#1
Eeh.. ik schat dat je zo ongeveer 54.67 weerstand hebt tegen alcohol, ik kan er misschien een aantal decimalen naast zitten.
Immo zei:Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Ben ik nu de man of niet?
gr. IMMO
yxes zei:Hmmm, ik heb ergens een keer iets gelezen over dat je onder een bepaalde leeftijd niet merkt dat je dronken bent ofzo. Dacht dat het een halfjaar geleden in de krant stond ofzo.
SchilDpadDo zei:yxes zei:Hmmm, ik heb ergens een keer iets gelezen over dat je onder een bepaalde leeftijd niet merkt dat je dronken bent ofzo. Dacht dat het een halfjaar geleden in de krant stond ofzo.
Hier linkje over alcohol in de hersenen. Lijkt me sterk dat als je jonger bent je bepaalde onderdelen mist waardoor je niet dronken kan worden. In tegendeel. Toen mijn broertje 3 was heeft die aan de champagne gezeten en was overduidelijk te merken dat hij er effect van had.
http://www.jellinek.nl/brain/start.htm
SchilDpadDo zei:yxes zei:Hmmm, ik heb ergens een keer iets gelezen over dat je onder een bepaalde leeftijd niet merkt dat je dronken bent ofzo. Dacht dat het een halfjaar geleden in de krant stond ofzo.
Hier linkje over alcohol in de hersenen. Lijkt me sterk dat als je jonger bent je bepaalde onderdelen mist waardoor je niet dronken kan worden. In tegendeel. Toen mijn broertje 3 was heeft die aan de champagne gezeten en was overduidelijk te merken dat hij er effect van had.
http://www.jellinek.nl/brain/start.htm
KoxBox zei:SchilDpadDo zei:yxes zei:Hmmm, ik heb ergens een keer iets gelezen over dat je onder een bepaalde leeftijd niet merkt dat je dronken bent ofzo. Dacht dat het een halfjaar geleden in de krant stond ofzo.
Hier linkje over alcohol in de hersenen. Lijkt me sterk dat als je jonger bent je bepaalde onderdelen mist waardoor je niet dronken kan worden. In tegendeel. Toen mijn broertje 3 was heeft die aan de champagne gezeten en was overduidelijk te merken dat hij er effect van had.
http://www.jellinek.nl/brain/start.htm
Er was laatst nog een documentaire over op tv waar ze test hebben gedaan. Eenmalig ergens in de jaren 80 hebben ze een aantal kinderen alcohol gegeven, dezelfde hoeveelheid dat een volwassene nodig heeft om dronken te worden en ze voelden er niets van.
Ook nog iets met ratten, een "puber rat" die ondersteboven hingen aan een rooster en alcohol gaven en die liep gewoon naar boven terwijl een volwassen rat die dezelfde hoeveelheid op had er van viel.
tjonge jonge 8 biertjes maar ik drink zonder pardon zo 12 biertjes zelfs tijdens het fietsen, ik ben het meest gewend onder onze dorpelingenImmo zei:Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Ben ik nu de man of niet?
gr. IMMO
Motorhead zei:tjonge jonge 8 biertjes maar ik drink zonder pardon zo 12 biertjes zelfs tijdens het fietsen, ik ben het meest gewend onder onze dorpelingen![]()

De stoerste van het dorp, ik drink ook wel een kratje op de fiets, als ik helemaal naar bavaria zelf toe fiets.Sublimo zei:Motorhead zei:tjonge jonge 8 biertjes maar ik drink zonder pardon zo 12 biertjes zelfs tijdens het fietsen, ik ben het meest gewend onder onze dorpelingen![]()
Voel je jezelf nu stoer ?![]()
alcoholist zei:hoe wazig wil je het hebbenSTRANQER zei:Hallo allemaal,
Ik ben 14 jaar oud en ik zuip dan ook regelmatig wat, alsjeblieft geen dingen van: "als je 14 bent moet je niet drinken! Alcohol is niet goed voor je!".
Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Weet iemand van jullie of ik dan slecht of goed of normaal tegen alcohol kan? Lengte: 1.74 Gewicht: 62 kg
Gr STRANQ3R
STRANQER zei:Hallo allemaal,
Ik ben 14 jaar oud en ik zuip dan ook regelmatig wat, alsjeblieft geen dingen van: "als je 14 bent moet je niet drinken! Alcohol is niet goed voor je!".
Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Weet iemand van jullie of ik dan slecht of goed of normaal tegen alcohol kan? Lengte: 1.74 Gewicht: 62 kg
Gr STRANQ3R
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."