#1
Ja daar ben ik wel naïef genoeg voor. 😂
Maar zo zat ik ook een keer naar Navaly te kijken, hij had netzo goed een dictator kunnen worden dacht ik.
Hoe die in de media telkens werd belicht als "DE GROTE UITDAGER VAN POETIN"... het was een extreem rechtse gek die nauwelijks stemmen haalde.