#1
ik drink ook altijd bier met uitgaan,en de mannen die ik daarbij tegen kom lijken daar geen problemen mee te hebben 



ZI09 zei:Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is.![]()
Gemini zei:ZI09 zei:Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is.![]()
Dream on.
GewoonVOL zei:Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.
Breezer is een drankje voor kleine meisjes.![]()
En wijn is..![]()
Angramar Temenos zei:GewoonVOL zei:Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.
Breezer is een drankje voor kleine meisjes.![]()
En wijn is..![]()
Alto's zijn kankergeil.

minn zei:Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker![]()

Qocaïne zei:minn zei:Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker![]()
*jaleous*![]()
![]()
Lana zei:Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost![]()
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
zommes zei:MissDior zei:Ik drink wel vaker pils, met uitgaan, soms heb ik echt zin in een lekker biertje![]()
Ben de enige van mijn vriendinnen die af en toe bier drinkt![]()
Bij jou is zelfs karnemelk geen afknapper...![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."