Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik mis beetje de woorden: zhemmel, gattar, **racist, **jood, kaaskop en zulke dingen"
"Uhm Rollin with the nines, cocaine cowboys (meer docu)"
"Nee nog nooit maar heb nog niet zoveel geblowed in me leven. Dusja...."
"Damn bitch, 15 en nog geen wiet kunnen halen in fockin eindhoven? Beetje normaal persoontje van 13 lukt het al om shit te krijgn in een klein dorp.... succes met je opblaaspoppen hea"
"davie zei: royallicious zei: Damn bitch, 15 en nog geen wiet kunnen halen in fockin eindhoven? Beetje normaal persoontje van 13 lukt het al om shit te krijgn in een klein dorp.... succes met je opblaaspoppen hea Klik om te vergroten... In welk dorp tref je nu 10 shops aan. En geloof mij je krijgt echt niks mee als je 13 bent. Ik ben 25 en ze vragen soms aan mij nog legitimatie. Als eigenaar zijnde kijk je wel uit voor sluiting/boete te riskeren. Weet je wat een shop oplevert op goeie locatie, dan wil je echt niet dat je moet sluiten. Klik om te vergroten... Ja ander vraag je ff rond in vrienden kring, ik weet niet wie er spuiten en slikken heeft gezien maandag. Dat dorpie waar ze waren voor 1 grame coke "Breukelen" daar woon ik dus klein kut gat maar je krijgt hier als je vraagt als je 12 bent nog gewoon wiet. Niet in shop die hebben we niet maar gewoon bij dealers."
"Ach ja kom gewoon naar utrecht of amsterdam en vragen even achter het centraal station"
"Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe! Succes ermee man en het gaat lukken !"
"onderaan mijn poost is ontopic"
"Oom Klaas zei: Paar kilo nootmuskaat gaan inslaan dan maar Klik om te vergroten... Oppassen met buikpijn dan :P"
"Nope, ik heb zelf vroeger tests gedaan met smaakstoffen en geurstoffen toe voegen aan me wiet. De plant neemt het wel degelijk op en zal wel degelijk in je toppen kommen. Alleen de concentratie is te laag om er iets van te werken. Iedreen die hem zo lomp loopt uit te lachen, het is wel degelijk mogelijk om het op te laten nemen je merkt er alleen niks van."