Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mesh5 zei:
Persoonlijk maakt het me niet uit, als het maar niet ongepast is.
Klik om te vergroten...

Eensch.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat maakt het uit wie wat drinkt? Bier is voor mannen? Nee dat denk ik niet. Is het dan ook zo dat mannen die breezers drinken homo's zijn?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tot nu toe ben ik maar 1 man tegengekomen die breezer dronk.

En Ja, hij was homo.


:wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind trouwens dat meer meiden zo zouden moeten denken, wordt het een stuk leuker op. Ik hou niet van die tutten die nuffig van hun damesdrankje staan te nippen.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PRINCEZS_ zei:
Ik ben heel benieuwd, hoe jongens bier bij meisjes eigelijk vinden staan tijdens het uitgaan? is het een afknapper of staat het juist goed?
Ik drink tijdens het uitgaan altijd bier, want met een breezer voel ik me zo tuttig :rolleyes: Maar wat staat volgens jullie nou beter bij een meisje; Breezers/Smirnoff ice of bier?? :beer:
Klik om te vergroten...


Wanneer gaan we samen stappen?? Lekker aan het bier... :beer:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zuip me met alles een stuk in m´n kraag, kan mij het schelen.
Ik gedraag me gewoon als een vent als ik op dreef ben. Misschien nog wel erger. Ik loop ook gerust met een blik bier over straat. Proost :beer:
Dan maar een manwijf, daar stoor ik me niet aan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een onzin zeg; dat vrouwen en bier niet zouden staan.
Ik drink gewoon bier en heb er nooit commentaar op gekregen dat het ongepast zou zijn maar dat zou ik ook niet verwchten in mijn sociale kringen. Maar haast alle meisjes en vrouwend ie ik ken die drinken drinken ook gewoon bier.
Wat maakt het nou weer uit?

(die 2 dingen tegelijk complot theorie eerder gepost is trouwens erg grappig; daar moest ik hardop om lachen)
N
Natural_MysticLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik drink altijd bier tijdens het uitgaan, wat interesseert mij het. Nee, met al die mixdrankjes staan te kutten, die dingen zijn nog duur ook. En nee, ik ben geen manwijf, want ik draag tijdens het uitgaan altijd hoge hakken en andere vrouwelijke kledij. Bier is gewoon het beste, al smaakt het niet het beste :wink: Het ligt er trouwens wel aan met wie ik uitga. Met mijn mannelijke vrienden is het automatisch bier terwijl ik met mijn vriendinnen de laatste tijd vaker los ga op moesel en shotjes, is ook lekker.
d
druppelvangerLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat maakt het nu uit of een meisje bier drinkt of niet ?
bier is smerig daar niet van, maar het maakt toch niet uit. :mrgreen:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bier. Hertog Jan het liefst. Grolsch mag ook. Heineken is schijt. Met heinenken is het altijd kotsen opt eind van de avond. Ja, en dan voel ik me een manwijf, dus géén heineken voor mij :grin:

Alhoewel witte wijn tegenwoordig ook goeeeed in trek is. Fijne rode wangetjes enzo :tearsofjoy:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het een meisje/vrouw juist sieren als ze bier drinkt, shag rookt, boeren laat, ruft, etc. en gewoon schijt heeft en ondanks alles toch op haar eigen classy stijl doet zegmaar. But then again, datzelfde geld ook voor mannen..

tis net als kleding; Als je het vaak draagt is prio1 gewoon dat het lekker zit.


Ik heb bijvoorbeeld ook wel eens buien dat ik in mn overseas met 5 kettingen, in een soulfly vest en met een hanenkam ineens de hele avond smirinoff ice wil drinken in de plaatselijke Skihut. Dan kijken ook alle oogjes van 'hey dat kan toch niet', maar dat moet niet uitmaken vind ik. Is lichtelijk hetzelfde principe.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrouwen met bier==sexy
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#14
cordelia zei:
ik drink alle mannen hier eruit zonder grappen maar een manwijf??
Klik om te vergroten...


Het is dat ik niet meer in wedstrijdverband drink, maar anders...
d
druppelvangerLid
01-01-2024, 00:00
#15
wat maakt het nu uit of een meisje bier drinkt of niet ?
bier is smerig daar niet van, maar het maakt toch niet uit. :mrgreen:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij zitten we in een nieuwe feministische golf. En ik ben erbij, want een gekloot altijd dat je als vrouw perse ten allen tijden charmant moet zijn, of sexy. Fuck! :mrgreen: Ik schep er genoegen in de ene dag sexy te zijn, of schattig, en me de volgende dag onder de tafel te drinken. What the heck! :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
De laatste post gaan ervanuit dat je bier inet stijlvol kan drinken, maar het is juist zo stijlvol als je je heel stijlvol kleed en dan gewoon bier drinkt, dat voegt iets nonchalants toe, versterkt dat de stjil niet juist?

Nouja manwijf of niet, ik zuip lekker door van het bier en stop shag in mijn joints.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind het onzin.
Iedereen moet drinken wat ie wil.
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat ik weet is dat niemand eleganter is na 5 wijntjes dan na 5 pintjes :P

Serieus, wat een nutteloze discussie...
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jezus Christus, is dit de 18e eeuw ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."