#1
Godverdomme zeg, ja ik kom uit Nederland en ik vind het prima. Net als het pils hier, vind het heerlijk om gewoon een licht pilsje in de kroeg te drinken zoals Hertog Jan/Amstel/Heineken.pvh337 zei:Games zei:Ga je nou een topic waar jaren geleden de laatste reactie gepost is bumpen voor zo'n klotebericht? Ga lekker Heineken bashen met je Belgische vrienden die allemaal zo enorm veel verstand van bier hebben maar doe dat niet hier.
je bent duidelijk uit nederlandenjoy your moments
Zwaarder bier drink ik ook vaak genoeg, maar soms heb ik gewoon zin om een pilsje te drinken wat niet gelijk 10-12% is. Ga dan verdomme niet bashen dat jou smaak beter is dan die van anderen.
