Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel drink je gemiddeld?

Hoeveel drink je gemiddeld?

98 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik drink altijd uit de fles, dus ik heb geen idee (:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
sinds ik een beetje van de drugs af ben, ben ik meer gaan drinken ; nu is het meestal > 10
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben zelf alleen een weekend drinker en doordeweeks drink ik geen druppel..
Drink eigenlijk alleen bier.. op Vrijdag/Zaterdag/Zondag ben niet zo uitgaans beest maar drink op die 3 dagen bij elkaar meestal 1 kratje weg.
En dat is eigenlijk standaard ieder weekend zo.. soms iets minder.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een liter fles wodka en een krat bier
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben er nooit te zat voor maar ik hou dat echt niet bij
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Valt me tijdens uitgaan altijd op dat je veel meer drinkt, je hebt het niet echt in de gaten en voor je het weet is je geld bijna op.. De 10 glazen haal ik wel.. Alleen drink ik als ik uitga eigenlijk geen bier en mn portomonee vind dat dus minder leuk. Als ik drink als ik niet uitga haal ik meestal een 0,7wodka ofzo voor vrijdag en voor zaterdag een nieuwe of bier..

Krokantie, doet het! Just doe het!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
greenpower zei:
Een liter fles wodka en een krat bier
Klik om te vergroten...

Ligt dat aan mij of is dat echt gewoon ontiegelijk veel?

Ik red zonder drugs denk ik nooit een krat bier.
Liter wodka ook net niet, 0,7 dan weer wel :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
In vakanties toch wel een kratje per week! :flushed:

Wanneer studie weer begint, drink ik alleen in het weekend!
Gewoon puur onbewust, niet omdat ik het mezelf verbied om dan te drinken, maar het voelt gewoon beter!
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qocaïne zei:
In vakanties toch wel een kratje per week! :flushed:
!
Klik om te vergroten...
Kratje per week valt toch wel mee??
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mescaline zei:
Qocaïne zei:
In vakanties toch wel een kratje per week! :flushed:
!
Klik om te vergroten...
Kratje per week valt toch wel mee??
Klik om te vergroten...

Heb verder geen referentiekader... heb geen idee dus!
Hoeveel drink jij dan?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
zuipschuit :grin:
M
MescalineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Qocaïne zei:
Mescaline zei:
Qocaïne zei:
In vakanties toch wel een kratje per week! :flushed:
!
Klik om te vergroten...
Kratje per week valt toch wel mee??
Klik om te vergroten...

Heb verder geen referentiekader... heb geen idee dus!
Hoeveel drink jij dan?
Klik om te vergroten...

Kratje in een weekend(ben een weekend drinkervrijdag/zaterdag/zondag avond)
Maar ik gebruik geen andere drugs.. soms een blowtje bij een maat ofzo maar voor de rest niks :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
zuipschuit :grin:
Klik om te vergroten...

Dankjewel, ik ook van jou :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mescaline zei:
Qocaïne zei:
Mescaline zei:
Kratje per week valt toch wel mee??
Klik om te vergroten...

Heb verder geen referentiekader... heb geen idee dus!
Hoeveel drink jij dan?
Klik om te vergroten...

Kratje in een weekend(ben een weekend drinkervrijdag/zaterdag/zondag avond)
Maar ik gebruik geen andere drugs.. soms een blowtje bij een maat ofzo maar voor de rest niks :wink:
Klik om te vergroten...

Leuke naam heb je voor een nietdrugsgebruiker :P
d
dirkie12Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik drink sinds een jaar misschien maar 1 a 2 keer in de maand ongeveer 2 biertjes. Van (veel) alcohol kan ik niet echt meer genieten. Sinds ik andere middelen heb ontdekt vind ik de hele ervaring van dronken of aangeschoten zijn niet echt meer de moeite waard. Ook vind ik de kater achteraf altijd te groot. Niet dat ik voorheen mezelf altijd helemaal lamdronk, maar het heeft toch altijd een hoop energie gekost merk ik de dag erna. Zeker ook omdat veel mensen (myself not included in mijn eigen ogen) er echt ontzettend vervelend van worden en die zitten dan eenmaal in je omgeving (kroeg, etc.). Als ik drink dan gewoon liefst thuis met vrienden!
l
leanbackLid
01-01-2024, 00:00
#16
15 glaasjes ofzo waarschijnlijk iets meer als je het uit de fles drinken er bij telt :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Na een werkdag soms een biertje of 1 a 2.
In de vrije weekenden op stap en met vrienden een pilsje of 20 :stoned:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb 1 tot 3 gestemd omdat ik dacht dat het dagelijks was :(
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik woon in een klein Dorpje
Hier licht het alcoholgebruik vrij hoog
bij ons in de vriendengroep drinken we gemiddeld 20 glazen per avond. de een wat meer ander wat minder
en dat maakt hier allemaal niet zoveel uit
maar zo snel ze het woord DRUGS horen dan is het fout, niet wetende dat zoveel alcohol veel slechter is dan 1 x in de maand een pilletje of af en toe een jointje.. :smilingimp:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga zo'n 2-3 keer per week 'echt' uit normaal gezien, en dan kom ik toch al snel aan 15 pintjes. Hangt er natuurlijk af van de setting, hoe lang, met wie,...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."