#1
ik drink soms bier en ik ben zeeer vrouwelijk hoor ![:)]()
Lana zei:pepito zei:Lana zei:Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost![]()
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
hmmmmag ik door het haar op je borst kroelen???
![]()
![]()
Kom maar op, krijg je meteen een stomp op je bakkes :P![]()


minn zei:Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker![]()

Qocaïne zei:minn zei:Ben er een beetje vanaf de laatste tijd. Vind er niet meer zoveel aan, het gevoel van GHB is ook leuker![]()
*jaleous*![]()
![]()
Lana zei:Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost![]()
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
zommes zei:MissDior zei:Ik drink wel vaker pils, met uitgaan, soms heb ik echt zin in een lekker biertje![]()
Ben de enige van mijn vriendinnen die af en toe bier drinkt![]()
Bij jou is zelfs karnemelk geen afknapper...![]()


Goanaut zei:Ja want jij hebt de pure waarheid in pacht, hoera! Waarom leven wij op deze aardbol, beantwoord die ook eens?
Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.vlaemink zei:deadlock zei:Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient.![]()
Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
deadlock zei:Nee dat is niet waar. Je spuugt je mening uit voor waarheid.vlaemink zei:deadlock zei:Beter verander je je wachtwoord in iets randoms als je niet weet waar een forum voor dient.![]()
Awel wener, op wat slaat dees dan? Ik zei gewoon pure waarheid over dit onderwerp.
Zoek eens op www.taalweb.nl op het woord "assumptie"

Goanaut zei:Je snapt het punt echt niet het jongen, je bent een beetje kinderachtig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."