#1
Tja, ik ga niet ontkennen dat al mijn keuzes weloverwogen en intelligent waren maar nee, dit was niet een van je beste moves. Maar goedMijn ex in dit geval. Woonde op straat (hij was toen 18/19 jaar) was extreem verslaafd ging met mensen om die jaren ouder waren en ook verslaafd en toen is er een keer een gedoe ontstaan over pep... Die zou door een "maat" gestolen zijn en hij en een andere hebben hem toen ja iets aan gedaan. Allemaal onder invloed van vanalles...
Dit was toen ik hem leerde kennen 16/17 jaar geleden. En ik dacht ach ja iedereen heeft een verleden heHij woonde nog op het terrein vande kliniek maar hij was bijna TBS vrij. En ik ja ben soms een ei....
Ik maak wel eens domme keuzes 🥚
Daar draait het leven om. Een ontdekkingstocht van jezelf. En nu ik terugkijk heb ik ook dingen geflikt dat ik nu denk Dirk, what were you thinking?Maar ik heb weer heel veel geleerd over mijzelf.
That's right, I wasn't thinking.
