Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Reacties van GewoonVOL moet je niet erg serieus nemen. :) :smoke:
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha strax klaar met werken en dan :stoned: en een heerlijk ijskoud biertje :beer: proost alvast he :wink:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt er net aan, je kunt het altijd wel aan het buikje zien :P .
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#4
disaster zei:
Ligt er net aan, je kunt het altijd wel aan het buikje zien :P .
Klik om te vergroten...
ahaha zien :wink: :flushed:
P
Psychedelic_60sLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat is net als ; Wijn is een vrouwen drankje.
Het slaat nergens op, drank is gewoon drank.
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd drank is drank!
Altijd van dat achterlijke stereotype denken bah!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jawel, maar wijn vind ik charmanter.
Maar 1000x liever bier dan een br33zah natuurlijk.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is dat ik geen bier meer lust (vroeger dronk ik altijd het laatste beetje van paps) maar het maakt toch niet uit wat je drinkt?
Doe mij maar een flugel dan ben ik al blij, maar bier en vrouwen kunnen ook wel samen toch
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#9
dus ik moet wijn drinken omdat dat charmanter is :openmouth:

flikker toch op..ik drink wat ik wil :smilingimp:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
inderdaad
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
kaalkopje zei:
dus ik moet wijn drinken omdat dat charmanter is :openmouth:

flikker toch op..ik drink wat ik wil :smilingimp:
Klik om te vergroten...

right on , drink wa je lekker vind , zonder je een kloot aan te trekke van de rest :)
p
poisonLid
01-01-2024, 00:00
#12
meisjes die bier drinken

als dat een afknapper moet zijn dan drinken die mannen/jongens waarschijnlijk ook geen bier. en dat is een afknapper. jongens met bier. gewoon drinken wat je lekker vind.
anders krijg je weer die ouderwetse gedachte, mag en meisje ook niet op straat roken
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
kaalkopje zei:
dus ik moet wijn drinken omdat dat charmanter is :openmouth:

flikker toch op..ik drink wat ik wil :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Ik zeg dat ik het charmanter vind.
Net zoals ik meer val op donker dan op blond.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
tuurlijk
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een onzin zeg; dat vrouwen en bier niet zouden staan.
Ik drink gewoon bier en heb er nooit commentaar op gekregen dat het ongepast zou zijn maar dat zou ik ook niet verwchten in mijn sociale kringen. Maar haast alle meisjes en vrouwend ie ik ken die drinken drinken ook gewoon bier.
Wat maakt het nou weer uit?

(die 2 dingen tegelijk complot theorie eerder gepost is trouwens erg grappig; daar moest ik hardop om lachen)
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik drink altijd bier tijdens het uitgaan, wat interesseert mij het. Nee, met al die mixdrankjes staan te kutten, die dingen zijn nog duur ook. En nee, ik ben geen manwijf, want ik draag tijdens het uitgaan altijd hoge hakken en andere vrouwelijke kledij. Bier is gewoon het beste, al smaakt het niet het beste :wink: Het ligt er trouwens wel aan met wie ik uitga. Met mijn mannelijke vrienden is het automatisch bier terwijl ik met mijn vriendinnen de laatste tijd vaker los ga op moesel en shotjes, is ook lekker.
d
druppelvangerLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat maakt het nu uit of een meisje bier drinkt of niet ?
bier is smerig daar niet van, maar het maakt toch niet uit. :mrgreen:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bier. Hertog Jan het liefst. Grolsch mag ook. Heineken is schijt. Met heinenken is het altijd kotsen opt eind van de avond. Ja, en dan voel ik me een manwijf, dus géén heineken voor mij :grin:

Alhoewel witte wijn tegenwoordig ook goeeeed in trek is. Fijne rode wangetjes enzo :tearsofjoy:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het een meisje/vrouw juist sieren als ze bier drinkt, shag rookt, boeren laat, ruft, etc. en gewoon schijt heeft en ondanks alles toch op haar eigen classy stijl doet zegmaar. But then again, datzelfde geld ook voor mannen..

tis net als kleding; Als je het vaak draagt is prio1 gewoon dat het lekker zit.


Ik heb bijvoorbeeld ook wel eens buien dat ik in mn overseas met 5 kettingen, in een soulfly vest en met een hanenkam ineens de hele avond smirinoff ice wil drinken in de plaatselijke Skihut. Dan kijken ook alle oogjes van 'hey dat kan toch niet', maar dat moet niet uitmaken vind ik. Is lichtelijk hetzelfde principe.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doe mij die voorste maar :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."