Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik drink ook altijd bier met uitgaan,en de mannen die ik daarbij tegen kom lijken daar geen problemen mee te hebben :beer:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liefst een vrouw die gewoon bier meedrinkt i.p.v. van dat standaard preutse witte wijntje of truttig martinitje "Ik luuuust geeen biiiieeer", bier is vloeibaar brood met een schepje alcohol, learn to love it!
jaja James Bond, ik haal hierbij ook naar jou uit!
Schol he! :beer:
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aan een manwijf is toch al te zien dat het een manwijf is, bier heeft daar niks mee te maken :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het zelf een afknapper. Moet wel een heel leuk meisje zijn om dat goed te maken. Vind het iets boers hebben. Drink zelf ook weinig bier. Heb het leren drinken maar vind sterke drank lekkerder. Betekent niet dat ze smirnoff of breezers meoten drinken en dan heel dronken moeten doen. VInd ik ook een afknapper :P Drink een vrouwelijk rood of wit wijntje. Of een mixje. Das vrouwlijk vind ik.
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik drink ook gewoon bier ..
Vindt het lekker :beer:
Een vrouw met bier is een vrouw met pit !
Waarom gedraagt iedreen zich alsof drank mode is ?
Tenslotte staadt er nergens op een 6pack of blikje/flesje verboden voor vrouwen..
Dusse what the fuck is t probleem :wink:

NERGENS VOOR SCHAMEN IK DRINK HET OVERAL:d
al mijn vriendinnen drinken het niet .. nja dan maar een gezellige avond onder de mannen+1vrouw :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is. :sunglasses:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZI09 zei:
Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dream on.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemini zei:
ZI09 zei:
Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dream on.
Klik om te vergroten...
:grin:

Alles en iedereen bier, hoppa, go!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Alto's zijn kankergeil.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Re:

Angramar Temenos zei:
GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Alto's zijn kankergeil.
Klik om te vergroten...

...Of een uiting van onzekerheid.
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#11
drink gewoon wat je wil..wat maakt het nou uit...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is toch maar een simpele drank? Stop eens met de vrouwen zo achteruit te stellen. :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik een beetje leuk wil doen, doe mij dan maar een wijntje. Bier staat gewoon voor lompheid, alcohol staat zowieso voor lompheid.
Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Meisjes met bier.. tja... leuk toch? :) wat maakt het allemaal ook uit?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker :mrgreen:
Klik om te vergroten...

*jaleous* :openmouth: :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Qocaïne zei:
minn zei:
Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker :mrgreen:
Klik om te vergroten...

*jaleous* :openmouth: :beer:
Klik om te vergroten...

Leren jij :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Vind het wel relax als mijn meid ook gewoon bier drinkt, is toch niet meer dan normaal.. :confused:
Sowieso heb ik er een hekel aan als ze dure drankjes drinken, telt allemaal mee op aan wat ik uitgeef op zo'n avond

Avond alleen bier-drinkers: E hooguit 25 euri
Avond met dure zuipers: E minstens 45 euri
en dan ben ik ook nog eens de enige die uitsluitend bier drinkt, alleen 1 of 2 tequila tussendoor
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ mee eens. Als iemand me wat aanbiedt is het vaak ook gewoon bier. Tenzij wijn even duur is, of tenzij het een enorme badass eikel/patser is, dan wordt het iets vet duur, dubbel en mét ijs.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoete witte wijn dat is echt het allerergste wat ik kan bedenken. Zó vies en zó ordinair. Breezers ook niet eigenlijk. Rode wijn of martini ofzo is ok. Is nooit leuk als een meisje helemaal niets drinkt.

Lana zei:
Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost :beer:
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
Klik om te vergroten...

Dat is altijd gteniaal. Daar kan je altijd leuk mee feesten!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#20
zommes zei:
MissDior zei:
Ik drink wel vaker pils, met uitgaan, soms heb ik echt zin in een lekker biertje :beer:
Ben de enige van mijn vriendinnen die af en toe bier drinkt :beer:
Klik om te vergroten...

Bij jou is zelfs karnemelk geen afknapper... :wink:
Klik om te vergroten...

Mee eens. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."