#1
O dacht al dat lijkt wel erg op het kaliber. Ook raar met die punt.5.56 is het kaliber van het wapen, niet het aantal tieners 😂
O dacht al dat lijkt wel erg op het kaliber. Ook raar met die punt.5.56 is het kaliber van het wapen, niet het aantal tieners 😂
Ik heb dat bij de vrouw van Nico Claux. Hij is vrijgelaten een tijd terug, terwijl hij een kannibaal was/is. En zijn vriendin is er helemaal oké mee. Je zou maar iedere avond in bed liggen met iemand waarvan je weet dat hij mensen eet. 😳 Hun hele woning staat ook vol meer eerbetonen en verzamel stukken van seriemoordenaars, echte schedels etc. Ik vind het erg bijzonder.Als je gecharmeerd bent door iemand waarvan je weet dat 'ie tientallen mensen heeft gemarteld en vermoordt, wordt het misschien tijd voor een grondige zelfreflectie.
Nice guy syndroom denk ik. Een vrouw wil dat een man een gevaarlijk randje heeft. Zit al honderden duizenden jaren in de biologie. Voor bescherming. Alleen is dit geen randje meer, maar door en door kwaadaardig en gevaarlijk.Klopt inderdaad. Zelf vind ik Bundy extreem charmant ook. Ik was er zo ingetrapt denk ik. (Als ik zijn geschiedenis op dat moment niet zou weten)
Maar als ik geweten had dat hij zoveel vrouwen verkracht en vermoord had, dan zou voor mij de lol er meteen af zijn.
Bundy is gewoon charmant, weet precies wat hij wel/niet moet zeggen, zelfverzekerd en intelligent en ergens wat mysterieus. Ik snap het wel.
En je hebt daar inderdaad gelijk in. Die mannen krijgen ontzettend veel fan mail. Vrouwen bieden zich allemaal aan.
Hoe vaak gebeurt het wel niet dat vrouwen een man afwijzen omdat ze “te lief” zijn? Het is eigenlijk echt gestoord. Ik ben wel benieuwd hoe dit komt. 🤔
Klopt wat je zegt. Vaak is het ook juist het tegenovergestelde. Mensen met een heel laag IQ die gaan moorden. Vaak ook omdat ze een stuk empathie niet hebben. Of de gevoelens die normaal gesproken tegen je zouden zeggen “doe dit nu niet, dat heeft gevolgen” ontbreekt bij ze.Het is een fabel dat antisociale persoonlijkheidsstoornis/psychopathie vaker voorkomt met hoge intelligentie. Het is waarschijnlijk wel zo dat mensen die zowel antisociaal en intelligent zijn dit vaak beter/langer kunnen maskeren. Maar er is geen significante link tussen psychopathie en intelligentie. Gemiddeld zijn mensen met deze persoonlijkheidsstoornis dus niet dommer of slimmer dan mensen zonder deze stoornis.
Veruit de meeste psychopaten zijn tevens geen moordenaars trouwens, dit zeg jij ook niet, maar dit beeld wordt veel te vaak geschetst via media. Wel komen ze door hun gedrag vaker in aanraking met justitie.
OT: Ik ben vanuit mijn achtergrond, psychologie, ook erg geïnteresseerd in psychopathologie en kijk om deze reden best wat true crime (een beetje mijn guilty pleasure). Ik vind vooral eerlijke beschouwingen, docu’s en het kijken van ‘ruwe’ interrogations interessant. Hou absoluut niet van overtheatraal (vaak Amerikaans) sensatie-gedoe, waarin misdadigers/moordenaars regelmatig bijna als een soort helden of celebrity’s worden neergezet. Dat laatste stoort me echt enorm. Maar de grenzen zijn dun bij sommige misdaadkanalen of documentaires.
Ik denk ergens dat die vrouwen toch een kink of fetisj moeten hebben? Want waarom zou je anders kicken op iemand die verkracht en moord? Dan gaat er toch iets niet helemaal lekker in je pan.Nice guy syndroom denk ik. Een vrouw wil dat een man een gevaarlijk randje heeft. Zit al honderden duizenden jaren in de biologie. Voor bescherming. Alleen is dit geen randje meer, maar door en door kwaadaardig en gevaarlijk.
Inderdaad, ik had eerst diagnose, ADHD, al van vroeger. Toen Bipolair, en pas na 3 jaar intense therapie en onderzoek, teruggeschroefd naar ADHD, met tekenen van anti sociaal gedrag.Interessant, dat wist ik niet. Volgens mij weet jij hier best wat vanaf.
Zeg dat wel, het was niet een kwestie van een formuliertje invullen maar mijn hele stamboom werd opgetrommeld. Ik hoefde nog net niet mijn schedel open te laten zagen.
Ted Bundy is altijd gestoord geweest, op 4-jarige leeftijd stond hij met een mes aan het bed van zijn zusje om haar bang te maken. Ze werd net wakker en was bang.Was Ted Bundy ooit in een goede relatie met een vrouw, of was hij direct verslaafd aan porno en alcohol en ging hij daardoor zo doordraaien en verkrachten ed?
Bij mijn ex in dit geval.Ik vind het sowieso wel oprecht belangrijk, om ongeacht de daden en gedrag, nog ergens het besef te hebben dat onderliggende ervaringe, traumas etc, de oorzaak hier van zijn. Vooral jeugdtrauma, en effectief te beseffen, ergens kunnen ze er niets aan doen, zijn ze idd soort van ziek. Neemt niet weg dat als je er mee te maken krijgt, je eigen gezondheid voorgaat, en je jezelf niet moet beschadigen voor iemand anders te helpen
Bij mijn ex in dit geval.
Hij werd als klein kind opgesloten in zijn kamer. (Door zijn vader) En moest zijn behoeftes daar ook doen. Zijn oudere broer mocht wel mee weg zeg maar.
Ze werden alle 3 (2 kids plus moeder) mishandeld door pa als die dronken was.
Uiteindelijk is moeder weg gegaan maar vond eenzelfde soort man die door ging met mishandelingen en opsluiting in het kolen hok.
Toen mijn Ex 8//10 was ofzo is hij van internaat naar internaat gegaan en toen hij 18 was kwam hij op straat te staan. (In internaat drugs leren kennen)
Toen viel hij in een gat kwa opvang en dergelijke. En is hij 1.5 jaar dakloos geweest en nog meer drugs gaan gebruiken.
En uiteindelijk heeft hij dus ja iemand iets aan gedaan.
Diagnoses waren o.a
Hechtingstoornis.
Anti sociale persoonlijkheidsstoornis.
Drugs gebruiken (ploy)
Borderline
ADHD
Autisme.
Dus ja valt dan wel te verklaren dat mensen Uiteindelijk gekke dingen gaan doen.(Wil het daar natuurlijk niet mee goed praten)
Bij mijn ex in dit geval.
Hij werd als klein kind opgesloten in zijn kamer. (Door zijn vader) En moest zijn behoeftes daar ook doen. Zijn oudere broer mocht wel mee weg zeg maar.
Ze werden alle 3 (2 kids plus moeder) mishandeld door pa als die dronken was.
Uiteindelijk is moeder weg gegaan maar vond eenzelfde soort man die door ging met mishandelingen en opsluiting in het kolen hok.
Toen mijn Ex 8//10 was ofzo is hij van internaat naar internaat gegaan en toen hij 18 was kwam hij op straat te staan. (In internaat drugs leren kennen)
Toen viel hij in een gat kwa opvang en dergelijke. En is hij 1.5 jaar dakloos geweest en nog meer drugs gaan gebruiken.
En uiteindelijk heeft hij dus ja iemand iets aan gedaan.
Diagnoses waren o.a
Hechtingstoornis.
Anti sociale persoonlijkheidsstoornis.
Drugs gebruiken (ploy)
Borderline
ADHD
Autisme.
Dus ja valt dan wel te verklaren dat mensen Uiteindelijk gekke dingen gaan doen.(Wil het daar natuurlijk niet mee goed praten)
Briljante scene uit de scerie mindhunters waar ze seriemoordenaar interviewen (fictie, gebaseerd op waarheid maar geen documentaire).Edmund Kempner was ook zo'n rare. Kan je hem? Extreem intelligent, welbespraakt, beer van een vent, zo geschift als een deur. Had seks met lijken en met hoofden, vermoorde tienermeisjes die hij lokte met liften.
Bekijk bijlage 57034
Ik moet zeggen, dat ik het laatste interview van Ted Bundy wel interessant vond.
"Mentale afwijkingen" vind ik een ook een speciale titel voor dit onderwerp. Alle mensen zijn uniek en vormen een omgang met hun omgeving die afhankelijk is van vele factoren.
Was Ted Bundy ooit in een goede relatie met een vrouw, of was hij direct verslaafd aan porno en alcohol en ging hij daardoor zo doordraaien en verkrachten ed?
Ik hoop dat hij echt een afwijking had, anders vrees ik dat velen die opgroeien met porno vanaf hun 10de ook vreemde dingen gaan doen in hun leven.
Jeetje, ik moet er niet aan denken!
Wat heeft je ex gedaan, wil je dat ook vertellen, of is het te moeilijk?
Ik moet zeggen, dat ik het laatste interview van Ted Bundy wel interessant vond.
"Mentale afwijkingen" vind ik een ook een speciale titel voor dit onderwerp. Alle mensen zijn uniek en vormen een omgang met hun omgeving die afhankelijk is van vele factoren.
Was Ted Bundy ooit in een goede relatie met een vrouw, of was hij direct verslaafd aan porno en alcohol en ging hij daardoor zo doordraaien en verkrachten ed?
Ik hoop dat hij echt een afwijking had, anders vrees ik dat velen die opgroeien met porno vanaf hun 10de ook vreemde dingen gaan doen in hun leven.
Jeetje, ik moet er niet aan denken!
Wat heeft je ex gedaan, wil je dat ook vertellen, of is het te moeilijk?
Heftig inderdaad, als ik vragen mag, wat waren de consequenties?Dit is globaal het verhaal van wat er toen is gebeurd..
Hij (mijn ex) en een maat van hem waren bij een andere maat....
Ze hadden hem geld gegeven en hij zou pep gaan halen...
Maat komt terug geen pep...
1 maat is boos en begint op hem inte slaan met een stofzuiger slang.
Uiteindelijk hielp mijn ex ook mee met slaan ( hij zei: al mijn woede en opgebouwde frustratie kwam eruit)
Ze hebben te lang doorgeslagen waardoor die man dus is overleden.
4 jaar celstraf en TBS met dwangverpleging voor mijn ex.Heftig inderdaad, als ik vragen mag, wat waren de consequenties?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."