#1
candaulism
Cuck-heid...
candaulism
Draadstarter weet duidelijk verschil niet tussen ADD en ADHD.
Niet dus.Snel afgeleid zijn, vergeetachtig zijn, dagdromen... Toch wel ja, m'n beste.
Ze willen iemand die hun ook kan beschermen mocht het nodig zijn.
Niet dus.
EDIT; ADHD & BPD, ASPD & NSPD.. komen qua symptomen voor 80% - 90% overeen, aangezien je je verdiept in deze shit zou je toch wel moeten weten.
Ja man.Wel dus, en voor de rest bent u welkom in dit topic, maar als het is om wat te komen lullen zonder mij persoonlijk te kennen blijf hier maar beter uit weg.
Capiche?![]()
Veel mensen hebben psychologische diagnoses, maar ik denk dat het onderwerp hier is: "Waarom mensen gefascineerd zijn door seriemoordenaars" en dat het vooral gaat over antisociale persoonlijkheidsstoornissen.
ADHD, borderline, PTSS en andere diagnoses maken van niemand een seriemoordenaar, maar sociopathie wel (hoewel er natuurlijk sociopaten zijn die geen moord plegen, niet elke sociopaat is een seriemoordenaar, maar elke seriemoordenaar is een sociopaat)
Natuurlijk kan een paranoΓ―de schizofreen een gruwelijke moord plegen, of kan een borderliner iemand in woede neersteken, maar als hij bijkomt, zal hij daar diep spijt van krijgen.
Nooit een sociopaat.
Hij heeft gewoon geen spijt, het enige waar hij spijt van heeft is zijn fout waardoor hij betrapt werd
Ook in ASPD (Anti Social personality disorder) zijn zo verschillende varianten wel hoor, niet iedereen is een sociopaat. Maar aan topic starter zen reacties te denk ik eerder aan Narcicism personality disorder, met de neiging aandacht te krijgen om zen gedrag. anders maak je dit soort shit niet aan.Veel mensen hebben psychologische diagnoses, maar ik denk dat het onderwerp hier is: "Waarom mensen gefascineerd zijn door seriemoordenaars" en dat het vooral gaat over antisociale persoonlijkheidsstoornissen.
ADHD, borderline, PTSS en andere diagnoses maken van niemand een seriemoordenaar, maar sociopathie wel (hoewel er natuurlijk sociopaten zijn die geen moord plegen, niet elke sociopaat is een seriemoordenaar, maar elke seriemoordenaar is een sociopaat)
Natuurlijk kan een paranoΓ―de schizofreen een gruwelijke moord plegen, of kan een borderliner iemand in woede neersteken, maar als hij bijkomt, zal hij daar diep spijt van krijgen.
Nooit een sociopaat.
Hij heeft gewoon geen spijt, het enige waar hij spijt van heeft is zijn fout waardoor hij betrapt werd
TBS ken ik niet als Belg zijnde, kan van alles zijn toch?Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die TBS heeft. π
1.5 jaar later eindigde het in huiselijkgeweld. (Goh verassend he)
Soms maakt een mens( ik in dit geval) domme keuzes. En geloofde ik teveel in het beeld van hem wat ik in mijn hoofd had.
Dat hij het anders wou en weer een normaal leven kon opbouwen inde maatschappij.
Soms is oordelen misschien beter dan denk ach iedereen heeft een verleden who am I to judgeπ
Ook in ASPD (Anti Social personality disorder) zijn zo verschillende varianten wel hoor, niet iedereen is een sociopaat. Maar aan topic starter zen reacties te denk ik eerder aan Narcicism personality disorder, met de neiging aandacht te krijgen om zen gedrag. anders maak je dit soort shit niet aan.
Je zou het niet verwachten, maar de meest walgelijke figuren kunnen ontzettende chameurs zijn. Ze winden je zo om je vinger. Dat is niet raar, en zeker niet iets om je voor te schamen. (en ik zeg niet dat jij dat doet hoor je schamen het was een voorbeeld)Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die TBS heeft. π
1.5 jaar later eindigde het in huiselijkgeweld. (Goh verassend he)
Soms maakt een mens( ik in dit geval) domme keuzes. En geloofde ik teveel in het beeld van hem wat ik in mijn hoofd had.
Dat hij het anders wou en weer een normaal leven kon opbouwen inde maatschappij.
Soms is oordelen misschien beter dan denk ach iedereen heeft een verleden who am I to judgeπ
Het is zegmaar zo'n soort ehm... hoe heette die reep ook alweer? Chocola, met nougat erin, caramel... oh ja, NUTS.
Het is zegmaar zo'n soort ehm... hoe heette die reep ook alweer? Chocola, met nougat erin, caramel... oh ja, NUTS.
Dat is het ding meestal, ikzelf ook gewoon, therapie zorgt dat je voor de maatschappij normaal lijkt. Terwijl alles gewoon fake is. Echter, ook al heb je ASPD, BPD, ofzo.. je kan effectief van iemand houden, gewoon op een heel andere manier. Maar persoon in kwestie wordt comfortabel en laat het masker los, in jou bijzijn.. voor de buitenwereld lijkt alles cool, maar in realiteit bevind je je in een helJe zou het niet verwachten, maar de meest walgelijke figuren kunnen ontzettende chameurs zijn. Ze winden je zo om je vinger. Dat is niet raar, en zeker niet iets om je voor te schamen. (en ik zeg niet dat jij dat doet hoor je schamen het was een voorbeeld)
Ken je nog Dirk Scheringa nog? Met zijn hele DSB schandaal, dat hij dan uit mocht gaan leggen bij die ene talkshow? En dan mensen achteraf alsnog zeggen: "Oh, het was eigenlijk een hele sympathieke vent'.
NATUURLIJK IS HET EEN SYMPATHIEKE VENT! WANT ALS JE EEN LUL BENT, IS HET BEHOORLIJK LASTIG OM MENSEN OP TE LICHTEN!
Sorry, er moest iets uit blijkbaar.
Ah komop, die van mij was veel beterIn zijn geval meer Meurisse.
Ah komop, die van mij was veel beterwat je nu doet is flauw
wat betekent meurisse xdIn zijn geval meer Meurisse.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."