Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik drink soms bier en ik ben zeeer vrouwelijk hoor :)
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lana zei:
pepito zei:
Lana zei:
Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost :beer:
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
Klik om te vergroten...

hmmm :hearteyes: mag ik door het haar op je borst kroelen??? :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Kom maar op, krijg je meteen een stomp op je bakkes :P :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: ga door je maakt me gek.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
meisjes gaan niet samen met bier net zoals mannen niet samengaan met kriek
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Man/vrouw; wat maakt 't uit; voor zover 't de drankjes aangaat, uiteraard.
Ik drink niet voor de show, en ook niet in wedstrijdverband.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik een beetje leuk wil doen, doe mij dan maar een wijntje. Bier staat gewoon voor lompheid, alcohol staat zowieso voor lompheid.
Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meisjes met bier.. tja... leuk toch? :) wat maakt het allemaal ook uit?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
minn zei:
Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker :mrgreen:
Klik om te vergroten...

*jaleous* :openmouth: :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qocaïne zei:
minn zei:
Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker :mrgreen:
Klik om te vergroten...

*jaleous* :openmouth: :beer:
Klik om te vergroten...

Leren jij :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vind het wel relax als mijn meid ook gewoon bier drinkt, is toch niet meer dan normaal.. :confused:
Sowieso heb ik er een hekel aan als ze dure drankjes drinken, telt allemaal mee op aan wat ik uitgeef op zo'n avond

Avond alleen bier-drinkers: E hooguit 25 euri
Avond met dure zuipers: E minstens 45 euri
en dan ben ik ook nog eens de enige die uitsluitend bier drinkt, alleen 1 of 2 tequila tussendoor
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ mee eens. Als iemand me wat aanbiedt is het vaak ook gewoon bier. Tenzij wijn even duur is, of tenzij het een enorme badass eikel/patser is, dan wordt het iets vet duur, dubbel en mét ijs.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoete witte wijn dat is echt het allerergste wat ik kan bedenken. Zó vies en zó ordinair. Breezers ook niet eigenlijk. Rode wijn of martini ofzo is ok. Is nooit leuk als een meisje helemaal niets drinkt.

Lana zei:
Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost :beer:
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
Klik om te vergroten...

Dat is altijd gteniaal. Daar kan je altijd leuk mee feesten!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
zommes zei:
MissDior zei:
Ik drink wel vaker pils, met uitgaan, soms heb ik echt zin in een lekker biertje :beer:
Ben de enige van mijn vriendinnen die af en toe bier drinkt :beer:
Klik om te vergroten...

Bij jou is zelfs karnemelk geen afknapper... :wink:
Klik om te vergroten...

Mee eens. :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat boeit dat nou, dope is dope en vrouwen zijn ook mensen :) :beer:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goanaut zei:
Ja want jij hebt de pure waarheid in pacht, hoera! Waarom leven wij op deze aardbol, beantwoord die ook eens?
Klik om te vergroten...

WTF :confused: :P
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#15
vlaemink zei:
deadlock zei:
Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient. :)
Klik om te vergroten...

Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
Klik om te vergroten...
Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.
Zoek eens op www.taalweb.nl op het woord "assumptie"
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#16
deadlock zei:
vlaemink zei:
deadlock zei:
Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient. :)
Klik om te vergroten...

Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
Klik om te vergroten...
Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.
Zoek eens op www.taalweb.nl op het woord "assumptie"
Klik om te vergroten...

Tjiezes, seg, heb jij lange tenen. Ok dan, ik neem mijn woorden terug
'meisjes houden helemaal niet van wijn of zoete alcoholische dranken' en jongens lusten indd minder graag bier dan meisjes'. nu good? :rolleyes:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je snapt het punt echt niet het jongen, je bent een beetje kinderachtig. Iemand geeft een punt van kritiek en meteen stel je jezelf zo verdedigend en beledigd op.
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goanaut zei:
Je snapt het punt echt niet het jongen, je bent een beetje kinderachtig.
Klik om te vergroten...

Doe niet zo uit de hoogte,dankje.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laat die newbie's zich eens rustig houden
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bier

Ik drink bier in het weekend en rook zware van Nelle.
Dit doe ik ter compensatie van het ophouden van mijn scheten doordeweeks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."