Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik tegen alcohol?

Kan ik tegen alcohol?

55 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Juist als je bier een paar dagen achter elkaar goed drinkt, dan kan ik het niet meer door m'n keel krijgen! Maar eens in het weekend heerlijk!

Maar drugs hebben bij mij de voorkeur, behalve wiet dan.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eeh.. ik schat dat je zo ongeveer 54.67 weerstand hebt tegen alcohol, ik kan er misschien een aantal decimalen naast zitten.
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#3
OK bedankt allemaal voor jullie reactie, en nee mijn vrienden zijden niet dat ik er niet tegen kon, ik was gewoon nieuwsgierig.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soms valt `ie gewoon niet lekker, kan gebeuren, ik vind kotsen dan niet erg, maar goed.

Zal ook wel door dat eeuwige geblow van je komen, werkt zowieo best hard op je pilsjes in.
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo allemaal,

Ik ben 14 jaar oud en ik zuip dan ook regelmatig wat, alsjeblieft geen dingen van: "als je 14 bent moet je niet drinken! Alcohol is niet goed voor je!":angry:.
Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Weet iemand van jullie of ik dan slecht of goed of normaal tegen alcohol kan? Lengte: 1.74 Gewicht: 62 kg

Gr STRANQ3R
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
STRANQER zei:
Hallo allemaal,

Ik ben 14 jaar oud en ik zuip dan ook regelmatig wat, alsjeblieft geen dingen van: "als je 14 bent moet je niet drinken! Alcohol is niet goed voor je!":angry:.
Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Weet iemand van jullie of ik dan slecht of goed of normaal tegen alcohol kan? Lengte: 1.74 Gewicht: 62 kg

Gr STRANQ3R
Klik om te vergroten...
hoe wazig wil je het hebben
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
kenny zei:
Eeh.. ik schat dat je zo ongeveer 54.67 weerstand hebt tegen alcohol, ik kan er misschien een aantal decimalen naast zitten.
Klik om te vergroten...
Dit vind ik nou zo laag he, jij weet ook donders goed dat 52.23 de hoogst geregistreerde weerstand ooit is. Hij zal hooguit op 24.35.


ot;
Niets vreemds aan de hand volgens mij :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Acht flesjes is teveel voor een veertienjarige, is niet bevorderlijk voor de groei van je hersenen (ja ik zeg het toch :P). Als je van acht flesjes niet dronken wordt is op die leeftijd wel mazzel hebben, wellicht heb je een goeie bodem. Het gen om alcohol af te breken is bij jou nog niet ontwikkeld dus dat kan het niet zijn, en misschien heb je vantevoren behoorlijk goed gegeten.
Ben er niet trots op .... je had beter ff flink ziek kunnen worden

:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :grin: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :rock:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kinderen...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeggen je vriendjes dat je er niet goed tegen kan ofzo ?! Das wel gemeen van ze, maar ik denk dat je er goed genoeg tegen kan hoor en dat je niet nog meer hoeft te proberen.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Zeggen je vriendjes dat je er niet goed tegen kan ofzo ?! Das wel gemeen van ze, maar ik denk dat je er goed genoeg tegen kan hoor en dat je niet nog meer hoeft te proberen.
Klik om te vergroten...

+1!

Ik pleur al om na 6 bier :openmouth: Restecp!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
ImmortalTech zei:
Restecp!
Klik om te vergroten...
Geen restecp voor hoeveelheid dopegebruik :openmouth:.

En wees blij als je na 6 bier om pleurt, lekker goedkoop zo'n roes :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Zeggen je vriendjes dat je er niet goed tegen kan ofzo ?! Das wel gemeen van ze, maar ik denk dat je er goed genoeg tegen kan hoor en dat je niet nog meer hoeft te proberen.
Klik om te vergroten...


Hahaha ik dacht precies hetzelfde :tearsofjoy:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op mijn 15e kon ik dat ook
maar toen had ik ook een



'speedprobleempje'

grappig joh
wedstrijdje zuipen$$$$$
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Ben ik nu de man of niet?

gr. IMMO
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
kan je zo niet zeggen moet je je toch zelf met andere vergelijken als je het echt wil weten (tsja waarom weet ik ook niet).

je bent nu nog op n leeftijd dat je je grenzen van alcohol nog moet leren kennen.(wat klink ik verstandig voor iemand van 20)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben nog steeds blij dat ik mijn grens van alcohol ken. Ook dat hij verschrikkelijk laag ligt :grin: en dat met een vader die al heel zijn leven overmatig drinkt :tearsofjoy:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
Ik ben nog steeds blij dat ik mijn grens van alcohol ken. Ook dat hij verschrikkelijk laag ligt :grin:
Klik om te vergroten...
haha zelfde hier, maar dat vind ik niet erg :tongueout: (heeft er mss ook wel mee te maken dat ik bitterweinig drink)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Ik had laatst 8 flesjes Heineken op, gewoon normale flesjes die in een kratje zitten, en ik was niet dronken, wel redelijk aangeschoten. Ben ik nu de man of niet?

gr. IMMO
Klik om te vergroten...

Ja, want je hebt niet veel tolerantie.
Dat is handig voor in de kroeg :grin:
Zelf heb ik na een sixpack al dat ik aangeschoten ben,
zo zou het eigenlijk ook gewoon horen.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niemand kan 'tegen' alcohol. Iedereen heeft zijn grens, maar die kun je altijd wat hoger leggen door meer te drinken en zo 'kan je tegen alcohol'.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."