Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou met Minn is dat geen enkel probleem dan. :beer:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gezellig. :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
^_^ zei:
Nee idd, maar het is leuker met ghb, dan rolt ze over me tapijt enzo :P
Klik om te vergroten...

Tssssssk :openmouth:
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
Klik om te vergroten...
Manwijfen :confused: ik drink alle mannen hier eruit zonder grappen maar een manwijf????hoop niet dat je dat meent :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Reacties van GewoonVOL moet je niet erg serieus nemen. :) :smoke:
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha strax klaar met werken en dan :stoned: en een heerlijk ijskoud biertje :beer: proost alvast he :wink:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt er net aan, je kunt het altijd wel aan het buikje zien :P .
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#9
disaster zei:
Ligt er net aan, je kunt het altijd wel aan het buikje zien :P .
Klik om te vergroten...
ahaha zien :wink: :flushed:
P
Psychedelic_60sLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat is net als ; Wijn is een vrouwen drankje.
Het slaat nergens op, drank is gewoon drank.
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#11
Idd drank is drank!
Altijd van dat achterlijke stereotype denken bah!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jawel, maar wijn vind ik charmanter.
Maar 1000x liever bier dan een br33zah natuurlijk.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het is dat ik geen bier meer lust (vroeger dronk ik altijd het laatste beetje van paps) maar het maakt toch niet uit wat je drinkt?
Doe mij maar een flugel dan ben ik al blij, maar bier en vrouwen kunnen ook wel samen toch
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#14
dus ik moet wijn drinken omdat dat charmanter is :openmouth:

flikker toch op..ik drink wat ik wil :smilingimp:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
inderdaad
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
kaalkopje zei:
dus ik moet wijn drinken omdat dat charmanter is :openmouth:

flikker toch op..ik drink wat ik wil :smilingimp:
Klik om te vergroten...

right on , drink wa je lekker vind , zonder je een kloot aan te trekke van de rest :)
p
poisonLid
01-01-2024, 00:00
#17
meisjes die bier drinken

als dat een afknapper moet zijn dan drinken die mannen/jongens waarschijnlijk ook geen bier. en dat is een afknapper. jongens met bier. gewoon drinken wat je lekker vind.
anders krijg je weer die ouderwetse gedachte, mag en meisje ook niet op straat roken
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
kaalkopje zei:
dus ik moet wijn drinken omdat dat charmanter is :openmouth:

flikker toch op..ik drink wat ik wil :smilingimp:
Klik om te vergroten...

Ik zeg dat ik het charmanter vind.
Net zoals ik meer val op donker dan op blond.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#19
tuurlijk
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vrouwen die geen bier drinken zijn geen vrouwen! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."