Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik vind de reacties erg lullig en matig. Sommige dan. Ik ken wel mensen die dat vaker hebben gedaan, je hoort dat namelijk vaak in de verslavingszorg en je bent heus niet de enige. Wat wel waar is: je kan geen jaar meer teruggaan maar nu wel zorgen dat de toekomst er beter voor je uitziet. gr."
"Het is bijna saai om te zeggen maar: bier drinken, me lam zuipen, naar de wc ngaan om nog meer te nemen en praten,praten praten en praten. Uiteraard zeg ik soms dan ook dingen waar ik die dag erna echt veel spijt van heb....."
"Misschien omdat je zegt: als ik er achterkom dan maak ik het uit, en dan is het over, dat je er daarom juist NIET met hem over kan praten...."
"Hallo, Ik zocht op google het woord saai leven en ik zag dit als 1 van de links waar je op kan klikken. Toevallig was ik hier ook naar op zoek, haha Ik herken de verhalen die erin staan, ik gebruik nu al 2 jaar cocaïne, ik ben niet echt verslaafd maar als ik uitga gebruik ik het standaard met veel drank. Ik wil er eigenlijk mee minderen, maar dat lukt me niet. Als ik straalbezopen ben haal ik het meestal toch. Het lastige is eigenlijk, dat ik het uitgaan zonder drugs en drank en dat soort dingen ook zo saai vind. Misschien ook omdat ik niet meer weet hoe het anders zou moeten zijn....? Nu wil ik toch ook minderen/stoppen maar het nadeel is: al mijn vrienden gebruiken het, en als ik wat afspreek doen we eigenlijk altijd hetzelfde: uitgaan, gebruiken, alhoewel het wel gezellig is, voel ik me soms wat vervelend hierover. Nu heb ik dan wel wat andere vriendinnen gezocht en daar moet ik nog mee afspreken maar aangezien ik vorige week veel te veel heb gebruikt zit ik nu depressief thuis en hou ik de boot af. ik heb mezelf voorgenomen om volgende week echt iets te gaan ondernemen. Makkelijker gezegd dan gedaan om te zeggen: stop er gewoon mee. Want dat is juist het probleem: als ik uitga, drink ik meestal en dan heb ik er gewoon scheit aan. Buiten dat: met wie moet ik dan uitgaan als ik mensen om me heen wil hebben die dat NIET doen, erg lastig allemaal. Het is een vervelende situatie waar zo moeilijk uit is te komen. Iemand zei: zoek een hobby, maar ik kan me niets bedenken wat ik steeds leuk vind, bijv. een aantal maanden, erg lastig. De tijden dat ik alleen dronk zonder steeds te gebruiken lijken eeuwen geleden, zonder trek."
"Ik lees al een hele hoop verhalen maar die van mij spant echt de kroon. De vraag waarom ik het steeds weer doe is me dan ook ronduit onbekend. Ik blijf dit weekend dan ook echt thuis Lang geleden ben ik ooit eens in slaap gevallen toen ik op weg was naar huis tijdens koninginnenacht. Ik eindigde in groningen.... Een half jaar geleden opgepakt voor openbare dronkenschap en eindigde ik in de cel. Ik wist hiervan de helft niet meer. En nu een paar dagen geleden ben ik WEER opgepakt voor openbare dronkenschap, ik weet wel waar ik was, wat ik deed maar toen ik naar huis ben gegaan is me het allemaal zwart geworden. Ik werd wakker in de cel, en mijn vriendin bij een vreemde gozer......"
"Ik lijk wat hardleers te zijn wat dat betreft, beetje jammer. Ik drink dan, en heb niets door maar 1 van de laatste drankjes word me dan toch op 1 of andere manier teveel zonder dat ik dit door heb, erg lastig in te schatten. ws kom ik er met een boete vanaf als de officier van justitie in een goede bui is. Ik heb me weer belachelijk gedragen."
"ja ik heb het gemumd op de taqxi chauffeur,de 1e keer was ik zo dronken dat ik niet wilde in stappen omdat hij me vast zou naaien betreft geld, ik had toen ook mijn id niet bij me, ik wist mijn sofi nummer uit mijn hoofd, ik woon ergens anders dan dat ik stond ingeschreven, toen dachten ze dat ik helemaal gek was en totaal in de war was want ik woonde niet waar ik zei. Ze hadden mijn vader toen gebeld :P en de 2e keer dacht ik geld te hebben ging ik pinnen stond er niets meer op. Het ergste was nog dat toen de politie arriveerde dat ze met me mee liepen om te pinnen maar dat ik toen via rabofoon geld probeerde over te maken, helaas deed ik daar net iets te lang over waardoor het mislukte en mijn telefoon uitviel omdat deze leeg was , toen dat gebeurde namen ze mij mee :P Ik zou ze volgens mij 30 euro geven maar van wat ik mij eigenlijk herrinner: ik ben er voor 80 procet van overtuigd dat dit niet voor de tai chauffeur maar voor hun was ! echt waar! ik probeerde ze om te kopen en dat lukte niet omast ik geen geld direct kon overhandigen. Ik had daarnaast ook mijn legitimatie bewijs niet bij me, omdat deze al eerder is gestolen. De volgende keer neem ik hem gewoon mee: als ie word gejat ongeveer 50- euro en nu 70 al laat ik de rekening voor openbare dronkenschap achterwege."
"Ik kan me niet herrineren wat mijn laatste drankje was je kan beter vragen welke het niet was want ik heb denk zo alles wel door elkaar gedronken...."
"Hoi Albino, Ik herken je verhaal heel erg goed! Ik moest er zelf om lachen, dat is echt dom gedrag! Het was lachverwekkend omdat ik dat ook zovaak heb meegemaakt en nu jij het opschrijft het echt heel dom klinkt. Die ingeving, die je dan hebt, dat is pas lastig, omdat die ingeving erg opdringerig is en je daar niet meer vanaf komt. je MOET het dan gewoon hebben. Uiteindelijk is dit bij mij vaak het resultaat: pin ik te weinig zal ik later nog een keer teruggaan en het hele verhaal opnieuw overdenken. Maar in barre dronkenschap zal ik alsnog een keer gaan, omdat ik dan (in gedachten) toch genoeg had gehaald en daar ook zo mee ben omgaan, dat het alsnog snel weer op is. nadeel is nu alleen dat ik nu verhuids ben naar een stad, de pinautomaat is tegenover mij en de dealer stopt vr mn huis waardoor het allemaal nog meer word...."
"Dit verhaal herken ik maar altijd te goed! ik ben ook een aantal keer echt helemaal gestoord geworden, ben 2 keer in de cel beland. Bij beide keren had ik het gemumd op de taxi chauffeurs omdat ik daar regelmatig door word genaaid, ik word dan achterdochtig.... Het is inderdaad wel creepy hoe je je dan gedraagd. Bij jou is het iets verder gegaan dan bij mij, maar ik herken de klappen van de zweep zeker wel! Het is eigenlijk te idioot voor worden dat je je zo kan gaan gedragen....met cocaine en drank is het namelijk ook zo: je drinkt je het leplazerus, daarna neem je cocaine om te ontnuchteren maar op een gegeven moment gaat dit niet meer en heb je echt een probleem: je hersenen kunnen het niet meer aan....Door cocaine ga je ook meer drinken en lijkt het of je de hele wereld aan kan: NIET DUS!"